• Samenvatting:

    Ik had dus al een hele tijd een oogje op een jongen. Ik heb de stap durven zetten (in september) hem toe te voegen op fb. Hij kende mij niet maar had me toch geaccepteerd. Daarna wat gepraat en had ik me voorgesteld. Uiteindelijk heb ik zijn nummer gevraagd, hij gaf hem. En nu praten we best veel en vaak op whatsapp. We hebben nog niet in het echt gepraat.. wel oogcontact etc. Daarom wil ik binnenkort vragen om af te spreken (: (in de kerstvakantie nog)

    Als je het hele begin wilt lezen moet je hierop klikken.

    Maar dit had ik dus echt nooit verwacht dat ik met hem zou praten op whatsapp (: Ik vond hem al meer dan een jaar leuk gehehehe :$

    Dit moest ik gewoon even delen :Y)


    Ik heb hem een uurtje geleden ongeveer gevraagd om af te spreken en hij zei ja (H)(H)(H)(H)(yeah)(yeah)(yeah) Ik flip hem nu nog steeds (hoera)


    Oke nogal kut.
    Het afspreken ging niet meer door omdat hij niet kon :/

    [ bericht aangepast op 4 jan 2015 - 16:22 ]

    wat leuk voor je!:D


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Oh wat goed van je dat je die stap hebt gezet! Ik ken je niet, maar ik ben trots op je :'D

    Goede eerste move! Echt knap dat je toch die stap hebt durven zetten hoor. Ik hoop dat het nog mooier tussen jullie wordt en dat het tijdens de afspraak ook klikt! ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Awh, dat is echt leuk!


    26 - 02 - '16

    OMFG
    Heb hem net gevraagd om af te spreken en hij zei FUCKING JA ! (yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)
    Ik flip hem nu helemaal !

    Dat is echt leuk! :3


    26 - 02 - '16