• Hoi allemaal!
    Afgelopen vrijdag heb ik mijn allereerste eigen hondje opgehaald uit Wenen! Hij heet Gorby en is vier jaar oud:


    Ik ging meer dan twee maanden terug naar Griekenland op vakantie en zou op de terugweg voor een organisatie een hondje meenemen op mijn vliegticket. Deze hond werd in Griekenland naar het vliegveld gebracht en in Nederland netjes door de organisatie opgehaald. Degene die het hondje naar het vliegveld in Griekenland bracht was echter niet met één hond aan komen rijden. In de auto zat nog een hondje. Een super opgewekt, schattig, kwispelend, fluffy hondje. Je begrijpt het al: ik was meteen verliefd. De vrouw die de hond kwam brengen vertelde dat deze andere hond onder het hek was geglipt net toen ze wilde vertrekken. Ze besloot hem toen maar mee te nemen. Achteraf zeggen we allemaal bij mij thuis dat het zou heeft moeten zijn, want je raadt het al, dit is het hondje die nu dan eindelijk bij mij thuis woont.
    Ik heb er een tijdje met mijn moeder over moeten praten. Zij vond het uiteindelijk prima zolang het mijn hond zou worden. Dit heb ik toen aan deze vrouw uitgelegd. Zij vertelde mij vervolgens dat Gorby, de hond, eerst naar Wenen moest. Daar wonen namelijk twee dierenartsen waarmee zij bevriend is, die Gorby moesten behandelen aan zijn oormijt (een infectie aan de oor). Hij arriveerde eind juli in Wenen en begin September kreeg ik het bericht dat ik hem kon komen ophalen. Dus dat heb ik gedaan. Ik ben vorige week dinsdag naar Wenen gevlogen en daar zag ik de kleine schat eindelijk weer. Hij was nog precies zo zoals ik me herinneren kon. Ik ben echt mega gelukkig met hem. :)



    Life is hard and then we die

    Hij is écht een schatje, Annick. Ik bied me aan als babysitter als je eens weg bent. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Wat een schatje!


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik kan niet wachten om hem te ontmoeten!!

    Wat een schattig en mooi hondje! (:
    Ik zou er ook zoo verliefd op {kunnen} worden. (x


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Echt een schatje! Die ogen ook. :3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Unforgettable schreef:
    Wat een schattig en mooi hondje! (:
    Ik zou er ook zoo verliefd op {kunnen} worden. (x


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Naaaaawh c:


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    D'awww, wat een schatje. Die bruine ogen zijn prachtig bij z'n zwarte vacht. ^^
    Weet je wat voor ras het is?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Aww, cute! En hij heeft een geweldige naam^^


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Awh, wat een ontzettende schat! Veel plezier met je nieuwe huisgenoot. Als ik het zo hoor en zie, heeft 'ie het heel fijn bij jou. :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Hoewel ik niet van honden hou, vind ik deze wel een schatje. c:


    wat was dit ookalweer

    Het is geen rashond, gewoon een mix :) maar is echt wel een heel erg mooie mix want het is echt een super mooie hond


    Life is hard and then we die

    Cute!


    16 - 09 - '17

    Nahh, zo fluffyy :]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Gorby heeft mijn hart gestolen. Wat is ie mooi! (:


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."