• Hoi,

    Ik zit met een probleem. Een vriendin van mij is 17 en had heel goed contact met een man van 35, die ze ook ziet als een goede vriend van haar. Ze sprak en appte veel met hem en heeft hem ook persoonlijke dingen verteld, alleen nu heeft hij een relatie en praat hij niet veel meer met haar, hij negeert haar soms zelfs, terwijl die vriendin hem leukleuk vindt. Ze is jaloers op zijn vriendin, omdat ze nu alleen nu korte gesprekken heeft in het echt op hun werk en helemaal niet meer met hem appt. Het liefste zou ze zien dat het uit gaat en een relatie krijgen met hem, maar ze snapt zelf dat het niet kan, alleen ze komt maar niet van haar gevoelens voor hem af en ze gaat er maar steeds over door, het is eigenlijk het enige waar ze het nog over heeft.

    Hoe help ik haar van deze gevoelens af??

    x Kidd.


    nothing is true, everything is permitted.

    Zij moet de keuze maken om no contact met die man te gaan, en dan zou jij haar vervolgens kunnen troosten of afleiden. Helaas moet ze zelf eerst beslissen dat het klaar is.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik snap in eerste instantie niet goed wat een zeventienjarig meisje bij een man van vijfendertig gaat zoeken. Dat hoort in mijn ogen niet, vooral omdat zij nog minderjarig is. Probeer misschien uit te leggen dat, hoe goed ze het ook had met die man, ze hem best kan vergeten doordat hij al vijfendertig is en het dus vriji normaal is dat hij een relatie heeft met een vrouw waar hij zijn tijd in wil steken. Voor de rest heb ik geen idee, omdat ik zo'n situaties nog niet tegengekomen ben, maar ik hoop dat je vriendin verstandig is en blijft door die man gewoon te vergeten en niet langer te gaan verlangen dat zij er een relatie mee zou moeten hebben. Ik denk trouwens niet dat haar ouders hier ooit mee akkoord gaan.


    16 - 09 - '17

    Delfino schreef:
    Ik snap in eerste instantie niet goed wat een zeventienjarig meisje bij een man van vijfendertig gaat zoeken. Dat hoort in mijn ogen niet, vooral omdat zij nog minderjarig is.


    Dit. Dat is ook gewoon treurig van zo'n oudere man, hij moet haar niet eens het gevoel geven dat zoiets mogelijk is


    Sarah = ongewoon sexy

    Je moet begrijpen dat een meisje van 17 heel erg kwetsbaar is tegenover een man van 35. Ik neem aan dat hij dat zelf heel goed in ziet en er dan ook misbruik van maakt. Het is haar keuze wat ze er mee doet, daar kun je helaas niets aan veranderen. En waarschijnlijk zal de keus die ze maakt niet al te goed voor haar uitpakken. Maar het beste wat je kunt doen is er voor haar zijn en haar opvangen als het fout gaat. Geef je mening, zeg ook dat je het vervelend vind dat ze het alleen maar over hem heeft, maar meer kun je niet doen. Succes


    Let it come and let it be