• Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    Bewakers

    Dansers:
    Ballet:
    Amélie Valentina Blanchett ~ Bellissimo {1}
    Noa Smith ~ MusicAndPeace {1}
    Alison Anabeth Clouds ~ Alydia {3}
    Nikolai Yuri Romanov ~ IamGroot {2}

    Modern:
    Gereserveerd ~ Amphrobia
    Vincent Luuc Willers ~ AsshiexIrwin {1}
    Matthew Tyler Jones ~ Luke_Pinguin {4}

    Ballroom:
    Gamora Silver Bell ~ IamGroot {5}
    Baldric Mansur Wakefield ~ SergeantCalhoun {6}

    Hiphop:
    Valerie Neva Lily diAngelo ~ Cicatrix {2}
    Yeva Gray ~ Risu {4}
    Gereserveerd ~ Insert_Name

    Bewakers:
    Lyrica O'Donell ~ Sempre {2}
    Lucca Alessandro Fiore ~ Bellissimo {1}

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan (liefst onder spoiler)
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - OCC het liefste met {}, [], (), /, /, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Rollentopic
    Speeltopic

    [ bericht aangepast op 19 okt 2014 - 21:50 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik herhaal mijn vraag nogmaals; is er iemand die enige vorm van relatie wilt met Lucca of Amélie? Ik heb al één vriendin voor mijn vrouwelijke personage, maar ik zou graag wat meer variatie willen.
    + Hebben de bewakers ook een uniform? En moeten de balletdansers ook de verplichte kleding aan, of krijgen zij een balletpakje en spitzen? (:

    [ bericht aangepast op 28 sep 2014 - 20:39 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Alle dansers hebben de kledij zoals in de beginpost, de nodige dingen zoals sptizen bij ballet, zijn in de danszalen te vinden. Als er voor de meer ervaren dansen, shows aan zitten te komen, dan krijgen ze wel de mogelijkheid te oefenen in pakjes.
    Bewakers hebben inderdaad een uniform. Je kan je er het best zoiets bij voorstellen.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2014 - 20:48 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Gwyn schreef:
    Alle dansers hebben de kledij zoals in de beginpost, de nodige dingen zoals sptizen bij ballet, zijn in de danszalen te vinden. Als er voor de meer ervaren dansen, shows aan zitten te komen, dan krijgen ze wel de mogelijkheid te oefenen in pakjes.
    Bewakers hebben inderdaad een uniform. Je kan je er het best zoiets bij voorstellen.
    Verder nog sorry dat ik niet had gereageerd, ik moet over die vragen gelezen hebben, want ik heb ze echt niet gezien ;/


    De vraag achter het plusteken had ik nog niet eerder gesteld, haha, maar bedankt voor je antwoord. (:
    Lucca ziet er in mijn hoofd zeker niet slecht uit in zo'n outfit. *wbw*


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    ^Had ik net ook uitgevogeld hehe ;#
    Haha, nee precies, ze zijn nog best flatterend niet? ^^


    “To live will be an awfully big adventure.”

    MT (:


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    -\

    [ bericht aangepast op 28 sep 2014 - 20:59 ]


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Is er iemand die een enige vorm van relatie wilt opbouwen met Alison ? Ze is nieuw en het zou leuk zijn om snel kennissen te maken of iets anders ;)

    [ bericht aangepast op 28 sep 2014 - 21:02 ]


    Everyone is good as it is, do not change people

    Ik heb al een idee besproken met Luke_Pinguin - uiteraard nog geheim >:3 - over Yv, maar is er verder iemand die enige vorm van relatie met Yva wil hebben? Ze is nieuw, erg verlegen en breekbaar, als een korte samenvatting voor haar innerlijk :3


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Heya


    Bowties were never Cooler

    Wanneer was het trouwens de bedoeling dat het Speeltopic wordt geopend? :3
    Of is dit nog niet gepland?


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Dit is nog niet gepland, aangezien ik toch wel even wil wachten tot er wat meer personages zijn ingevuld, maar misschien woensdag? Als er snel veel personages ingevuld zijn dan zeker vroeger! (:


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Gwyn schreef:
    Dit is nog niet gepland, aangezien ik toch wel even wil wachten tot er wat meer personages zijn ingevuld, maar misschien woensdag? Als er snel veel personages ingevuld zijn dan zeker vroeger! (:
    Oeh, woensdag zou super zijn (: Mijn vingers tintelen namelijk echt heel erg voor een post van Yva. :')


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Waar slapen alle dansers eigenlijk? Is er een speciale slaapzaal of slapen alle dansers die kunnen thuis en alle anderen ergens in de Acedemie?


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    En, was het niet de bedoeling dat Woensdag het Speeltopic werd geopend? Dat is namelijk al voorbij... (flower)


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Ja sorry, ik heb het momenteel thuis ontzettend druk om enkele bepaalde redenen.
    Ik zal zo het speeltopic openen.

    Om op nog enkele vragen te antwoorden: Er is 1 grote slaapzaal. Het deel van de jongens en de meisjes is gescheiden door een gordijn. Ze zijn wel verplicht apart te slapen en daar wordt 's nachts af en toe op gecontroleerd maar overdag kunnen ze gemakkelijk met elkaar praten etc.


    “To live will be an awfully big adventure.”