• -

    [ bericht aangepast op 20 okt 2014 - 20:47 ]

    Dat heb ik ook en momenteel zijn we drie maanden samen. Praat met m ga op stap en merk vanzelf of t wat ga eorden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Dat heb ik ook en momenteel zijn we drie maanden samen. Praat met m ga op stap en merk vanzelf of t wat ga eorden


    Jij hebt iets met de beste vriend van je broer? ;D Probleem is dat mijn vriendinnen standaard naar een andere kroeg gaan dan zijn vrienden. :(

    Ilse123 schreef:
    (...)

    Jij hebt iets met de beste vriend van je broer? ;D Probleem is dat mijn vriendinnen standaard naar een andere kroeg gaan dan zijn vrienden. :(
    jup. Ontmoet toen we gingen skieen en nu hebben we drie maanden wat. Hij zir nu naast me gelukkig vind mn broer alleen maar leuk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...)jup. Ontmoet toen we gingen skieen en nu hebben we drie maanden wat. Hij zir nu naast me gelukkig vind mn broer alleen maar leuk


    Aaaah wat schattig <3 (Ik ben een klein beetje jaloers haha. Ik wou dat het bij mij ook zo zou gaan)

    Ilse123 schreef:
    (...)

    Aaaah wat schattig <3 (Ik ben een klein beetje jaloers haha. Ik wou dat het bij mij ook zo zou gaan)
    hahaha het heeft een jaar geduurd hoor maar precies vandaag drie maanden. Broer en hij gingen naar live 38 en we hebben samen gezwommen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...)hahaha het heeft een jaar geduurd hoor maar precies vandaag drie maanden. Broer en hij gingen naar live 38 en we hebben samen gezwommen


    Nouja. Ik ben drie jaar verliefd op hem geweest en dat is nu weer terug, dus van mij mag het er nu wel eens van komen :3

    Als ik jou was zou ik eerst naar je broer gaan, ook al weet je niet wat hij van je vindt, maar stel dat je broer het niks vindt, dan kun je het altijd nog geheim houden en anders kan je het aan die jongen vertellen ;)

    Good luck x


    Firm believer of all that is magic

    Aidan schreef:
    Als ik jou was zou ik eerst naar je broer gaan, ook al weet je niet wat hij van je vindt, maar stel dat je broer het niks vindt, dan kun je het altijd nog geheim houden en anders kan je het aan die jongen vertellen ;)

    Good luck x


    Dankjewel! Ik heb het mijn broer al eens verteld, haha. Hij was heel positief en zou me op de hoogte houden van eventuele scharrels enzo :'D.

    Wauw een ware lovedoktor hier hahaha. Dat is een stuk nuttiger dan mijn gepush. :'D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik vraag me af wat het betekent dat hij oogcontact met mij vermijdt, en wat het betekent dat er steeds een ongemakkelijke sfeer tussen ons hangt. Ik ben er nog niet echt uit waarom die sfeer zo ongemakkelijk is, het kan zowel positief als negatief zijn, maar mij is het niet duidelijk haha!

    Nou, ik ga dit topic even bumpen. Ik ben vandaag door de jongen op wie ik jaren verliefd ben geweest, afgewezen omdat ik eindelijk heb gezegd dat ik m leuk vind. Op dit moment voel ik me echt heel erg kut.

    IIse schreef:
    Nou, ik ga dit topic even bumpen. Ik ben vandaag door de jongen op wie ik jaren verliefd ben geweest, afgewezen omdat ik eindelijk heb gezegd dat ik m leuk vind. Op dit moment voel ik me echt heel erg kut.



    Ah dat is inderdaad kut. Het enige positieve is dat je het nu wel weet en dus duidelijkheid hebt.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2014 - 18:04 ]


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Chandler schreef:
    (...)


    Ah dat is inderdaad kut. Het enige positieve is dat je het nu wel weet en dus duidelijkheid hebt.


    Jaa, dat zegt iedereen, maar het blijft kut haha.

    Dat je je rot voeld zal nog wel even blijven maar nu blijf je tenminste niet steeds hopen en afwachten. Over een paar weken voel je je wel weer goed.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Hij is je niet waard. (;


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.