• Dan win ik twee tickets voor Nederland - Kazachstan, 10 oktober, 20:45. Het zijn twee kaartjes voor in de eerste ring achter het doel.

    Het klinkt heel stom, maar ben er wel echt blij mee.

    Wat hebben jullie voor het laatst gewonnen? :')


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    V.I.P tickets voor Walibi Fright nights! En veel plezier!

    Ik ga 10 oktober naar Walibi hehe

    Derde prijs bij atletiek! Clubkampioenschappen weliswaar maar alsnog heel erg blij mee. Ik scheelde namelijk maar twee punten met het meisje wat tweede was geworden en maar 26 met de eerste. (:


    take me back to the basics and the simple life

    Galatea schreef:
    V.I.P tickets voor Walibi Fright nights! En veel plezier!

    Ik ga 10 oktober naar Walibi hehe


    ah, tooooof!


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Piaffe schreef:
    Derde prijs bij atletiek! Clubkampioenschappen weliswaar maar alsnog heel erg blij mee. Ik scheelde namelijk maar twee punten met het meisje wat tweede was geworden en maar 26 met de eerste. (:


    Gefelicteeerd!


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Awesome! Vooral dat je achter het doel zit, dat is wel gaaf.

    Mijn laatste prijs? Van een prijsvraag ding iets? Dat is mijn fiets :) (ik win ook normaal nooit iets hoor, maar toen had ik opeens een fiets gewonnen)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Churchill schreef:
    (...)

    Gefelicteeerd!


    Dankjee. Jij ook nog gefeliciteerd haha.


    take me back to the basics and the simple life

    Vinception schreef:
    Awesome! Vooral dat je achter het doel zit, dat is wel gaaf.

    Mijn laatste prijs? Van een prijsvraag ding iets? Dat is mijn fiets :) (ik win ook normaal nooit iets hoor, maar toen had ik opeens een fiets gewonnen)


    Dat is ook wel chill, ik moet ook echt een nieuwe fiets :x
    Veel plezier ermee, hehe.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    O super gaaf! Gefeliciteerd! ;]
    Ik heb nog nooit een prijsvraag ofzoiets gewonnen.. Maar mijn vaders vriendin heeft wel een keer mijn code voor me ingevuld en daarmee twee kaartjes voor Appasionata gewonnen. Supergaaf ook! Dus als ik het toen zelf had ingevuld, had ik die wel gewonnen x]. Maar ik had de hoop allang opgegeven.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Stapper schreef:
    O super gaaf! Gefeliciteerd! ;]
    Ik heb nog nooit een prijsvraag ofzoiets gewonnen.. Maar mijn vaders vriendin heeft wel een keer mijn code voor me ingevuld en daarmee twee kaartjes voor Appasionata gewonnen. Supergaaf ook! Dus als ik het toen zelf had ingevuld, had ik die wel gewonnen x]. Maar ik had de hoop allang opgegeven.


    Appasionata is wel heel gaaf om te zien, vire keer geweest, en die kaartjes zijn achterlijk duur...

    En dankjewel! Hoop dat jij nog wel iets wint, ooit. Leven duurt nog lang. :)


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Piaffe schreef:
    Derde prijs bij atletiek! Clubkampioenschappen weliswaar maar alsnog heel erg blij mee. Ik scheelde namelijk maar twee punten met het meisje wat tweede was geworden en maar 26 met de eerste. (:


    Wow, gefeliciteerd! Ik heb morgen clubkampioenschappen. ^^


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Wauw, heel gaaf!
    Ik eh, heb een kinderkookboek gewonnen bij een bingo een half jaar geleden. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Pabu schreef:
    (...)

    Wow, gefeliciteerd! Ik heb morgen clubkampioenschappen. ^^


    Dankjee! Veel succes!


    take me back to the basics and the simple life

    Das zeker wel tof!

    Ik heb samen met mijn groepje de landelijke Global Video Battle gewonnen, Waardoor we nu allemaal een jaar lang gratis een Adobe crietive cloud membership hebben. Wat best wel tof is, want normaal betaal je je schil aan adobe pakketten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Das super gaaf allemaal.
    Helaas heb ik nog niets gewonnen, maar dat komt nog wel.


    Vampire + Servant = Servamp

    Een knuffel uit zo'n grijpmachine :D


    Mhm?