• Haai,

    Ik ben sinds laatst dus over gestapt naar het gebruiken van Mozilla Firefox, maar nu blijkt het dus dat ik geen spellings controle hier op heb en dat heb ik echt heel erg nodig. Overal waar ik zoek staat dat het er wel is maar alleen hoe je het uitschakeld en niet aan zet, dus weet iemand van jullie hoe ik het aanzet/ download?
    Zou dat namelijk echt heel erg fijn vinden!

    Al vast bedankt!(flower)


    "Not my daughter, you bitch!"

    Ik zou even zoeken bij de add-ons. Dat kun je gewoon Googlen en dan spellingscheck erachter. Ik heb zelf de Engelse maar ik denk dat er vast ook wel een Nederlandse is. (:


    The truth is out there.

    Ik had daar al gekeken ja, maar als ik dat download krijg ik niks te zien of veranderd er niks. Ik bedoel zeg maar zo'n rood lijntje er onder, krijg jij dat wel?

    [ bericht aangepast op 8 nov 2015 - 18:03 ]


    "Not my daughter, you bitch!"

    RickmanLover schreef:
    Ik had daar al gekeken ja, maar als ik dat download krijg ik niks te zien of veranderd er niks. Ik bedoel zeg maar zo'n rood lijntje er onder, krijg jij dat wel?


    Ja, dat krijg ik wel. Anders moet je even op die drie streepjes in de rechterbovenhoek drukken, naar add-ons gaan en kijken of die ook echt aanstaat. Kan soms zijn dat de instelling voor add-ons een beetje vaag zijn.


    The truth is out there.

    Cersei schreef:
    (...)

    Ja, dat krijg ik wel. Anders moet je even op die drie streepjes in de rechterbovenhoek drukken, naar add-ons gaan en kijken of die ook echt aanstaat. Kan soms zijn dat de instelling voor add-ons een beetje vaag zijn.


    Ja, hij stond aan, maar nog krijg ik niks te zien. Welke gebruik jij?

    [ bericht aangepast op 8 nov 2015 - 18:10 ]


    "Not my daughter, you bitch!"

    Staat bij opties, onder geavanceerd > Algemeen. Helemaal onderaan.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Staat bij opties, onder geavanceerd > Algemeen. Helemaal onderaan.


    Staat ook al aan


    "Not my daughter, you bitch!"

    Cersei schreef:
    Misschien kan dit je helpen?
    https://support.mozilla.org/en-US/kb/how-do-i-use-firefox-spell-checker

    Ik heb zelf:
    https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/united-states-english-spellche/


    Oh, omg ik heb het! Hahaha, ik moest in een vak staan met tekst, rechter muisknop drukken, talen en dan Nederlands aan klikken
    Dankje! ;)


    "Not my daughter, you bitch!"