• Ik voel mezelf zo kut
    Het gaat fout op school, fout thuis, fout overal
    Niemand die me begrijpt
    Mijn huiswerk is nooit af/goed genoeg, en ik wil vwo gaan doen
    Ik kan ook niet zijn wie ik wil zijn, vanwege mijn ouders en ik ben bang voor de reactie van anderen
    Ik heb geen vrienden, alleen maar fakers
    Altijd ruzie met mijn moeder
    En zo kan ik wel ff doorgaan, en hier een heel verhaal neerzetten, maar ik denk niet dat iemand de moeite neemt dit te lezen
    Maar het erge is dat ik neigingen krijg om te gaan snijden (heb ik 1 x geprobeert maar toen durfde ik niet meer) en ik heb heel vaak zelfmoordideën
    Ik weet dat heelveel Qers dit hebben maar ik kan het gewoon niet beschrijven hoe ik mevoel

    Ik wilde weten of iemand een manier weet om van die dingen af te komen..

    dankje om me gezeur te lezen
    En je mag me een aansteller noemen..


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Bij mij gaan er ook vaak dingen mis, thuis en op school. En dan kan ik redelijk down zijn, maar denk ik: Hea, morgen weer een dag! En de volgende dag probeer ik er weer het beste uit te halen. ;D


    Sing the song of the stars for me.

    Als iemand jou nu een aansteller gaat noemen is diegene echt heel fout bezig en kan die een hoop gezeik van mij verwachten.
    Zit je hier al lang mee? Praat er met iemand over. Met iemand die misschien hetzelfde heeft meegemaakt en er nu bovenop zit. Iedereen maakt zo'n periode mee in zijn/haar leven en de meeste komen er weer boven op. Je moet genieten van alles waar je van kán genieten. Zoek leuke vrienden, des noods iemand op msn die je niet persoonlijk kent maar wel echt 100% vertrouwt. Praat er met haar over. Het helpt.


    I recycle my thoughts.

    Ik vind je geen aansteller. Ik heb het zelf ook allemaal meegemaakt. Alleen ik zat op VMBO T en ik deed het zo slecht dat ik bijna naar een andere school moest. Ik had ook heel veel ruzie met mijn moeder. Ik ging mezelf heel vaak snijden en uiteindelijk is mijn vriendje daarvoor naar de deelschoolleider gegaan, en heeft het vertelt. Die heeft met mij gepraat en het tegen mijn ouders vertelt. Ik heb daarna en goed gesprek gehad met mijn moeder, en echt waar, daarna ging alles zoveer beter. Ik ben nog steeds blij dat mijn vriendje het gedaan heeft, ookal is het onderand 2 of 3 jaar geleden...
    Je moet echt serieus met je moeder praten, en ik weet dat dat moeilijk is...
    Veel succes...


    Your make-up is terrible

    Misschien kun je erover praten met de hulppersonen hier op Quizlet?


    Sing the song of the stars for me.