• YEAHH!!
    OBAMA
    HEEFT
    GEWONNEN!!


    http://www.elsevier.nl/web/10210439/Nieuws/Europese-Unie/Balkenende-wenst-Obama-succes-EU-opgetogen.htm

    http://www.telegraaf.nl/buitenland/amerikaanse_verkiezingen/2381614/__Stem_dode_oma_Obama_telt__.html

    Die
    Tweede
    Moeten
    Jullie
    Echt
    Lezen

    Voor
    Mensen
    Die
    Niet
    Weten
    Wat
    Er
    Is
    Gebeurt

    Zondag Is De Oma Van Obama Overleden

    xoxo

    Obama ;d


    -

    omdat door Mccain alle economieproblemen begonnen zijn. (zie: bedrijfje in amerika onder naam van Mccain)


    -

    zeg jij dan ook waarom ;p


    -

    onee. dat wist je niet ;dd


    -

    onee. dat wist je niet ;dd


    Weet ik wel:O

    Ik ben voor Obama


    Take My Hand Take A Breath ...

    Ik ben voor Obama



    me 2 :)


    A Noble was Born in Chaos

    Obama!
    Obama!
    Obama!
    Obama!
    OBAMA


    Movie hunter.

    Ook Obama. Hij's grappig. x'd

    Geen van beiden. Amerika is nog niet klaar voor een zwarte president, maar Amerika is ook niet klaar voor een vrouwelijke vice-president. De verkiezingen van morgen gaan dus sowieso de boeken in als een politieke revolutie.


    Bored.

    Ik bn voor Obama, omdat ik denk dat het goed is voor de revolutie van Amerika dat ze een zwarte president krijgen. McCain vind ik veel te oud, die houd die 4 jaar niet vol en dan word die vrouw president en dat vind ik z'n schijnheilige hoer! x'D


    Tears are crashing out of my eyes

    Geen eigenlijk. Ik vertrouw ze allemaal niet zo goed. Maar als ik moet kiezen dan Obama.


    Run, run, her kiss is a vampire grin...

    Ik bn voor Obama, omdat ik denk dat het goed is voor de revolutie van Amerika dat ze een zwarte president krijgen. McCain vind ik veel te oud, die houd die 4 jaar niet vol en dan word die vrouw president en dat vind ik z'n schijnheilige hoer! x'D

    De Amerikaanse Revolutie is al zo'n 225 jaar geleden afgelopen?


    Bored.

    Obama natuurlijk, want het is juist goed dat Amerika een zwarte president krijgt. Wie weet wordt er dan minder gediscrimineerd in het land!;)
    & Waarom zou een zwarte president niet kunne?.
    Ik bedoeell; Blank,zwart,arm of rijk. Daar gaat het niet om (cat)

    Obama natuurlijk, want het is juist goed dat Amerika een zwarte president krijgt. Wie weet wordt er dan minder gediscrimineerd in het land!;)
    & Waarom zou een zwarte president niet kunne?.
    Ik bedoeell; Blank,zwart,arm of rijk. Daar gaat het niet om (cat)

    Omdat Amerika nog veel te rascistisch en discriminerend is. Als Obama al president word dan haalt hij de termijn van vier jaar niet. Dan wordt hij gewoon vermoord. Om een zwarte aan de macht te kunnen hebben, moet je eerst de zwarte medemens kunnen respecteren. Dat kunnen de Amerikanen duidelijk niet. Als ze al niet eens een zwarte buurman kunnen respecteren, waarom zou dat met een zwarte president dan veranderen?


    Bored.