• Ik kan vandaag niet kiezen hoe ik mij voel. Na 9 maanden ben ik dan eindelijk aangenomen op een stage. Een dag opvang/activiteiten centrum voor jong dementerende mensen.
    Nog geen uur later hoorde ik dat mijn zieke kat waarschijnlijk een tumor heeft of een hele erge infectie. In minder dan 3 dagen had de kat een heel dik oog (dat nu niet meer open gaat) en een dikke schouder. Mn vriend heeft haar weer naar de dierenarts gebracht.
    Gisteren bij de dieren arts al 100 euro uitgegeven en vandaag nog eens 135 euro. Als ze een tumor heeft laat ik haar inslapen. Het zou dan gaan om een agressieve tumor en dan is het eigenlijk einde verhaal. Plus dat het mij zoveel geld kost om haar te helpen (wat waarschijnlijk geen baad heeft) dat ik het niet kan betalen.
    Mijn vriend is heel erg aan haar gehecht wat het nog moeilijker maakt. Ik vind het vreselijk om hem zo te zien. Urgh.

    Bedankt voor het lezen, ik moest het ff kwijt ):

    Edit: Geen tumor. Wel allergische reactie, de kat ligt aan het infuus. Kan moeilijk ademen. Als de zwelling niet afneemt dan is het einde verhaal. Dit middel is het laatste redmiddel. We laten haar dan morgen inslapen.


    R.i.p Stitch.
    Eet ook een harinkje voor mij in de poezenhemel.
    Fijne dierendag ):

    [ bericht aangepast op 4 okt 2014 - 10:00 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Dankjewel. Voel me behoorlijk rot. De zusje is nog steeds aan het zoeken naar haar. Maakt het moeilijk om te zien.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Aww :c
    Wat naar voor je.. Ik weet hoe het voelt. Pom ben ik een jaar geleden verloren en ik mis hem ook heel erg vandaag. Wat jammer dat ze het niet heeft gehaald. :c
    Heel veel sterkte <3


    26 - 02 - '16

    Het was echt vreselijk, de kat die ik ophaalde was totaal mn kat niet meer. Ze was helemaal opgezwollen en koud. Toen ik haar optilde ging er een rilling door mij heen.
    We hebben haar in het bos begraven.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Donar schreef:
    Het was echt vreselijk, de kat die ik ophaalde was totaal mn kat niet meer. Ze was helemaal opgezwollen en koud. Toen ik haar optilde ging er een rilling door mij heen.
    We hebben haar in het bos begraven.


    Ik heb een soortgelijk iets meegemaakt, ook dat ik een dode kat in mijn armen had, maar bij mij was de aanleiding anders. In mijn geval was het arme beestje aangereden en maakte hij nog stuiptrekkingen (hij was al dood, want ik zag ook geen ademhaling meer en ik voelde dat het hartje ook niet meer klopte). Dat was afschuwelijk. Ik heb er nog steeds een trauma aan :c


    26 - 02 - '16

    Heel veel sterkte!


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Debbaut schreef:
    Dat is echt rot, veel sterkte!(heart2)


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Wat afschuwelijk. :c Sterkte. :c


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ahw, ik weet dat het wat laat is, maar nog heel veel sterkte en gecondoleerd! Ik vind het erg dat hij het niet gehaald heeft.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2014 - 11:50 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Hikikomori schreef:
    (...)

    Ik heb een soortgelijk iets meegemaakt, ook dat ik een dode kat in mijn armen had, maar bij mij was de aanleiding anders. In mijn geval was het arme beestje aangereden en maakte hij nog stuiptrekkingen (hij was al dood, want ik zag ook geen ademhaling meer en ik voelde dat het hartje ook niet meer klopte). Dat was afschuwelijk. Ik heb er nog steeds een trauma aan :c


    Zo vreemd iets kouds en zwaars in je handen te houden als het ooit warm was.
    Ik snap je trauma.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Donar schreef:
    (...)

    Zo vreemd iets kouds en zwaars in je handen te houden als het ooit warm was.
    Ik snap je trauma.


    Precies :c
    Hoe gaat 't nu met je?


    26 - 02 - '16

    Hikikomori schreef:
    (...)

    Precies :c
    Hoe gaat 't nu met je?
    tgaat, het blijft in mn kop spoken. De overgebleven kat is onrustig en steeds aan het zoeken. Dus dat is niet makkelijk om te zien. Hoe dan ook... lastig. Maar life goes on.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Donar schreef:
    (...)tgaat, het blijft in mn kop spoken. De overgebleven kat is onrustig en steeds aan het zoeken. Dus dat is niet makkelijk om te zien. Hoe dan ook... lastig. Maar life goes on.


    Het is heel goed te snappen dat on je hoofd blijft spoken. Het is ook vreselijk om je huisdier te verliezen, want je bouwt een band op met zo'n beestje.
    Dat de ene kat de andere zoekt heb ik echter niet meegemaakt. Toen Pom, mijn lievelingskat, overleed wilde de andere kat er niets van weten en daarna deed hij erg raar. Het kan ook zijn dat het een vorm van rouwverwerking is voor de kat.
    Hoe dan ook: ontzettend veel sterkte. Ik ben er voor je als je het er nog een keer over wil hebben (:

    [ bericht aangepast op 6 okt 2014 - 8:07 ]


    26 - 02 - '16

    Hikikomori schreef:
    (...)

    Het is heel goed te snappen dat on je hoofd blijft spoken. Het is ook vreselijk om je huisdier te verliezen, want je bouwt een band op met zo'n beestje.
    Dat de ene kat de andere zoekt heb ik echter niet meegemaakt. Toen Pom, mijn lievelingskat, overleed wilde de andere kat er niets van weten en daarna deed hij erg raar. Het kan ook zijn dat het een vorm van rouwverwerking is voor de kat.
    Hoe dan ook: ontzettend veel sterkte. Ik ben er voor je als je het er nog een keer over wil hebben (:
    ikvind het ontzettend lief van je! Dit steunt echt waar.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Donar schreef:
    (...)ikvind het ontzettend lief van je! Dit steunt echt waar.


    Ik vind dat mensen er zijn om elkaar te helpen en ik help mensen graag (:


    26 - 02 - '16

    Hikikomori schreef:
    (...)

    Ik vind dat mensen er zijn om elkaar te helpen en ik help mensen graag (:
    Eens!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.