• YEAHH!!
    OBAMA
    HEEFT
    GEWONNEN!!


    http://www.elsevier.nl/web/10210439/Nieuws/Europese-Unie/Balkenende-wenst-Obama-succes-EU-opgetogen.htm

    http://www.telegraaf.nl/buitenland/amerikaanse_verkiezingen/2381614/__Stem_dode_oma_Obama_telt__.html

    Die
    Tweede
    Moeten
    Jullie
    Echt
    Lezen

    Voor
    Mensen
    Die
    Niet
    Weten
    Wat
    Er
    Is
    Gebeurt

    Zondag Is De Oma Van Obama Overleden

    xoxo

    (...)

    Heb je ook weer gelijk in.


    Tuurlijk ik heb altijd gelijk xD Ik leef onder een dak met een Politieke Cartoonist. daar weet ik echt veel van, en ik volg de verkiezingen nauwtjes ^^


    death to the one at the end of the serenade.

    (...)

    Ben het wel met je eens
    Maar McCain is veel te oud
    En Obama is jong


    Leeftijd maakt toch niks uit? Clinton was toch een oude zak?
    En dat was een van de beste presidenten ooit! Hij heeft de Amerikaanse Economie mooi omhoog geholpen, en Bush heeft die lekker naar beneden gekeldert.


    death to the one at the end of the serenade.

    Vinden jullie dat ik een goeie president wordt? Ik weet er best veel van ='D


    death to the one at the end of the serenade.

    Omgosh Ego allarm


    Take My Hand Take A Breath ...

    Vinden jullie dat ik een goeie president wordt? Ik weet er best veel van ='D


    HAHAHHA Sorry maar daar moet ik echt om lachenxD

    Tja het is zo dat de zwarten rascistischer zijn dan de blanken. Want ze stemmen niet op de beste, ze stemmen op huidskleur. Ik ben wel voor Obama want ik heb het niet voor Republikeinen, na die opkomst van Bush ben ik me er in gaan intereseren ^^ Obama heeft een goeie campange, weet waar hij het over heeft, is vriendelijk, valt goed bij de jeugd en heeft een verstandige running mate.
    Maar McCain daarin tegen heeft Sarah Palin. Dat wijf is voor jagen, is tegen abortus en voorbehoedsmiddelen, eist seks na het huwelijk... En dan heeft ze zelf een tienermoeder als dochter. Ze zegt dat het haar gezin is, maar dan moeit ze zich in de andere hun gezinnen. Ik weet niet hoor, maar Obama verkies ik beter als president. Maar hij is Pro Afganistan.. Dus Pro Oorlog... Tja mensen Politiek is kiezen en niet simpel. Ik weet al veel van de Belgische Politiek af dus ik ben al bijna een experte(nerd)

    En Phebe heeft gesproken, Amen_O_


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Obama

    Hebben jullie eigenlijk enig idee waar jullie het over hebben? Jullie hebben het nu over de nieuwe president van Amerika, oké. Maar ik denk dat niemand van jullie me kan vertellen hoe de Nederlandse politiek in elkaar steekt, laat staan dat jullie kunnen praten over de Amerikaanse.


    Bored.

    Hebben jullie eigenlijk enig idee waar jullie het over hebben? Jullie hebben het nu over de nieuwe president van Amerika, oké. Maar ik denk dat niemand van jullie me kan vertellen hoe de Nederlandse politiek in elkaar steekt, laat staan dat jullie kunnen praten over de Amerikaanse.


    Is er dan problemen met de Nederlandse Politiek?
    Sorry maar ben gwn dom

    Hebben jullie eigenlijk enig idee waar jullie het over hebben? Jullie hebben het nu over de nieuwe president van Amerika, oké. Maar ik denk dat niemand van jullie me kan vertellen hoe de Nederlandse politiek in elkaar steekt, laat staan dat jullie kunnen praten over de Amerikaanse.



    Is dat nu zo fout dat we daar nu over praten?
    We zijn nu toch over Amerika bezig right? Of zit ik nu gewoon heel erg fout ><


    Take My Hand Take A Breath ...

    Er is een McCain faker op youtube >.<
    En Paris Hilton disst McCain omdat hij haar beledigde voor zijn campagne. 'Oude gerimpelde grijsaard' noemde ze hem.
    Maar nevertheless: iets zegt mij dat ik voor Obama ben...


    No growth of the heart is ever a waste

    ik ben wel voor de 2..xD
    eerste gedacht obama, mah weettte:
    dieh wil dan nimmer dat homo's trouwen & daar ben ik wel tegen!(A)
    + hij wil wel zijn de mannen uit IRAK halen maar dan die mensen naar ergens anders sturen, maar ik weet nimmer precies waar^^.. :$
    nu MC CAIN, heeft het altijd over de belastingencerlaging enzz..& hij is ook bokkig,
    kan wel in hun voordeel spelen soms..maar andere keren dan weer niet!
    duzzz jh..weet het niet goeddd..:|
    (K)


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    ik ben wel voor de 2..xD
    eerste gedacht obama, mah weettte:
    dieh wil dan nimmer dat homo's trouwen & daar ben ik wel tegen!(A)
    + hij wil wel zijn de mannen uit IRAK halen maar dan die mensen naar ergens anders sturen, maar ik weet nimmer precies waar^^.. :$
    nu MC CAIN, heeft het altijd over de belastingencerlaging enzz..& hij is ook bokkig,
    kan wel in hun voordeel spelen soms..maar andere keren dan weer niet!
    duzzz jh..weet het niet goeddd..:|
    (K)


    Hahah Arme Jij

    ik ben ook voor Obama


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik weet niet voor wie ik moet zijn?
    Like, ik ben nogal zó dom om niet te weten wat het doel is als Obama president word. Een zwarte president, goed, maar doen ze het dan alleen om die reden, dat hij dan de eerste zwarte president wordt?
    En McCain, daar weet ik al sowieso niks van. ><
    x


    ok