• YEAHH!!
    OBAMA
    HEEFT
    GEWONNEN!!


    http://www.elsevier.nl/web/10210439/Nieuws/Europese-Unie/Balkenende-wenst-Obama-succes-EU-opgetogen.htm

    http://www.telegraaf.nl/buitenland/amerikaanse_verkiezingen/2381614/__Stem_dode_oma_Obama_telt__.html

    Die
    Tweede
    Moeten
    Jullie
    Echt
    Lezen

    Voor
    Mensen
    Die
    Niet
    Weten
    Wat
    Er
    Is
    Gebeurt

    Zondag Is De Oma Van Obama Overleden

    xoxo

    McCain is gewoon veels te oud, maar als Obama gekozen word, weet ik byna zeker dat hy binnen 1 jaar alweer vermoord word. Alhoewel zwarten rasistisch zyn, zyn blanken dat ook want ook veel blanken stemmen op McCain omdat hy blank is. McCain is trouwens wel wat gemener bezig omdat hy telkens probeert Obama voorschut te zetten enz.. En ik heb Obama dat nog niet zien doen. Maar eigenlyk.. Wat ze nu aan 't Amerikaanse volk beloven, te doen.. Ik weet zeker dat ze de helft van al die dingen die ze nu zeggen vergeten. Zowel McCain als Obama.
    But alsnog, Obama is beter :)


    Movie hunter.

    Ik weet niet voor wie ik moet zijn?
    Like, ik ben nogal zó dom om niet te weten wat het doel is als Obama president word. Een zwarte president, goed, maar doen ze het dan alleen om die reden, dat hij dan de eerste zwarte president wordt?
    En McCain, daar weet ik al sowieso niks van. ><
    x


    Madena TogxD

    McCain is gewoon veels te oud, maar als Obama gekozen word, weet ik byna zeker dat hy binnen 1 jaar alweer vermoord word. Alhoewel zwarten rasistisch zyn, zyn blanken dat ook want ook veel blanken stemmen op McCain omdat hy blank is. McCain is trouwens wel wat gemener bezig omdat hy telkens probeert Obama voorschut te zetten enz.. En ik heb Obama dat nog niet zien doen. Maar eigenlyk.. Wat ze nu aan 't Amerikaanse volk beloven, te doen.. Ik weet zeker dat ze de helft van al die dingen die ze nu zeggen vergeten. Zowel McCain als Obama.
    But alsnog, Obama is beter :)


    Hij wordt bewaakt hoor

    &nd trouwens, ze hebben ook nog in een paar kranten in Amerika vermeld dat de Taliban wil dat McCain wint omdat Obama moslim is en dus minder oorlog gaat voeren. Want de Taliban wil (volgens de krant enz) dat McCain oorlog gaat voeren zodat Amerika uitgeput raakt en de Taliban kan winnen. Dus ik denk dat die uitspraak ook de keuze van veel moslims in Amerika gaat beinvloeden omdat somigge moslims heel erg trouw zyn aan de Koran of de Taliban .

    Don't hate me :) 'Cauz I'm muslim 2 xD


    Movie hunter.

    (...)

    Hij wordt bewaakt hoor

    Ja maar er was vroeger ook een Amerikaanse president en die werd wel doodgeschoten :)
    En die was óók goed bewaakt xD


    Movie hunter.

    (...)

    Madena TogxD

    Jaja, Madena alweer.(A)
    But right, voor de mensen die vinden dat Obama vermoord gaat worden. Hij wordt inderdaad bewaakt, zoals Hajar hierboven mij zegt. Maar dan alsnog, Kennedy is toch ook vermoord? [/of niet?]
    Weetje, ik moet me gewoon niet bezig houden met Obama en weet ik veel wat.;3
    xx


    ok

    &nd trouwens, ze hebben ook nog in een paar kranten in Amerika vermeld dat de Taliban wil dat McCain wint omdat Obama moslim is en dus minder oorlog gaat voeren. Want de Taliban wil (volgens de krant enz) dat McCain oorlog gaat voeren zodat Amerika uitgeput raakt en de Taliban kan winnen. Dus ik denk dat die uitspraak ook de keuze van veel moslims in Amerika gaat beinvloeden omdat somigge moslims heel erg trouw zyn aan de Koran of de Taliban .

    Don't hate me :) 'Cauz I'm muslim 2 xD


    Obama is geen moslim

    (...)
    Ja maar er was vroeger ook een Amerikaanse president en die werd wel doodgeschoten :)
    En die was óók goed bewaakt xD

    Jaa maar die werd doodgeschoten doen hij aan het rijden was

    (...)

    Obama is geen moslim

    Hy heet eigenlyk Barack Hossein (dunno hoe je het schryft) Obama >.<
    Zyn pa was moslim >.< Of hy het is of niet, McCain wil er gebruik van maken x]


    Movie hunter.

    (...)
    Jaa maar die werd doodgeschoten doen hij aan het rijden was

    Hy is immers wel doodgeschoten :)
    En er zyn al pogingen geweest om Obama dood te schieten enz dus het zal (denk ik) heus wel een keer lukken :O


    Movie hunter.

    Alleen z'n vader maar moeder niet
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Barack_Obama

    daar staat van niet

    (...)
    Hy is immers wel doodgeschoten :)
    En er zyn al pogingen geweest om Obama dood te schieten enz dus het zal (denk ik) heus wel een keer lukken :O

    Jaa 2 pogingen maarr
    Ik bid voor hem
    Dan gebeurt het misschien neitxD

    (...)

    Is er dan problemen met de Nederlandse Politiek?
    Sorry maar ben gwn dom

    Whaha, ja er zijn problemen in de Nederlandse Politiek. Dan vooral bij het Ministerie van Financien ><


    Bored.

    Alleen z'n vader maar moeder niet
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Barack_Obama

    daar staat van niet

    I know maar meestal als je pa moslim is word je als 'moslim' meegerekend ook al zeg je dat je dat niet bent. En Obama zegt dat hy geen moslim is en wordt 'blykbaar' boos als je Barack 'Hossein' Obama zegt. Maar hoe lang Obama ook vol houdt dat hy geen moslim is, McCain maakt er gebruik van >.<
    Vuile McCain :)


    Movie hunter.

    (...)
    Jaa 2 pogingen maarr
    Ik bid voor hem
    Dan gebeurt het misschien neitxD

    -Bid mee-

    IEDEREEN BIDDEN :)
    Obama mag niet dood x]
    MCCAIN WEL xD


    Movie hunter.