• Elk jaar word in het land Walter de grote missverkiezing gehouden die uit heel de wereld bekend is. Duizende jonge meisjes schrijven zich in maar alleen de mooiste meisjes worden aangenomen. Zes meisjes strijden dan om de titel van 'Het mooiste meisje'. Maar wat sommige niet weten is niet dat alleen het uiterlijk telt, ook het karakter en talent telt. Net als elk jaar zijn er ook zes jongensjuryleden. De regels van de show zijn simpel : Maak geen fout. Bij de enkele fout word je er al uitgegooit. Wat de meisjes niet weten is dat de missverkiezing geen plezier is, maar heel harde werk. De bewakers van het gebouw zijn ook heel erg gemeen met de meisjes en bedreigen, slaan en schoppen hun zonder schaamte. Maar wat nu als de juryleden verliefd worden op de knappe meisjes? Wat als elk meisje om je heen je vijand is ? Wat als je een fout maakt voor heel de wereld? Wat als je de bewakers niet meer aankan ? De juryleden worden elk verliefd op een meisje en zijn allemaal in staat om op hun te stemmen. Komt de missverkiezing nog wel goed ?

    Invullijstje :
    Rol :
    Naam :
    Leeftijd : Meisjes 16-24 , jongens 18-26, bewakers 22-45
    Nationaliteit :
    Jurylid/Meisje waar je op verliefd word :eerst nog af te spreken
    Uiterlijk :
    Innerlijk :
    Extra :

    Rollen :
    Meisjes uit de missverkiezing
    - Gereserveerd - Allirian
    - Gereserveerd - Newt_Runner
    - Gereserveerd - Luke_Pinguin
    - Gereserveerd - Sempre
    -
    -
    Jongens juryleden
    - Gereserveerd - Blaise
    - Gereserveerd - Amourable
    -
    -
    -
    -
    Bewakers
    -
    -
    -
    -

    Regels
    - Minimaal 250 woorden per post
    - Bespeel alleen je eigen personnage(s)
    - Maximaal 2 personnages per persoon (jongen en een meisje)
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Reserveringen blijven 48 uur staan (2 dagen)
    - Geen perfecte personnages
    - Tenminste 1 keer per week posten
    - Geen ruzie !
    - Amuseer je ^^
    - Hou er rekening mee dat de meisjes er erg mooi moeten uitzien, de juryleden ook
    - Ik heb dit topic al eens geopend maar hij viel al snel dood :/ Ik vond hem leuk en ben herbegonnen :D

    [ bericht aangepast op 5 okt 2014 - 20:07 ]


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Naam:Eva
    Leeftijd:8-3-1991
    Karacter:Ze kan aardig zijn maar soms kan ze perongeluk mensen kartetsen zonder dat ze het wil
    Verliefd op:Daniel
    Uiterlijk:Ze heeft mooie lange donker blonde haren
    Foto:http://en.m.wikipedia.org/wiki/File:Eva_Longoria_2012.jpg


    tiptoe through the tulips...

    Is het eigenlijk de bedoeling dat je nu al afspreekt wie er verliefd wordt op wie? Of gebeurd dit pas in de rpg als je een beetje weet met wie het klikt.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Rol : Een van de meisjes
    Naam : Sunset Greenleaf
    Leeftijd : 16 jaar
    Nationaliteit : Australië
    Jurylid/Meisje waar je op verliefd word : Wie wilt?
    Uiterlijk :

    img]http://www.zastavki.com/pictures/originals/2013/_Brown-haired_girl_with_piercing_in_nose_047446_.jpg[/img]

    Innerlijk : Sunset is een redelijk onzeker meisje. Ze is erg verlegen en is makkelijk de grond in te boren. Ze doet wel alles om te zorgen dat mensen haar aardig vinden. Ze is bereid daar ver in te gaan, verder dan goed voor haar is. Maar als Sunset vrienden maakt is ze opener en kan je wel met haar lachen. Het punt is dat een vriendschap met haar niet altijd even makkelijk is, omdat ze zich veel zorgen maakt over hoe ze zal overkomen. Ze zal nooit zomaar iets kunnen doen, zonder dat het is aangekondigd, want dan heeft ze zich niet kunnen voorbereiden.
    Extra : x

    [ bericht aangepast op 6 okt 2014 - 17:13 ]


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Amourable schreef:
    Is het eigenlijk de bedoeling dat je nu al afspreekt wie er verliefd wordt op wie? Of gebeurd dit pas in de rpg als je een beetje weet met wie het klikt.



    Kan ook


    tiptoe through the tulips...

    Kan ik nog een meisje rrserveren of is dit topic al dood?


    take me back to the basics and the simple life

    Ik wil graag een meisje, kan dat?


    Ludovico Einaudi

    Ik schrijf me uit sorry, ik heb hier te weinig tijd voor.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Mag ik nog een meisje reserveren?;D


    “A queen will always turn pain into power.”