• Ik deed net een quiz en keek vervolgens bij wie allemaal dezelfde uitkomst als mij had. Daar stond ook Vladimir tussen. Dus ik dacht: 'Vladimir, dat is een leuke naam...'
    Toen besefte ik me pas dat ik onlangs mijn username heb gewijzigd naar Vladimir, ik keek dus naar mezelf....

    Hebben jullie weleens iets soortgelijks meegemaakt? Het is niet heel groot, maar het is wel dom.


    ©1998

    Hahaha - dat is toch juist leuk? Dat betekent tenminste dat je oprecht je eigen username leuk vindt. Dit heb ik op Whatsapp. Dan heb ik een berichtje getypt en dan krijg ik ineens om een of andere vage reden een berichtje dat ik een app heb. Dan kijk ik naar dat berichtje en denk ik: ''wow, die typt ineens leuk'', en dan kom ik erachter dat ik het zelf ben. :W


    Pretty is just a pretty word.

    Haha, dat had ik dus met deze username. Ik was zo gewend aan Factionless, dat ik toen ik in het forum mijn naam zag echt zoiets had van 'OMG, die houd ook van X-Men' :'D Toevallig

    Je wil niet weten hoe vaak ik al zoiets heb gehad.
    Laatst reed ik van school naar huis en merkte ik voor het eerst een verkeersbord op dat daar al mijn hele leven staat ;x


    Not all those who wander are lost.

    Ik had een paard ingevlochten voor een wedstrijd. En diegene die er op reed, die was aan het inrijden, toen zei ik tegen haar vriend: 'dat paard is echt mooi ingevlochten' - even een stilte, 'oh wacht'


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Bedoel je met weleens een paar keer per week? Dan ja. :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Waarschijnlijk is het me wel eens overkomen, maar ik kom op dit moment niet op een bepaalde situatie. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Dat heb ik zo vaak als ik op Q zit met m'n mobiel. Check ik gauw even een topic, merk ik op dat die persoon daar mijn mening exact verwoord zoals ik het zou willen, blijk ik het zelf te zijn. :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    Dat heb ik zo vaak als ik op Q zit met m'n mobiel. Check ik gauw even een topic, merk ik op dat die persoon daar mijn mening exact verwoord zoals ik het zou willen, blijk ik het zelf te zijn. :')


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nee, want ik verander m'n username niet zo vaak.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Nee, zoiets niet, maar wel dit (toen ik nieuw was):

    Als je een gb/pb/whatever krijgt krijg je dat in je inbox, en dat staat er toch zo altijd:

    Hoi (naam),

    (naam) heeft iets in je gastenboek geschreven!

    (link)

    Maar ik was te dom om verder te lezen dan 'hoi (naam)' Dus toen dacht ik: Waarom zit die nu de hele tijd 'hoi' te sturen?

    [ bericht aangepast op 10 okt 2014 - 16:12 ]


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Ik heb dat zo ongeveer allemaal hierboven wel is gehad. :W
    En als ik dan ineens begin te lachen kijkt iedereen me aan alsof ik gek ben. (x

    Gister bij de was die mijn moeder opvouwde dacht ik 'Hé, dat ik een mooie korte broek!' Tja, dat was dus mijn eigen. (x

    [ bericht aangepast op 11 okt 2014 - 22:24 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Het is niet helemaal hetzelfde, maar het doet me er wel aan denken.
    Een goede vriendin heeft laatst haar profielfoto veranderd naar een foto van ons twee samen. Het probleem is dat ik eigenlijk meer op die foto sta dan zij, dus iedereen is steeds in de war omdat het lijkt alsof ik haar ben. Ook ikzelf. Elke keer als ik een reactie zie van haar, denk ik 'Oh, daar heb ik iets gezegd!' En dan pas herinner ik me dat ik dat niet ben.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    SkywaIker schreef:
    Je wil niet weten hoe vaak ik al zoiets heb gehad.
    Laatst reed ik van school naar huis en merkte ik voor het eerst een verkeersbord op dat daar al mijn hele leven staat ;x


    wat was dit ookalweer