• Hoihoi,

    Tatoeages hebben me altijd al geïnteresseerd, zo lang ik me kan herinneren. Vroeger had ik de 'tribal' fase, ik was helemaal gek van tribals en wilde er zelf ook een :') Dat is nu wel over, maar ik loop denk ik nu toch al een paar jaar aan een serieuze tattoo te denken. Nu heb ik mijn idee eigenlijk ver compleet.
    Ik wil graag een relatief kleine tatoeage van een dromenvanger (zo'n 10 cm) op de binnenkant van mn linkerpols(: T enige waar ik nog niet uit ben, is of ik m in kleur wil hebben, of in zwart wit.
    Al jaren houd ik van dromenvangers, ik vind ze er niet alleen mooi uit zien, maar ik vind de verhalen over het ontstaan van een dromenvanger ook mooi. Wanneer ik naar een dromenvanger kijk, krijg ik een gevoel van rust. Voor mij zou een tattoo van een dromenvanger dan ook innerlijke rust en vrijheid in de zin van dat je vrij bent om je eigen keuzes te maken en je je niet hoeft te laten leiden door anderen.

    Er zijn momenten waarop ik foto's kijk van andere mensen met tatoeages, of programma's kijk zoals LA Ink, dan krijg ik helemaal de kriebels en zou ik t liefst direct een afspraak maken. Maar als dat weer wat is weg geebt, overvalt me het gevoel dat ik allereerst er nog niet uit ben of ik t in kleur of zwart wit wil hebben, maar daarnaast ook de angst voor de pijn en of ik over 20/30 jaar nog steeds tevreden ben met de keuze die ik dan heb gemaakt voor een tattoo..

    Enfin. Om dit topic nog nuttig te houden, hoe hebben andere mensen die een tattoo hebben, dit aangepakt? Heb je er lang over nagedacht, of heb je m direct laten zetten? Ben je nu nog steeds blij met de tattoo die je hebt?
    Of voor de mensen die er een willen laten zetten, net zo als mij, hoe lang denken jullie er al over na om een tattoo te zetten? Heb je al een concreet idee, of nog niet?
    En natuurlijk ben ik wel benieuwd naar eventuele foto's als je een tattoo hebt ^^

    Edit: Ik wil graag een ontwerp hebben zoals ik m graag als tattoo zou willen, dan kan ik kijken of me dat als henna tattoo bevalt en kan ik daarna beslissen of ik die ook voor real wil. Probleem is alleen dat ik niet goed ben in ontwerpen *zucht* Zijn er hier creatievelingen die zin en tijd hebben om iets voor me te ontwerpen? c:

    [ bericht aangepast op 7 okt 2014 - 22:18 ]


    Inspiration can hit you any time

    Hmm.. Ik ga denk ik inderdaad eens kijken voor een henna en dan kijken of ik t wat vind for real(:

    Volgende probleem is, ik heb een heleboel foto's die ik mooi vind, maar ik heb nog niks gezien van 'ik wil precies diézelfde hebben'. Ofja, eigenlijk wil ik ook niet preciés hetzelfde als iets wat al op internet staat, maar echt een goede tekenaar ben ik niet :') Zijn er hier creatievelingen die zin en tijd hebben om een ontwerp voor me te maken? c:


    Inspiration can hit you any time

    Ligt er aan. Een dromenvanger kan ik wel. Die is tenminste de laatste keer goed gelukt


    "Ignite, my love. Ignite."

    my story kortgezegd.

    Ik heb me ook altijd aangetrokken gevoeld tot tattoo's en had al een tijd lang een idee, nou heb ik gisteren een tattoo laten zetten.
    Het eerste plan was 'op mijn linker onderarm, klein, zwartwit of kleur, een vlinder met courage erin,' en nu is hij best groot geworden, wel echt heel mooi! en opvallend, wat ik juist niet wil zijn But I love it. Ik had er wel lang over nagedacht. Na een keer met mijn moeder langslopen in een zaak heb ik ze een week later gemaild vor een afspraak en en een foto gestuurd en toen geregeld. Ik was trouwens echt zo zenuwachtig voor het begon.... Een foto staat nog neit op mijn laptop.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2014 - 22:50 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Please_Charon schreef:
    Als je twijfelt moet je het echt niet doen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Please_Charon schreef:
    Ligt er aan. Een dromenvanger kan ik wel. Die is tenminste de laatste keer goed gelukt

    Ja gewoon een dromenvanger (; Maar zoals ik zei, ik heb wel t een en ander voor me. Niet te groot, en ik wil dat de veertjes een beetje schuin staan, alsof het waait (t liefst dat de wind van links komt). Als je zin en tijd hebt mag je natuurlijk gerust proberen c:

    Mau schreef:
    my story kortgezegd.
    Ik heb me ook altijd aangetrokken gevoeld tot tattoo's en had al een tijd lang een idee, nou heb ik gisteren een tattoo laten zetten.
    Het eerste plan was 'op mijn linker onderarm, klein, zwartwit of kleur, een vlinder met courage erin,' en nu is hij best groot geworden, wel echt heel mooi! en opvallend, wat ik juist niet wil zijn But I love it. Ik had er wel lang over nagedacht. Na een keer met mijn moeder langslopen in een zaak heb ik ze een week later gemaild vor een afspraak en en een foto gestuurd en toen geregeld. Ik was trouwens echt zo zenuwachtig voor het begon.... Een foto staat nog neit op mijn laptop.

    Wauw, gefeliciteerd dan met je tattoo! Wanneer je wel een foto hebt, ben ik zeer benieuwd! c:


    Inspiration can hit you any time

    Ik ben begonnen met zwarte inkt omdat ik een slechte littekenvorming heb en dat zwarte inkt het makkelijkste te verwijderen is (voor moest het toch beginnen ontsteken), nu ben ik een jaartje aan het wachten en als er niets gebeurt dan ga ik verder gaan met meer tattoos en misschien hier en daar eentje in kleur.

    De binnenkant van je pols is wel een nogal pijnlijke plek om mee te beginnen. Daarbij wil ik je ook graag meegeven om er niet teveel over na te denken (sure, je moet het doordacht doen en een tattoo is voor het leven) Maar als je er teveel over begint na te denken, kan je het maar beter gewoon niet doen want er zal altijd wel iets zijn.

    Over mijn eigen tattoo heb ik niet zo lang nagedacht, hij staat voor m'n mama. Ik wou al zes jaar een tattoo die voor haar stond maar pas na haar overlijden heb ik toestemming gekregen van m'n biologische moeder. Dan was het enkel maar bedenken wat ik wou laten zetten en een afspraak maken. En ik heb er nog steeds geen spijt van!


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Je kan hem beter niet op de binnenkant van je pols doen 1 het doet heel erg pijn op die plek 2 als het misgaat ben je dood *slagader*


    Be a warrior, never give up!

    Ik heb 4 jaar nagedacht over mijn tattoo en heb plaatjes opgezocht op internet. Ik heb alleen nooit getwijfeld.
    Bij twijfel niet doen!


    I was an angel living in the garden of evil