• GESCHONDEN



    Luna heeft alles wat iedereen maar wilt hebben: ze is knap om te zien, haalt goede cijfers op school en iedereen is gek op haar. Ze heeft echter geen oog voor de aanbiddende jongens om haar heen, op eentje na dan... Wanneer Luna de charmante Jason ontmoet, voelt ze alsof ze zich in de zevende hemel bevindt. Hij is aantrekkelijk, lief en oprecht geïnteresseerd in haar. Maar als iets te mooi lijkt om waar te zijn, is dat ook meestal zo. Al snel merkt Luna een hele andere verborgen kant van hem op. Hij is vrijgevig en begripvol, maar hij heeft ook momenten dat hij dwingend en zelfs gewelddadig kan zijn.
    Wanneer Luna door heeft wie deze Jason werkelijk is en wat hij van haar wilt, is het al te laat.
    Voor ze het weet wordt ze gedwongen de behoeften van vreemde mannen te vervullen. Ze komt terecht in de wereld van prostitutie, misbruik, geweld en chantage en zoekt wanhopig naar een manier om hieruit te ontvluchten. Dan komt Simon op haar pad. Een onzekere klant die haar lijkt te willen helpen, maar kan ze hem vertrouwen als ze alleen maar omringd is door leugens en bedrog?




    12+
    Waarschuwing: geweld, onderdrukking, misbruik
    GEEN beschreven seksscènes
    Onbekende personen, drama, thriller
    Samenwerking tussen HappyxDemon & Lovelyreads




    Het eerste hoofdstuk zal snel komen!


    Mhm?

    wordt het in nederlands beschreven?


    You can't not look cool with a crossbow.

    Segatakai schreef:
    wordt het in nederlands beschreven?


    Ja, het verhaal is in het Nederlands geschreven. Thanks voor je abo! (:


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    En... het eerste hoofdstuk staat inmiddels online! KLIK


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    En we gaan als een speer, daar is hoofdstuk 14: http://www.quizlet.nl/chapters/1279554/-14/
    Veel leesplezier (:


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Ik wou even zeggen dat ik jullie cover echt heel mooi vind (-: én ik ga jullie verhaal even uitproberen!


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Tarth schreef:
    Ik wou even zeggen dat ik jullie cover echt heel mooi vind (-: én ik ga jullie verhaal even uitproberen!


    Wat leuk, dankjewel! (:


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Jullie hebben een geweldige schrijfstijl c: love it!
    Heb trouwens een abootje genomen


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Wichita schreef:
    Jullie hebben een geweldige schrijfstijl c: love it!
    Heb trouwens een abootje genomen


    Thanks wat leuk om te horen, veel leesplezier! (:


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    En ook hoofdstuk 28 staat inmiddels online: KLIK

    Veel leesplezier!


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass