• Okee ik kon het me bijna niet voorstellen, maar er is dus nog géén topic over de fantastisch-geweldige serie Friends... En gezien er 7 pagina's aan topics zijn in dit subforum, heb ik besloten dat er een Friends-topic MOEST komen.



    Dus bij dezen, welkom in het Friends-Fantopic! Ik kan zelf altijd echt heel erg genieten van de serie (en wat er op dit plaatje hierboven staat, is ook echt zo toepasselijk op mij). Wie heeft dit nog meer?

    Als je lid wilt worden, hoef je alleen maar je naam even te noemen - en je mag er natuurlijk bij benoemen waarom je zo van de serie houdt!

    Leden van de Friends-fanclub:
    Marjanne ~ Ron_Weasley
    Manon ~ Patholoog
    Nikki ~ Assassin
    Evelien ~ Bonafonte

    Voor hen die Friends nog nooit gekeken hebben: DOEN.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2014 - 13:01 ]

    Ben je ook zo gek op de serie 'Friends'?

    78.6% (22 stemmen)
     
    JA!

    3.6% (1 stem)
     
    Eeh.. Friends?

    17.9% (5 stemmen)
     
    (Ik kan het me bijna niet voorstellen, maar...) Nee, ik vind de serie niet zoveel aan.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    *Hugs topic*

    Hhaha, freinds is echt een van mijn favo series *O*


    -

    Zou iemand mij kunnen helpen? Ik zoek een bepaalde scene

    Ik zoek namelijk de scene waar Rachel in Londen aankomt voor de trouwerij van Ross & Emily. dat ze de kerk binnenkomt terwijl ze Ross en Emily ziet zoenen en er een piano stuk speelt.

    Galatea schreef:
    Zou iemand mij kunnen helpen? Ik zoek een bepaalde scene

    Ik zoek namelijk de scene waar Rachel in Londen aankomt voor de trouwerij van Ross & Emily. dat ze de kerk binnenkomt terwijl ze Ross en Emily ziet zoenen en er een piano stuk speelt.


    De laatste, of een na laatste aflevering van seizoen 4, denk ik.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Alisos schreef:
    (...)

    De laatste, of een na laatste aflevering van seizoen 4, denk ik.


    Jep, ik geloof de laatste!


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Hehe, ik heb net deze aflevering gekeken.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Hehe, ik heb net deze aflevering gekeken.



    Oooh die is zo leuk <3 'You broke my fridge! You have to pay half the money.' (of zoiets iig :P).
    Wij kijken - heel erg - elke dag minstens één Friends-aflevering bij het eten. :$


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ah, door dit topic krijg ik zin om Friends te kijken. Ik ken de namen van de personages niet en weet ook de hele verhaallijnen niet, maar ik geniet wel altijd als ik naar een aflevering van Friends kijk (krul)

    Ron_Weasley schreef:
    (...)

    Oooh die is zo leuk <3 'You broke my fridge! You have to pay half the money.' (of zoiets iig :P).
    Wij kijken - heel erg - elke dag minstens één Friends-aflevering bij het eten. :$


    Haha, ja, 400. En Chandler en Rachel zo van 'no, but thank god you're pretty.' En Joey moest Phoeby nog 600 betalen voor 'sending happy thoughts during his audition', dus dat werd vereffend.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Haha, ja, 400. En Chandler en Rachel zo van 'no, but thank god you're pretty.' En Joey moest Phoeby nog 600 betalen voor 'sending happy thoughts during his audition', dus dat werd vereffend.


    Dat is toch geweldig?

    Ik vond Joey en Chandler beide de leukste personages, maar oen Chandler met Monica ging werd hij toch.. minder grappig. Nog steeds fantastisch, daar niet van, maar daardoor steeg Joey er echt bovenuit.

    En Rachel is ook een heldin <3


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Alle seizoenen van Friends komen op Netflix vanaf januari!


    Your make-up is terrible

    Een van de beste scenes....Ever! Ross is gewoonweg mijn favo. xd


    -

    Aspen schreef:
    Een van de beste scenes....Ever! Ross is gewoonweg mijn favo. xd



    Dat - is - zo - geweldig!

    Ik heb mn username Friends-proof gemaakt ^^


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    JoeyTribbiani schreef:
    (...)

    Dat - is - zo - geweldig!

    Ik heb mn username Friends-proof gemaakt ^^


    Haha, Ik ook :')


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Chandler schreef:
    (...)

    Haha, Ik ook :')


    Aaaah yeah nu zijn we buddy's! Bracelet-buddies ^^


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Hell yeah, I'm in.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.