• In het Westen van Seattle ligt Downtown.. Een klein uitgaansgebied waar mensen veranderen, dat weet iedereen. Die rijke jongen van de privéschool veranderd daar in een drugsdealer en het nette meisje veranderd in een dronken feestbeest. Ach ja, hier in Downtown kennen ze geen regels. Drugs, Alcohol en vechten... Niemand kijkt er van op. Ook is het geen groot nieuws meer als er iemand is ontvoerd. Waarom gaan mensen er nog heen? Vraag je je misschien af.. Nou ja, als je de mooie verhaaltjes hoort wil je natuurlijk wel een kijkje nemen. Wie lijkt het nou niet leuk voor een avondje, uitgaan terwijl je alles kan doen wat je wil. Geen politie die er naar om kijkt, ouders die er niks vanaf weten. Want zeg nou zelf, je zou toch niet je kind hierheen sturen? Maar ja, als je eenmaal bent geweest wil je elk weekend. Bij elk weekend komt de woensdag erbij en die vier dagen veranderen in elke nacht. Maar wie ben jij hier, en wie ben jij overdag? Misschien ben jij wel de loverboy in het steegje, wachtend op nieuwe slachtoffers.. Het meisje dat over heel de plaats bekend is, maar niet om de goede redenen.. Of misschien wel de drugsdealer bij de hoek die er alles aan doet om geld te verdienen... Één ding staat vast, vanaf de eerste keer dat je hier bent geweest kom je steeds vaker terug...


    Meisjes: VOL!
    • Nicoletta Avery Jordan ~ Falahee
    • Ezahlia Ryona Crusoe ~ Disastrous
    • Izabella Fhearson - Reservering~ StoryxWriter
    • Kylie Fields ~ Nostalgic
    • Lucy Mendoza ~ Talkhouse
    • Mireille Lana Ory - Reservering ~ MazeRunner
    • Anouk Beverly Chedwick - Reservering ~ Gally
    • Allison DiLaurentis - Reservering ~ Allirian

    Jongens: VOL!
    • Tyler Luca Parrish ~ Falahee
    • Kota Miles Way - Reservering ~ Caraphernelia
    • Vincent Samson Marcellus - Reservering ~ AlphaFox
    • Sean Smiths ~ Californication
    • Nathaniel Vince Oakley - Reservering ~ Gally
    • Alexander "Alec" Jack McCarthy ~ Telcontar
    • Montestave Vernon Ravenelle ~ Unburnt
    • Alan Foster ~ bluebearss

    Invullen:
    • Naam
    • Bijnaam
    • Leeftijd
    • Overdag
    • 'S nachts
    • Extra


    Regels:
    • Minimaal 200 woorden
    • Maximaal 2 personages per persoon. Het liefst een meisje en een jongen dan.
    • Geen ruzie OOC! In de RPG zelf is dit natuurlijk wel gewoon toegestaan.
    • Off-Topic in het praattopic, of anders tussen haakjes!
    • 16+ is toegestaan.
    • Denk goed na voor je je aanmeld! Ik wil niet dat er niemand reageert als het topic open is of dat het na een paar dagen al dood loopt.
    • Post minimaal 1-2 x per week! Als je niet kan reageren geef dat dan alsjeblieft aan.
    • Géén perfecte personages!
    • Dit is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen.


    Downtown
    Downtown is een klein uitgaansgebied in het westen van Seattle. Het wordt omringt door een beruchte ghetto en stroomt veel water richting de haven van Seattle. Door de achterbuurt is het makkelijk om verkeerde types tegen te komen, wat ook Downtown een beruchte plek maakt. Maar door de vele vrij luxe clubs en gezellige barretjes blijft het een bekende plek voor veel jongeren in heel Seattle.

    Bar "Verona" x Club "LIV" x Bar "Leone" x Stripclub "Double Treasure" x Bar "Underground" x Bar "Corleone"

    Verder staat er in Downtown ook een flat. Goedkope, kleine appartementen die druggies aantrekt als een magneet en een perfecte plek vormt om de avond door te brengen. Heel moeilijk binnen komen is het niet en de meeste appartementen zijn ook niet echt bewoond. Ook staan er in het begin een supermarkt en een klein restaurant om de nodige honger te stillen. De coffeeshop die er staat bestaat eigenlijk allang niet meer, maar het vormt de werkplek van de dealers. Niet dat ze zich allemaal daar bevinden, integendeel. Ze zijn verspreid door heel Downtown. Tot slot staan er aan de rand verschillende loodsen waar dingen gebeuren die voor niemand echt bekend zijn. Je weet alleen wat er gebeurt als je er zelf bent geweest en dat zijn geen leuke dingen...

    [ bericht aangepast op 19 okt 2014 - 16:46 ]


    El Diablo.

    Reservering meisje voor mij?


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Mag ik een meisje?

    Disastrous schreef:
    Reservering meisje voor mij?


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Jullie staan erbij!


    El Diablo.

    Dit klinkt enorm tof, een meisje voor mij, alsjeblieft?


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ofcourse!


    El Diablo.

    Mag ik een jongen?


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Wil je ook een faceclaim, trouwens?


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    ^ Mag hoor :]


    El Diablo.

    Mag ik een meisje?

    Chloe Moretz als fc ik maak der zo aan

    Ik blijf maar vragen stellen, sorry ha. Wat is de gemiddelde leeftijd? Ik vind dat altijd lastig om in te schatten.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ik zal zeggen tussen de 16 en 24?


    El Diablo.

    Mag ik een jongen?

    Mag ik ook een jongen reserveren?


    Everything is illuminated by the light of our past.