• In het Westen van Seattle ligt Downtown.. Een klein uitgaansgebied waar mensen veranderen, dat weet iedereen. Die rijke jongen van de privéschool veranderd daar in een drugsdealer en het nette meisje veranderd in een dronken feestbeest. Ach ja, hier in Downtown kennen ze geen regels. Drugs, Alcohol en vechten... Niemand kijkt er van op. Ook is het geen groot nieuws meer als er iemand is ontvoerd. Waarom gaan mensen er nog heen? Vraag je je misschien af.. Nou ja, als je de mooie verhaaltjes hoort wil je natuurlijk wel een kijkje nemen. Wie lijkt het nou niet leuk voor een avondje, uitgaan terwijl je alles kan doen wat je wil. Geen politie die er naar om kijkt, ouders die er niks vanaf weten. Want zeg nou zelf, je zou toch niet je kind hierheen sturen? Maar ja, als je eenmaal bent geweest wil je elk weekend. Bij elk weekend komt de woensdag erbij en die vier dagen veranderen in elke nacht. Maar wie ben jij hier, en wie ben jij overdag? Misschien ben jij wel de loverboy in het steegje, wachtend op nieuwe slachtoffers.. Het meisje dat over heel de plaats bekend is, maar niet om de goede redenen.. Of misschien wel de drugsdealer bij de hoek die er alles aan doet om geld te verdienen... Één ding staat vast, vanaf de eerste keer dat je hier bent geweest kom je steeds vaker terug...


    Meisjes: VOL!
    • Nicoletta Avery Jordan ~ Falahee
    • Ezahlia Ryona Crusoe ~ Disastrous
    • Izabella Fhearson - Reservering~ StoryxWriter
    • Kylie Fields ~ Nostalgic
    • Lucy Mendoza ~ Talkhouse
    • Mireille Lana Ory - Reservering ~ MazeRunner
    • Anouk Beverly Chedwick - Reservering ~ Gally
    • Allison DiLaurentis - Reservering ~ Allirian

    Jongens: VOL!
    • Tyler Luca Parrish ~ Falahee
    • Kota Miles Way - Reservering ~ Caraphernelia
    • Vincent Samson Marcellus - Reservering ~ AlphaFox
    • Sean Smiths ~ Californication
    • Nathaniel Vince Oakley - Reservering ~ Gally
    • Alexander "Alec" Jack McCarthy ~ Telcontar
    • Montestave Vernon Ravenelle ~ Unburnt
    • Alan Foster ~ bluebearss

    Invullen:
    • Naam
    • Bijnaam
    • Leeftijd
    • Overdag
    • 'S nachts
    • Extra


    Regels:
    • Minimaal 200 woorden
    • Maximaal 2 personages per persoon. Het liefst een meisje en een jongen dan.
    • Geen ruzie OOC! In de RPG zelf is dit natuurlijk wel gewoon toegestaan.
    • Off-Topic in het praattopic, of anders tussen haakjes!
    • 16+ is toegestaan.
    • Denk goed na voor je je aanmeld! Ik wil niet dat er niemand reageert als het topic open is of dat het na een paar dagen al dood loopt.
    • Post minimaal 1-2 x per week! Als je niet kan reageren geef dat dan alsjeblieft aan.
    • Géén perfecte personages!
    • Dit is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen.


    Downtown
    Downtown is een klein uitgaansgebied in het westen van Seattle. Het wordt omringt door een beruchte ghetto en stroomt veel water richting de haven van Seattle. Door de achterbuurt is het makkelijk om verkeerde types tegen te komen, wat ook Downtown een beruchte plek maakt. Maar door de vele vrij luxe clubs en gezellige barretjes blijft het een bekende plek voor veel jongeren in heel Seattle.

    Bar "Verona" x Club "LIV" x Bar "Leone" x Stripclub "Double Treasure" x Bar "Underground" x Bar "Corleone"

    Verder staat er in Downtown ook een flat. Goedkope, kleine appartementen die druggies aantrekt als een magneet en een perfecte plek vormt om de avond door te brengen. Heel moeilijk binnen komen is het niet en de meeste appartementen zijn ook niet echt bewoond. Ook staan er in het begin een supermarkt en een klein restaurant om de nodige honger te stillen. De coffeeshop die er staat bestaat eigenlijk allang niet meer, maar het vormt de werkplek van de dealers. Niet dat ze zich allemaal daar bevinden, integendeel. Ze zijn verspreid door heel Downtown. Tot slot staan er aan de rand verschillende loodsen waar dingen gebeuren die voor niemand echt bekend zijn. Je weet alleen wat er gebeurt als je er zelf bent geweest en dat zijn geen leuke dingen...

    [ bericht aangepast op 19 okt 2014 - 16:46 ]


    El Diablo.

    Gally schreef:
    (...)

    Ik wil wel :3 Met Anouk ^^

    Edtih, tenzij je liever Kylie wilt ^^'


    Is goed!(:

    Zullen we ze dan tweeling maken fz? Want ik twijfelde zelf tussen 21 of 22. En aangezien haar verjaardag ook in de herfst valt, lijkt dat me wel zo leuk. ^^ Tenzij jij dat niet wilt natuurlijk.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Telcontar schreef:
    (...)

    Is goed!(:

    Zullen we ze dan tweeling maken fz? Want ik twijfelde zelf tussen 21 of 22. En aangezien haar verjaardag ook in de herfst valt, lijkt dat me wel zo leuk. ^^ Tenzij jij dat niet wilt natuurlijk.


    Yay ! ;3 Lijkt me leuk twinsies ;3 Ande"rs kunnen we dingen bespreken in pb? c;


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Gally schreef:
    (...)

    Yay ! ;3 Lijkt me leuk twinsies ;3 Ande"rs kunnen we dingen bespreken in pb? c;


    ^^ Hahaha, ja. Wel wat handiger.:')


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik wil morgenavond beginnen. Dus het zou fijn zijn als alle rollen dan af zijn! :]


    El Diablo.

    PeIIegrino schreef:
    Ik wil morgenavond beginnen. Dus het zou fijn zijn als alle rollen dan af zijn! :]


    Ik heb morgenavond een tentamen en donderdagochtend vertrek ik voor vijf dagen naar Rome –– dus ik spring later in.


    Unburnt schreef:
    (...)

    Ik heb morgenavond een tentamen en donderdagochtend vertrek ik voor vijf dagen naar Rome –– dus ik spring later in.


    Is goed! Veel plezier in Rome.


    El Diablo.

    Ik heb mijn faceclaim aangepast - AHS got me.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Talkhouse schreef:
    Ik heb mijn faceclaim aangepast - AHS got me.


    Same man, same.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    (A)


    I’m restless. I’d like to think I know who I am, but I’m interested in the world at large. - Alex Turner

    Talkhouse schreef:
    Ik heb mijn faceclaim aangepast - AHS got me.


    Nu pas? Poeh, mensen komen laat aan. In 2011 was het leuk om te kijken, maar het is nu nogal afgezaagd.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Caraphernelia schreef:
    (...)

    Nu pas? Poeh, mensen komen laat aan. In 2011 was het leuk om te kijken, maar het is nu nogal afgezaagd.


    Ik ben nogal een pussy, en ik heb nu pas het lef om het te kijken, ha.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Talkhouse schreef:
    (...)

    Ik ben nogal een pussy, en ik heb nu pas het lef om het te kijken, ha.


    Zo eng is het niet :Y).


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Caraphernelia schreef:
    (...)

    Zo eng is het niet :Y).


    Nee, daar ben ik nu ook achter, haha. Maar het duurt altijd even voordat ik lef heb om te beginnen aan een 'enge' serie - Supernatural stond ook lang op mijn 'do not watch list'.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Mijn rollen zullen morgen pas afgeraken, sorry :c ben een beetje inspiloos.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    AlphaFox schreef:


    • Naam Vincent Samson Marcellus.
    Those who smile the brightest are often the saddest.


    • Bijnaam Finn, Vince of Sam.
    • Leeftijd 21 jaar, 11 December.
    • Overdag Veel mensen zullen Vincent beschrijven als een lichtelijk gestoorde optimist die dol is op avontuur. Hij is lichtelijk verlegen en heeft wat moeite om op mensen af te stappen, maar als hij eenmaal los komt verandert hij in een jongen die moeite heeft om zijn mond te houden. Vincent kan ietwat nerderig over komen door zijn interesses in geschiedenis en science fictie, hier kan hij uren over doorpraten, maar hij heeft inmiddels door dat mensen dit vaak vervelend vinden dus hij doet het alleen als hij weet dat iemand dezelfde interesse heeft. Hij is nooit populair geweest, iemand die soms een tijdelijke vriend had tijdens de lunchpauze maar niet iemand om mee te werken. Vincent heeft altijd een bloedhekel gehad aan feestjes, want dat is vaak een situatie waar je niemand kent en van je wordt verwacht dat je sociaal doet. Alleen heeft hij besloten dat hij dit jaar wel vaker uitgaat, omdat hij alles uit het leven wilt halen wat erin zit. Vincent noemt zichzelf graag een rasoptimist en ziet overal het positieve van in, soms voelt hij zich wel kut, maar dit probeert hij dan om te zetten in een positieve emotie door te doen alsof alles goed gaat. Hierdoor hebben mensen vaak niet door hoe het echt met hem gaat en als hij zijn masker laat zakken zijn mensen verbaasd dat hij niet altijd de vrolijke jongen is die ze kennen. Hij is dol op avontuur en is altijd wel in om iets geks te doen, graffitie spuiten, op het dak klimmen van een flat, stelen, niets is hem te gek.
    Ook al is Vincent over het algemeen erg sociaal, hij heeft tot op heden nog geen succes gehad op liefdesgebied. Hij heeft weleens een meisje gezoend in een dronken bui, maar hij is nooit verliefd geweest. Hierdoor begint hij langzamerhand ook aan zijn geaardheid te twijfelen en noemt zichzelf bi-curious. Hij heeft met zichzelf afgesproken dat hij zich dit jaar openstelt voor de liefde, ongeacht het geslacht van die persoon. Sommige mensen kijken tegen hem op, sommige mensen vinden hem irritant en sommige mensen komen erachter hoe hij echt is. De mensen die weten hoe hij echt is, zijn de mensen die Vincent vertrouwt. En dat zijn er eigenlijk maar heel weinig.
    • 'S nachts Vincent is 's nachts een echte vrouwenverslinder. Iemand die zijn zinnen zet op een meisje en niet opgeeft tot zij met hem in bed is beland. Dit vinden veel mensen enorm irritant maar dit lijkt hem niks te doen. Iets wat hij is al die jaren goed verborgen heeft weten te houden. Hoewel hij er op het eerste gezicht uitziet als iemand die altijd vrolijk is, is dit zeker niet waar.

    Hij zal het echter nooit aan iemand toegeven; daar is hij te verlegen voor.In de loop der jaren heeft Vincent een muur om zich heen gebouwd waar moeilijk of helemaal niet door heen te breken is. Hij gelooft niet dat er iemand is die van hem kan houden. Zijn vertrouwen in mensen is compleet verwoest op het moment dat zijn vader aan de drugs sloeg, losse handjes kreeg en net deed alsof Vincent nooit heeft bestaan, alsof hij geen zoon heeft die ontzettend op hem lijkt.
    Zowel qua uiterlijk als innerlijk lijkt Vincent heel erg op zijn vader. Vooral de slechte eigenschappen lijken heel erg door te schemeren en dat is een van de redenen waarom hij een hekel heeft aan zichzelf. Hij heeft niet veel empathie en kan zich dus niet goed inleven in andere mensen waardoor hij vaak reageert met een scherpe, kwetsende opmerking naar mensen, hiervan krijgt hij pas spijt als het veel te laat is of hij heeft helemaal geen spijt.
    Er zijn maar weinig mensen die weten hoe ze op Vincent moeten reageren, maar als ze eenmaal door hebben en ze accepteren hem zoals hij is, halen ze de goede kanten bij hem naar boven. En die goede kanten zijn zeker de moeite waard.
    • Extra Vincent rookt en drinkt regelmatig, hij heeft altijd wel een pakje sigaretten bij zich en hij drinkt vaak als hij met anderen is. Hij is toch wel die persoon die in zijn eentje zal drinken om zijn ellende te vergeten, of hij steekt een sigaret op als hij alleen is. Alleen doet hij dit omdat hij verslaafd is. Hij is begonnen met alcohol en sigaretten in de periode dat zijn vader overal aan verslaafd was en hij kon het letterlijk van de keukentafel pakken. Ergens baalt hij wel dat hij verslaafd is, maar hij voelt er niets voor om te stoppen.
    • Familie
    Alexandra Lilly Marcellus || huisvrouw || 49 jaar.
    De moeder van Vincent is een trotse huisvrouw die graag alles op de rails heeft lopen. Vincent houdt veel van zijn moeder en maakt zich zorgen over haar relatie met zijn vader. Die steeds agressiever word tegen haar. Graag wilt zijn moeder alles van hm weten en kan dan ook minutenlang doorvragen over bepaald gedrag of opmerkingen. Soms werkt haar bezorgdheid hem op de zenuwen en vlucht hij het huis uit. Toch komt hij altijd wel weer terug omdat hij zijn moeder niet alleen wilt achterlaten met zijn vader.

    Leo Vince Marcellus || Zakenman || 51 jaar.
    Met zijn vader heeft Vincent geen goede band. Dit komt voornamelijk omdat Leo snel naar de drugs grijpt als het niet gaat hoe hij het wilt. Thuis regeert hij met harde hand en heeft zijn zoon dan ook al vaak een klap verkocht. Leo heeft een tijd harddrugs gebruikt maar heeft een anderhalf jaar in een speciale kliniek gezeten. Helaas loopt hij weer uit de hand dus probeert Vincent zijn vader zo vaak mogelijk te vermijden.

    Daisy Anne Marcellus || zusje || 15 jaar.
    Met zijn zusje heeft Vincent waarschijnlijk de beste band. Hij probeert haar dan ook altijd te beschermen tegenover de woedeaanvallen van zijn vader. Dit heeft hem vaak de kop gekost maar dit heeft hij wel over voor zijn zusje. Vincent maakt vaak tijd vrij om zijn zusje te helpen bij haar schoolopdrachten omdat zijn ouders daar nooit tijd voor hebben. Daisy betekend dan ook alles voor hem en zal haar op welke manier dan ook beschermen.


    Vincent is zo goed als af. C;

    [ bericht aangepast op 14 okt 2014 - 22:39 ]