• Hayhay!!


    Ik vroeg me eigenlijk gewoon af of er hier wat Nancy Drew Gamers zaten. Dus vandaag mijn topic!
    Ik zelf ben helemaal gek van deze spellen en ik was gewoon nieuwsgierig of er hier op Quizlet ook mensen waren die deze interesse delen. Dus leef je uit!
    Welk spel vonden jullie het beste?
    Wat vind je dat er een keer moet worden verwerkt in één van de spellen?
    Zelf ben ik helemaal gek van alle ghost mysteries, die zijn altijd het spannends!



    En tja, als je nog nooit hebt gehoord van de Nancy Drew games, dan is dit natuurlijk DE TOPIC om er wat over te leren!
    Dus ga je gang! Wacht niet langer en Join Nancy Drew on her next adventure!



    Voor meer informatie bezoek de Her Interactive site. Hier vind je allerlei informatie over de games en kun je ze zelfs kopen.

    Her Interactive.

    DARE TO PLAY

    Welke van deze Nancy Drew Game is jou favourite?


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik speel die spellen wel eens! :3

    (Mijn topics ghehehe)


    26 - 02 - '16

    Ik ken de spellen niet, maar ik heet Nancy, lowl.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Hikikomori schreef:
    Ik speel die spellen wel eens! :3

    (Mijn topics ghehehe)


    Van alle spellen vind ik deze wel echt de leukste xD goed bedacht ook!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Eauton schreef:
    Ik ken de spellen niet, maar ik heet Nancy, lowl.[/quote

    Hahaha ja das ook een goeie reden xD


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Het ziet er leuk uit, wat is het precies?

    Feininger schreef:
    Het ziet er leuk uit, wat is het precies?


    Nancy drew is een mystery game. Er worden al jaren boeken van geschreven maar sinds een aantal jaar ook games. Nancy is een meisje van rond de 19 die mysteries oploste in haar straat. Ze reist veel de wereld rond en is bekender geworden naar maten ze in die landen ook dingen ging oplossen.
    Geweldige spellen met puzzels, hersenkrakers en spanning. Kan je eerlijk vertellen, in elk spel is wel een kans dat iemand je om wilt leggen XD
    Je moet er bij ieder spel zeg maar achtetr komen wie iets heeft gedaan, of bij sommige ook of een bepaald legende wel een legende is.
    Er leuke en goeie spellen. Heel realistisch, en echt waar, ze doen wat met je. Bijvoorbeeld als je alleen zit in een bos, ieder geluidje doet je aan het denken. XD
    Ik heb al jaren veel plezier van die spellen en kan iedere keer niet wachten tot er een nieuwe uitkomt.
    Je kan de spellen kopen of downloaden, maar ze zijn zeker het proberen waard. Mijn favourieten staan in de pol opgeschreven ;)


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    Nancy drew is een mystery game. Er worden al jaren boeken van geschreven maar sinds een aantal jaar ook games. Nancy is een meisje van rond de 19 die mysteries oploste in haar straat. Ze reist veel de wereld rond en is bekender geworden naar maten ze in die landen ook dingen ging oplossen.
    Geweldige spellen met puzzels, hersenkrakers en spanning. Kan je eerlijk vertellen, in elk spel is wel een kans dat iemand je om wilt leggen XD
    Je moet er bij ieder spel zeg maar achtetr komen wie iets heeft gedaan, of bij sommige ook of een bepaald legende wel een legende is.
    Er leuke en goeie spellen. Heel realistisch, en echt waar, ze doen wat met je. Bijvoorbeeld als je alleen zit in een bos, ieder geluidje doet je aan het denken. XD
    Ik heb al jaren veel plezier van die spellen en kan iedere keer niet wachten tot er een nieuwe uitkomt.
    Je kan de spellen kopen of downloaden, maar ze zijn zeker het proberen waard. Mijn favourieten staan in de pol opgeschreven ;)


    Oh dat klinkt echt heel tof. Ik zal mijn broer even vragen of hij één van de spellen voor me wil downloaden (:

    Hm naar aanleiding van dit topic ben ik een van de door jou opgenoemde games aan het downloaden, ben erg benieuwd!


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Feininger schreef:
    (...)

    Oh dat klinkt echt heel tof. Ik zal mijn broer even vragen of hij één van de spellen voor me wil downloaden (:


    Heeeel veel plezier ermee!! Ik vind de mysteries over legendes altijd het leukste. Iig leuker dan schatzoeken of een dief pakken pfzo. Maar zelfs die soorten verbazen me vak nog xD


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Sempre schreef:
    Hm naar aanleiding van dit topic ben ik een van de door jou opgenoemde games aan het downloaden, ben erg benieuwd!


    Nou ik hoop dat je het leuk vind!! De nieuwste is ook al uit en zal ook bijna te dowbloadenn zijn!
    Labyrinth of lies heet deze. Aangezien het bijna herfstvakantie is ga ik die volgende week downloaden en me dan afzonderen op mn kamertje xD
    Speel ze alleen en met koptelefoon op ofso, dan zit je echt in de game.
    En als je vast komt te zittem, zoek dann op:

    Www.avonturespel.nl

    Hier vind je walkthroughs die je stap voor stap helpen. Of je kan in de games tips vragen of op de telefoon nancys vriendenn bellen ;)
    Sommige opdrachten komnik zelfs niet uit hahaha


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Heb je toevallig een goede download link? (A)


    When time and life shook hands and said goodbye.

    De boeken ken ik, maar ik wist helemaal niet dat er ook spellen van waren, that's interesting ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Sempre schreef:
    Heb je toevallig een goede download link? (A)


    Ik ben bang van niet :( mn pa gebruikt een prpgramma genaamd spotnet, hij betaald daarvoor zodat wij films, muziek en games kunnen downloaden.
    Piratebay werkt wel echter..


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Maovesa schreef:
    De boeken ken ik, maar ik wist helemaal niet dat er ook spellen van waren, that's interesting ^^


    Er zijn er nu al zo'n... 30.. 31 denk ik. Ongeveer zoveel tenminste haha


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    Er zijn er nu al zo'n... 30.. 31 denk ik. Ongeveer zoveel tenminste haha


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.