• Vroeger heb ik met deze site mijn verveling binnen een paar seconden weggewerkt, maar nu ben ik gewoon helemaal de naam vergeten terwijl ik het juist zo leuk vond. Het is een soort animatie-figuur die je gedachten 'leest'. Nou ja, je denkt aan iemand, en vervolgens verschijnen er vragen over diegene op het scherm. Zoals: Is het een man of een vrouw? En kent diegene jou? En op het eind staat er uiteindelijk aan wie je dacht. Ik vond het wel leuk en bijzonder maarja hij stelde wel veel vragen over diegene, dus is het uiteindelijk ook logisch dat de site dan kan achterhalen aan wie je dacht.

    En omdat ik me nu een beetje verveel heb ik de hele net onderzocht, maar ik kan het maar niet vinden. Ik weet zeker dat het nog bestaat omdat mijn vriendin onlangs erop was. Zij weet de naam ook niet meer. Iemand die het bekend voorkomt? Of wilt helpen met zoeken?


    Some people are art and do art at the same time

    Oh, oh, oh dat is - damn ik kom niet op de naam! D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Akinator?


    El Diablo.

    Het eerste waar ik aan denk is Akinator (:

    PeIIegrino schreef:
    Akinator?


    Dat is serieus geweldig O_O


    wat was dit ookalweer

    PeIIegrino schreef:
    Akinator?


    Ja! Die bedoelde ik ook!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dat is echt een geweldig spel. :Y)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Omg! Akinator! Duizend keer dankjewel hahaha c:


    Some people are art and do art at the same time

    Haha, hij kan maar niet raden aan wie ik denk. Hij zei eerst een buitenlander en toen een uitwisselingsstudent (what the fuck) maar het is gewoon een neef van me. Nu ga ik het nogmaals proberen. :')


    Some people are art and do art at the same time

    Pulchre schreef:
    Haha, hij kan maar niet raden aan wie ik denk. Hij zei eerst een buitenlander en toen een uitwisselingsstudent (what the fuck) maar het is gewoon een neef van me. Nu ga ik het nogmaals proberen. :')


    Moet je horen, ik heb hem verslagen. :'D


    voor groter


    Some people are art and do art at the same time

    Ik versla hem wel vaker.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik versloeg hem net ook :Y)


    wat was dit ookalweer

    Oh my God, die site kent zelfs Matsuoka Rin! :'D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Puzzlette schreef:
    Oh my God, die site kent zelfs Matsuoka Rin Serj Tankian! :'D


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Nu ga ik 't ook is proberen, lowl.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Omfg, goed. Alleen eeeeeeeeeng plaatje...


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.