• Ik ben donderdagavond naar de tattooshop gegaan met mijn moeder, en heb daar mijn industrial laten piercen c:
    Ik weet dat ik wat jong ben voor een piercing, maar een industrial is een staafje door je oor dus het is in ieder geval niet in mijn gezicht :'). Al een tijdje wilde ik deze piercing, maar ik had niet echt het geld om hem te laten piercen. Na eventjes sparen is het me toch gelukt en heb hem gehaald - natuurlijk met begeleiding van mijn moeder. Het deed niet eens zoveel pijn, alleen zodra de naald twee keer door je oor gaat voelt het een paar seconden alsof je oor er elk moment af kan vallen. Gelukkig was die pijn binnen tien seconden alweer weg. Ik heb er nu twee staafjes door, maar binnen een half jaar zodra het helemaal genezen is krijg ik één staaf die er helemaal door heen gaat.

    Ik ben er zo blij mee dus ik dacht, ik kom het even melden ^-^. Hebben jullie piercings?


    Dit is hem. Sorry voor de kwaliteit, het is 's avonds en mijn telefoon heeft niet de beste camera :3.

    Supergaaf! Die vind ik nog eens mooi.
    Nou ja, ik vind je niet te jong voor zoiets. In feite is het net als een oorbel, je hebt er zelf voor gespaard en bent met je moeder gegaan.


    Your make-up is terrible

    Lol bij mijn piercer had ik direct een hele staaf. Bovendien is de geneestijd 6 tot 8 weken en niet aan half jaar. Als is de industrial wel een van de moeilijkste piercings kwa genezing.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik heb enkel twee gaatjes in mijn oren die al geschoten zijn toen ik vier jaar oud was. =D Ik wil nog heel graag een keer een navelpiercing maar dat komt er waarschijnlijk toch niet van aangezien ik te bang ben dat het pijn gaat doen, gaat ontsteken of erger!
    Heel dapper van je! Ziet er goed uit.


    'Nobody said it was easy

    Ik vind dat best mooie piercings.
    Zelf heb ik geen enkele piercings, op mijn oorbellen na. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Donar schreef:
    Lol bij mijn piercer had ik direct een hele staaf. Bovendien is de geneestijd 6 tot 8 weken en niet aan half jaar. Als is de industrial wel een van de moeilijkste piercings kwa genezing.


    Misschien dat het aan de leeftijd ligt? Mijn piercer zei een half jaar, maar dat kan ook per piercer verschillen.

    Bij mij zitten er ook twee staafjes in, ik heb hem pas geleden ook laten piercen en moet ook nog even wachten ^^.

    Ik vind je ook niet te jong! Industrials zijn keigaaf.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Jinxx schreef:
    (...)

    Misschien dat het aan de leeftijd ligt? Mijn piercer zei een half jaar, maar dat kan ook per piercer verschillen.


    Het ligt niet aan de leeftijd, maar wat je piercer aanhoudt. En er zit een aanzienlijk verschil tussen piercers en adviezen die ze geven.
    Houdt inderdaad die 6 maanden maar aan. Meestal is die 6-8 weken tijd dat je niet mag zwemmen etc niet de tijd waarin het ook echt genezen is. Je kan beter niet te snel wisselen, in het ergste geval kan het (ook zonder wisselen) gaan ontsteken of krijg je gekkigheden als een 'bloemkooloor'.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2014 - 19:25 ]

    Gaaf! Ik wil ook nog wat piercings in mijn oor, maar ik durf nog niet zo goed haha.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ziet er gaaf uit! Veel plezier ermee :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik vind het mooi, ook al zijn staafjes niet echt wat ik zou kiezen. Ik vind piercings in een neus, wenkbrauw of oor ook heel mooi, maar of ik heb waarschijnlijk zelf het lef niet om er ooit één te laten zetten.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2014 - 19:32 ]


    Not all those who wander are lost.

    SkywaIker schreef:
    Ik vind het mooi, ook al zijn staafjes niet echt wat ik zou kiezen. Ik vind piercings in een neus, wenkbrauw of oor ook heel mooi, maar of ik heb waarschijnlijk zelf het lef niet om er ooit één te laten zetten.


    Die staafjes zijn nodig om het helingsproces goed te houden. Als je er meteen één staaf doorheen doet dan heelt het niet goed of verkeerd. Dus vandaar dit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    KillianHook schreef:
    (...)

    Die staafjes zijn nodig om het helingsproces goed te houden. Als je er meteen één staaf doorheen doet dan heelt het niet goed of verkeerd. Dus vandaar dit.


    Heb ik ook weer eens wat geleerd :'D


    Not all those who wander are lost.

    KillianHook schreef:
    Ziet er gaaf uit! Veel plezier ermee :Y)


    26 - 02 - '16

    Leuk :3. Zelf heb ik een navel- en neuspiercing, binnenkort misschien een medusa.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik heb niet heel veel verstand van piercings, maar hoort het staafje niet korter te zijn. Wel cool dat het van je ouders mag ;)


    Firm believer of all that is magic