• Hier kun je alles bespreken over de rpg. Ook mag en kun je hier gezellig kletsen over niets ^-^.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    I'm in love with Pomerians. Gawd.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Deveraux schreef:
    (...)

    Ik ga je vermoorden als je daar niet heengaat.
    Okay okay. Ik zal mn best doen :3


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Deveraux schreef:
    I'm in love with Pomerians. Gawd.


    Bedoel je die hondjes ? Want die zijn echt cute. ;3 Mijn nicht heeft er zo één.

    |
    |


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Hoii, weet iemand een leuke film op Netflix?? Ik verveel me x.x

    Nvm, ik kom er net achter dat ik een hoop filmpjes van mn favo youtuber nog niet gezien heb haha cx

    [ bericht aangepast op 14 okt 2014 - 14:50 ]


    Little do you know

    Ik moet nog een week overleven in school, dan echt een hele week niks doen :')


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Deveraux schreef:
    Ik moet nog een week overleven in school, dan echt een hele week niks doen :')
    Mij ook :']


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    (MT)

    Hallo iedereen. Ik verveel me.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."



    Pomerian, maar ze zijn zo duur D:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Deveraux schreef:
    Ik moet nog een week overleven in school, dan echt een hele week niks doen :')


    Ik doe al een hele week niks, en maandag een dagje extra niks en tandarts...
    Ik ben dit jaar zo doodsbang geworden voor de tandarts :']


    Little do you know

    TheHorcrux schreef:
    (...)

    Ik doe al een hele week niks, en maandag een dagje extra niks en tandarts...
    Ik ben dit jaar zo doodsbang geworden voor de tandarts :']


    Mijn kaak moest zo ver open zijn afgelopen vrijdag bij de tandarts dat mijn wang blauw is. Nog steeds. En hij wordt groter :c.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Cicatrix schreef:
    (...)

    Mijn kaak moest zo ver open zijn afgelopen vrijdag bij de tandarts dat mijn wang blauw is. Nog steeds. En hij wordt groter :c.
    Vertel mij wat. Bij de ortho laatst moest ik kleihappen, en toen het boven werd gedaan werd dat ding zo ver naar binnen gewurmd dat ik moest kokhalzen. "Ja wel door je neus ademen hé!!" Ugh.. --'


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Na al het geklaag over de coopertest, die ik morgen heb, heb ik eigenlijk na vandaag juist veel zin erin...


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Lensherr schreef:
    Na al het geklaag over de coopertest, die ik morgen heb, heb ik eigenlijk na vandaag juist veel zin erin...


    EW. Coopertesten haat ik. Vorige keer had ik een blessure, hehe. Dus ik deed niet mee :')


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Deveraux schreef:
    (...)

    EW. Coopertesten haat ik. Vorige keer had ik een blessure, hehe. Dus ik deed niet mee :')


    Wat een geluk (cat)
    Mijn bestie is vandaag met softbal door d'r knie gegaan, dus ik verwacht niet dat ze meedoet morgen. Ik beeld me wel in dat er een stel badguys achter me aanzit of zo.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Cicatrix schreef:
    (...)

    Mijn kaak moest zo ver open zijn afgelopen vrijdag bij de tandarts dat mijn wang blauw is. Nog steeds. En hij wordt groter :c.


    Vreselijk dat, ik had afgelopen jaar welgeteld 9 gaatjes vaarvoor ik 6 weken achterelkaar naar de tandarts moest en een paar keer 3 of 4 verdovingen gekregen x.x
    Die verdovingen maken me echt doodbenauwd en moet maandag een gaatje laten vullen in mn voortand en dus een verdoving in me gehemelte.. Ik ga dood.


    Little do you know