• Hier kun je alles bespreken over de rpg. Ook mag en kun je hier gezellig kletsen over niets ^-^.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Cicatrix schreef:
    (...)

    Ik doe niets anders dan op Quizlet zitten, morgen lekker lonley alle Harry Potter films kijken en ook niets anders kan karaoke. Gheghe,


    Ik wil ook de Hp films weer kijken :c
    Alleen ik heb alleen de 3e op dvd -don't ask me how xd- en ik zou niet weten waar ik ze op internet kan vinden, Netflix heeft ze ook niet... -shame on them >:c-
    En verder zou ik niet weten welke film ik kan kijken :']


    Little do you know

    TheHorcrux schreef:
    (...)

    Ik wil ook de Hp films weer kijken :c
    Alleen ik heb alleen de 3e op dvd -don't ask me how xd- en ik zou niet weten waar ik ze op internet kan vinden, Netflix heeft ze ook niet... -shame on them >:c-
    En verder zou ik niet weten welke film ik kan kijken :']



    www.megashare.info
    Daar staan veel films op--waaronder HP--, alleen heb je geen ondertiteling en is het volledig Engels. Maar ik zelf vind dat fijner, anders let ik juist op de ondertiteling en nu kan ik me op het beeld concentreren.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hoe zien het gebouw en de omgeving er eigenlijk uit? cx


    Little do you know

    TheHorcrux schreef:
    Hoe zien het gebouw en de omgeving er eigenlijk uit? cx


    De buitenkant van het gebouw is die foto x)
    Ik ga vanmiddag nog wel via paint -dus falend- eventjes het teken x)


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Cicatrix schreef:
    (...)


    www.megashare.info
    Daar staan veel films op--waaronder HP--, alleen heb je geen ondertiteling en is het volledig Engels. Maar ik zelf vind dat fijner, anders let ik juist op de ondertiteling en nu kan ik me op het beeld concentreren.


    Ja ik vind zonder ondertiteling ook fijner. Maar sinds Megashare gestopt is met uploaden zijn heel veel films en series die je niet kan bekijken vanwege een error ofzo xd


    Little do you know

    TheHorcrux schreef:
    (...)

    Ja ik vind zonder ondertiteling ook fijner. Maar sinds Megashare gestopt is met uploaden zijn heel veel films en series die je niet kan bekijken vanwege een error ofzo xd


    HP doen het allemaal wel geloof ik. Mijn 'broer' heeft laatst HP3 en HP5 nog bekeken via megashare. Ik zelf nog PJ1 en PJ2. En een vriendin een of andere vage serie. x)


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Cicatrix schreef:
    (...)

    HP doen het allemaal wel geloof ik. Mijn 'broer' heeft laatst HP3 en HP5 nog bekeken via megashare. Ik zelf nog PJ1 en PJ2. En een vriendin een of andere vage serie. x)


    Haha, oke. Ik keek er altijd Once Upon A Time en The Vampire Diaries, maar ze uploaden niet meer dus ik moet het doen met netflix -die SZ 5 niet eens heeft- dus ik heb de 1e 2 afleveringen van seizoen 6 maar op een of andere site gekeken xd
    Vind het echt zwaar klote dat Megashare is gestopt :c


    Little do you know

    goood mornin'
    X


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Oké maybe middag


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Netzwerk schreef:
    goood mornin'
    X



    cx


    Little do you know

    Morning everyone :3


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Hahah. Ok, ik verveel me. Ik heb vrij weinig inspiratie voor een stukje bij het speeltopic. :(


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Cicatrix schreef:
    (...)

    JESUS! Ik wil ook zo'n hoog cijfer op dat vak x)


    Ik deed het vorig jaar zo slecht tijdens wiskunde xD


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Lensherr schreef:
    (...)

    Ik deed het vorig jaar zo slecht tijdens wiskunde xD


    Ik doe het altijd slecht tijdens wiskunde xD
    Stond een 4 gemiddeld en -gelukkig- op mn examen een 6 ofzo so I made it :')


    Little do you know

    Lensherr schreef:
    (...)

    Ik deed het vorig jaar zo slecht tijdens wiskunde xD


    Op wiskunde sta ik gemiddeld een 5 :')


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''