• Hey.
    Ik heb net serieus de staart van mijn kat gebroken :'D Hij kwam per ongeluk tussen de deur en ik hoorde een "krrggg" geluidje, weetjewel, en nu zit er een knik in. Ik voel me echt verschrikkelijk, wauw. En vorige week heb ik ook al mijn fiets perongeluk tegen de auto van mijn oma gegooid waardoor er allemaal deuken in zitten. Lekker bezig... Dus nu vroeg ik me af, wat is het domste/stomste/onhandigste dat jullie de laatste tijd hebben gedaan?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Kan je dan niet alsjeblieft naar de dierenarts gaan als er echt een knik in zit? :x

    En wie heeft er geen lompe momemten? :Y)


    Let the Night embrace you

    wahahahahha dat is echt. het is wel zielig maar toch moest ik lachen.

    Ehm het dompste dan meot ik even denken. ik kom er later nog op terug=3


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik loop haast overal tegen aan, maar er zijn veeeeeel meer momenten, alleen weet mijn geheugen die veen niet te noemen. (x


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Katarina schreef:
    Kan je dan niet alsjeblieft naar de dierenarts gaan als er echt een knik in zit? :x

    En wie heeft er geen lompe momemten? :Y)

    Tja nu valt het weer mee en is ie alleen iets ronder dan normaal, zegmaar, een rondere krul in de lucht (hahahaha lekker duidelijk). We kijken nog ff, ze lijkt er geen pijn van te hebben.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Dat is best wel zielig... :x


    i put the fun in funeral

    Ik wilde zeggen, dat valt wel mee, iedereen heeft zo'n fase, maar amai. Dan nog, als het bij deze twee dingen blijft, dan valt dat nog goed mee lijkt mij?
    Geloof me, ik heb zoveel domme dingen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    God, ik gooide een zak meel over het hoofd van een überknappe boy heen, praat me niet van domme acties :'D

    Ik heb de laatste tijd veel last van versprekingen.
    Zo zei ik laatst nog tegen een vriendin dat er op de ijspool noordberen leven. :Y)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Dat van je kat is echt zielig...


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Haerolin schreef:
    Ik heb de laatste tijd veel last van versprekingen.
    Zo zei ik laatst nog tegen een vriendin dat er op de ijspool noordberen leven. :Y)
    Ik heb ook versprekingen nu je 't zegt, haha. (;


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Overkill schreef:
    Dat is best wel zielig... :x


    26 - 02 - '16

    Overkill schreef:
    Dat is best wel zielig... :x

    Ja vind ik ook! Het was een ongeluk maar wel echt heel sneu ):


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Meehh, zielig voor je kat...
    ach tja, iedereen heeft dat wel. Ik kom nu telkens te laat op het voorkomen (het vroeger komen als straf voor het te laat komen) :p oops...

    En ik ben vaak heel verward en verwarrend bezig met van alles en nog wat, bij mij is het ook een beetje een lompe chaos... XD

    [ bericht aangepast op 13 okt 2014 - 21:47 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    toen ik klein was vond ik de kat stinken dus ik had haar ingesmeerd met wasmiddel ;'D

    [ bericht aangepast op 14 okt 2014 - 13:07 ]

    Zit er daar bot in?? o.o. Hahaha, wist ik niet eens (:
    Arm dier.

    Troost je. Ik kom zoveel van die domme dingen tegen - ik onthou ze zelf niet meer. xd


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.