• Soo, hi. I have a little problem ):

    Duuus, ik ben de laatste tijd heel close me een jongen die ik nu wel even Jason noem. Maar ik wil hem eerst beter leren kennen enzoo, je weet wel wat ik bedoel ^_^ Maar het is dus de ex vriend van een goede vriendin van me die ik nu wel even Emma noem. en nou, dat is wel al van in juni geleden & ze hebben erna niet meer gepraat. Dus ik dacht dat ze er echt wel over was enzo, want ik weet dat ze vorige maand nog gevoelens voor een of andere gast had die ik niet echt ken. Maar ik was dus een paar dagen geleden met haar aan praten toen ze toevallig Jason noemde in ons gesprek. En ik heb toen niet gezegd dat ik al close enzo met hem was geworden dus dat was nogal awkward voor mij ;x Maar ik zag ze vandaag dus op school en ik wou ff eerlijk tegen haar zijn want ik kan er echt niet tegen als ik ruzie met een close vriendin krijg, dus ik dacht: 'Ik zeg het nu gewoon ff eerlijk'
    Dus dat deed ik .-.
    Ze was niet echt kwaad maar nouja, kortaf. Ze zei gewoon; 'Je hebt het maar beter niet over hem in mijn buurt.' en toen liep ze weg. Dus ik was echt fk bang dat ze kwaad was enzo. en omgg :c
    Ik heb daarna nog even met haar zitten smsen, ik zal dat ff hier typen lalalala

    Ik: Bae, zijt ge kwaad?
    Em: Nee.
    Ik: Niet liegen;x
    Em: Echt nie. Ma praat gwn dan nie over die.
    Ik: Oki, ma ik wou gewon ff eerlijk zijn.. Sorry
    Em: Oke, wilt ge eerlijk zijn?
    Ik: Ja! ;o
    Em: Voelt ge iets voor die?
    Ik: Ik weet da nie... Ik ken die nog nie zo goed enz..
    Em: Maar tot nu toe?
    Ik: Ik weet nie?
    Em: Zeg gewoon even eerlijk? ;x
    Ik: Ma beuu...
    Em: Ja of nee?
    Ik: Ja beuu, ja zeker dan?
    Em: Ok.
    Ik: Ma ik weet nie eh... zijt ge nu kwaad?
    Em: buh.
    Ik: Als ge wilt da ik afstand van die neem zeg da dan ff..
    Em: Kijk aan de ene kant ben ik boos ma ik weet nie waarom... MA aan de andere kant ook weer niet, buh.
    Ik: Voelt ge nog iets voor die?
    Em: Buh.. Ma die wilt mij nie meer dus buh..
    Ik: Sorry..


    &Ja okee, dat was moeilijk okee. Ik weet echt niet wat ik voor die voel enzo. omg. :c
    En noujaa, het is altijd vriendschap boven liefde enzoo, maar ik weet echt niet wat te doen want ze zegt da ze nie kwaad is, ma ik weet dat ze gewoon liegt en eig echt wel kwaad is...
    heeelp. Ik weet echt niet wat ik moet doeeeen. :cc

    Als je tot hier hebt gelezen, Woow O.o Thankyou very much <3
    xVale :33


    made a list of my regrets and you were the first, love

    nouja ergens begrijp ik t wel... meestal is het gewoon zo dat je niet iets neemt met de ex van een van je vrienden.. overigens is liefde altijd een vijand van vriendschap. VInd die ex het dan niet raar om met iemand te hebben (of te flirten of close te zijn of wat dan ook) met een van de beste vriendinnen van zijn ex..?? Overigens moet je zelf ook maar kijken wat je er mee wilt en hoe geweldig je m nou echt vind. ik zou zeggen dat het iig logisch is om m eerst goed te leren kennen maar ja je kan niet kiezen op wie je verliefd wordt. Overigens is het wel lastig als jullie dan wat zouden hebben en een van je beste vriendinnen zou niet willen dat je over hem praatte of wat dan ook dat maakt t gewoon lastig ook als je bij hem wilt zijn en zij er opeens bij is ofzoiets...


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    ChetUbetcha schreef:
    nouja ergens begrijp ik t wel... meestal is het gewoon zo dat je niet iets neemt met de ex van een van je vrienden.. overigens is liefde altijd een vijand van vriendschap. VInd die ex het dan niet raar om met iemand te hebben (of te flirten of close te zijn of wat dan ook) met een van de beste vriendinnen van zijn ex..?? Overigens moet je zelf ook maar kijken wat je er mee wilt en hoe geweldig je m nou echt vind. ik zou zeggen dat het iig logisch is om m eerst goed te leren kennen maar ja je kan niet kiezen op wie je verliefd wordt. Overigens is het wel lastig als jullie dan wat zouden hebben en een van je beste vriendinnen zou niet willen dat je over hem praatte of wat dan ook dat maakt t gewoon lastig ook als je bij hem wilt zijn en zij er opeens bij is ofzoiets...


    We zijn niet beste vriendinnen, just close friends <3
    Jaa, ik leer hem momenteel ook gewoon beter kennen maar hoe meer ik dat toe hoe leuker hij is omg. :c &ik had het nooit gedaan als ze toen niet had gezegd dat ze echt helemaal over hem was enzovoort. Nou, ik denk dat ze vooral bedoeld dat ik niet klef moet gaan doen voor haar neus .-. Maar ze spreken elkaar& zien elkaar echt heel weinig.. Laat staan wanneer ik erbij ben...

    [ bericht aangepast op 14 okt 2014 - 19:35 ]


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Dus zij heeft ook nog gevoelens voor hem? Want dan zou ik sws nog niet verder gaan dan vriendschappelijk met hem omgaan. Geef haar even de tijd om dit te verwerken.


    Happy Birthday my Potter!

    MissSwan schreef:
    Dus zij heeft ook nog gevoelens voor hem? Want dan zou ik sws nog niet verder gaan dan vriendschappelijk met hem omgaan. Geef haar even de tijd om dit te verwerken.


    Het probleem bij Em is dat ze heel snel iets voor iemand kan voelen maar het ook direct weer kan laten gaan. Ze is in totaal nog maar 1 keer echt verliefd op iemand geweest voor 3 jaar ;x maar hij had haar gekwetst enzovoort.
    Maar het is ook dat ik heel slecht aan haar kan zien of ze hem leuk vind of niet en ze zegt van niet maar beuu... :/


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Em: Buh.. Ma die wilt mij nie meer dus buh..

    Ik had het idee dat dit betekende dat ze hem eigenlijk nog leuk vindt, maar hij haar niet meer wil dus dat zij hem beter kon vergeten...

    Anyways, ik zou het nog steeds rustig aan doen en haar eerst aan het idee laten wennen. Kan jij ondertussen uitvogelen hoe leuk je hem nou echt vindt (en hoe leuk hij jou vindt natuurlijk c; )


    Happy Birthday my Potter!

    Ugh... Ja ik weet het... uuuuhhh :cc

    Ik kan echt niet met ruzies omgaan sinds ik toen wa mensen ben verloren. Ik heb zoveel schrik gekregen dat ik er weer een ga verliezen en dus ik wil dit heel graag goed maken. Maar als ik dan afstand neem van hem, dan krijg ik weer ruzie met hem en nog een paar andere vrienden enzo. Beuuu...

    Hij heeft zeg maar al toegegeven dat hij mij leuk vind tegen een vriendin, maar hij wou ook eerst beter leren kennen enzo. Hij weet niet dat ik hem eig ook wel leuk vind maar dat doet er ff niet toe xd


    made a list of my regrets and you were the first, love

    MissSwan schreef:
    Em: Buh.. Ma die wilt mij nie meer dus buh..

    Ik had het idee dat dit betekende dat ze hem eigenlijk nog leuk vindt, maar hij haar niet meer wil dus dat zij hem beter kon vergeten...

    Anyways, ik zou het nog steeds rustig aan doen en haar eerst aan het idee laten wennen. Kan jij ondertussen uitvogelen hoe leuk je hem nou echt vindt (en hoe leuk hij jou vindt natuurlijk c; )


    wat was dit ookalweer

    Ramin schreef:
    Ugh... Ja ik weet het... uuuuhhh :cc

    Ik kan echt niet met ruzies omgaan sinds ik toen wa mensen ben verloren. Ik heb zoveel schrik gekregen dat ik er weer een ga verliezen en dus ik wil dit heel graag goed maken. Maar als ik dan afstand neem van hem, dan krijg ik weer ruzie met hem en nog een paar andere vrienden enzo. Beuuu...

    Hij heeft zeg maar al toegegeven dat hij mij leuk vind tegen een vriendin, maar hij wou ook eerst beter leren kennen enzo. Hij weet niet dat ik hem eig ook wel leuk vind maar dat doet er ff niet toe xd


    Waarom zou hij daarom boos worden? Je kan toch gewoon zeggen dat je hem ook wel leuk vindt, maar je wel rekening met je vriendin wilt houden en haar even wat tijd wilt gunnen? Als jullie ooit een serieuze relatie zouden krijgen, zou dat alleen maar fijner verlopen als er niet nog ergens een goede vriendin rondloopt die er eigenlijk niks van wilt weten. Dat zou dan alleen maar lastig voor jou en hem zijn, dus als hij daar geen begrip voor op kan brengen en dan ruzie met je gaat maken, is hij het sws al niet waard. En dat anderen dan ruzie met je zouden gaan maken, zou ik al helemaal belachelijk vinden. Hoezo bemoeien die mensen zich een überhaupt mee? :8


    Happy Birthday my Potter!