• Hey.
    Ik heb een beetje troubles in paradise. Daarom zou ik hier graag eens over willen praten met mensen die een luisterend oor hebben en raad kunnen geven. (:


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Ik wil wel ;3


    26 - 02 - '16

    Soothsayer schreef:
    Ik wil wel ;3


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik vind het helemaal niet erg om een luisterend oor te zijn (:
    Je kan altijd bij me aankloppen

    [ bericht aangepast op 15 okt 2014 - 13:31 ]


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Ik ben misschien niet de beste in advies geven, maar als je een luisterend oor nodig hebt bied ik me graag aan. (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Ik vind 't altijd goed om iets voor anderen te kunnen betekenen, dus wil je met alle liefde advies geven, voor zover ik kan! Stuur maar privé-bericht als je wil praten! ;) Liefs!


    Everything happens for a reason, live it, love it, learn from it! <3

    Ik zie dat er al heel wat mensen zich aangemeld hebben, maar mijn inbox staat altijd open (:


    16 - 09 - '17

    Sugglet schreef:
    Ik zie dat er al heel wat mensen zich aangemeld hebben, maar mijn inbox staat altijd open (:


    Reality's overrated.

    Sugglet schreef:
    Ik zie dat er al heel wat mensen zich aangemeld hebben, maar mijn inbox staat altijd open (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Je kan altijd bij mij komen, ik ben een goede luisteraar en zal mijn best doen om je te helpen.


    Firm believer of all that is magic

    Ik zou het leuk vinden om met je te praten :)


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Als je na al deze mensen nog steeds behoefte hebt om je troubles te delen of als je gewoon zin hebt om ergens anders over te praten, je mag me altijd aanspreken c:

    Zo te zien zijn er genoeg mensen die je willen helpen en ik ben daar geen uitzondering op. (:


    Every villain is a hero in his own mind.