• Hey allemaal,

    Ik ben op zoek naar een paar mensen die het zien zitten om samen met mij een RPG te creëren. Ik sta zeker open voor verschillende ideetjes, en eventueel kunnen we een (whatsapp) groep aanmaken om alles te bespreken/uitwerken.

    Ik ben voornamelijk op zoek naar personen die niet TE intensief RPG'en, aangezien ik werk en tegelijk ook studeer. Het zou leuk zijn als ik gelijkstemde vind die wekelijks een paar posten doen, maar dagelijks hoeft zeker niet.

    Als je interesse hebt, mag je zeker hier reageren of via pb. :)

    I might be interested :p

    Ik heb ook wel interesse. Welke genre spreek jou het meest?

    Oeh, leuk dat ik meteen twee reacties heb 😄
    Ik ben vooral fan van fantasy rpg'en maar tegelijk sta ik ook wel voor nieuwe ervaringen open 😊 laat maar gerust weten wat jullie ook leuk vinden.

    Ik vind fantasie ook tof! En actie altijd wel voor wat spanning. Maar ik sta ook wel open voor andere onderwerpen.

    lilyofthevalley schreef:
    Ik vind fantasie ook tof! En actie altijd wel voor wat spanning. Maar ik sta ook wel open voor andere onderwerpen.


    Omg, ja. Ik vind actie in RPG'en echt geweldig. Niet iedereen houdt ervan omdat het wat intensief is qua schrijven (denk ik), maar ik vind het dus wel fantastisch. 😊

    Ah hier ook zeker geïnteresseerd! Groot fan van fantasy, actie ook helemaal geweldig; count me in!!


    slapende

    Hebben jullie een voorkeur qua platform om makkelijker te bespreken? Gewoon hier of liever in een whatsapp of telegram groepje?

    Mijn voorkeur gaat uit naar hier of Discord!

    @filofosie heb jij toevallig discord? Dan kunnen we jou toevoegen

    Nee, heb dat waarschijnlijk niet.

    Afhankelijk van wat voor verhaallijn sta ik er ook voor open


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Als er nog mensen interesse hebben: momenteel zijn we met drie een idee aan het uitwerken, maar je bent zeker welkom om in te voegen en te kijken of het iets voor jou is of wil samenwerken voor een ander idee. :D

    Ik stuur even de link van onze discord server waar we alles bespreken: https://discord.gg/67EVx2Dq

    Ik ben ook wel benieuwd naar het verhaal/concept. Mag ik gewoon de server joinen?


    Enjoy a 'world' where the fantastic is fact and magic realy works!

    VexAhlia schreef:
    Ik ben ook wel benieuwd naar het verhaal/concept. Mag ik gewoon de server joinen?


    Yes

    Bij deze heb ik genoeg mensen gevonden. Dank je wel, lieve schatten. <3