• Ik heb geen flauw iedee waar deze moet, dus ik heb hem maar ergens gedumpt [A]

    OKe,, ik ben net zo Stom geweest!! Ik was met me deo aan het klote. Laat ik hem op me sgaar vallen, die Heel toevalig oopen op de gront ligt. Spijt opeen Al mijn deo uit de fles!!!! zit er een gat in!! >.<
    Ik met me dommen kop pak hem op. spijt het alle kant en op!!!! dus ook in me oog en Mond!!!! en nu is de fles leeg, en het was me laatsten!!! en toen gooide ik hem in de prullen pak, en toen bleef hij doorSpuiten, en nu zit alles dus ONder de Deo.. onderanderen ik!! en hij rook niet eens lekker >.<


    Dunno ><

    whaha arme jij
    slimhoofdxD

    XXX(H)


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    ik heb een blunder gehad dat ik deed of ik sliep en toen dagt ik dus dat het minn vriendje was die mij wou zzoenen maar toen ik hem liet schrikkn zzag ik dus dat het een meisje wqas

    ik bren duss wel weg gerend naar de wc kwam ik uit de wc staan er sppr veel mensen om me heen

    XD


    Dunno ><

    maar ik ben duss ook gevallen voor de leukste jongen dan wel voor zzijn voeten maar het waren wel nike's :P
    alleen toen moesten alle meisjes lachen maar hij niet ^^ hij keeke me zzo lief aan


    IkOwnJou! JijOwntMij!! Angelina en Daphne.

    but ik ben gwn DOM


    IkOwnJou! JijOwntMij!! Angelina en Daphne.

    Neen, dat overkomt niet alleen jouw; Mij ook. Mijn deo was niet met een schaar kapot gegaan, maar ik had hem van de trap laten vallen & als je weet dat onze trap van steen is en dat ie dusz nogal hard is =,=


    Listen to what we're not saying..

    Zielig Chantoutje. Herken ik wel.
    Wij hadden donderdag een deogevecht in de kleedkamer bij gym. Toen we na gym terugkwamen rook het nog steeds naar alle deo's door elkaar xD


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Mwahaha! :'D Zoiets zou ik ook nog kunnen voorhebben... x'D Wahahaha ^^


    Tanya is de beste.