• ik weet niet of het haalbaar is, maar het zou toch leuk zijn als er in de plaats van getypte antwoorden,ook afbeeldingen stonden die je kan aanduiden.
    BV; op de vraag: van welke groep ben je fan?
    kan je dan antwoorden
    within temptation, in de plaats dat er dan 'within temptation' getypt staat, staat er een foto van WT.

    Goed idee?
    x


    Als je de smaak van liefde eenmaal te pakken krijgt <3

    Ik vind het een leuk idee! Maar ik denk niet dat het door gaat/


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik vind het een leuk idee! Maar ik denk niet dat het door gaat/


    Dat denk ik ook niet , Q zal alleen maar langzamer worden, en de quiz zou onoverzichtelijk worden, tenminste, dat denk ik

    Ik snap je niet precies?


    Bored.

    Ik snap je niet precies?
    Ze bedoeld dat je ook plaatjes kunt posten. Dus niet alleen tekst zoals dit (Wat je nu leest xd) Maar ook foto's


    I live for the applause, you will die for it.

    Dat gaat niet gebeuren. Daar is al vaker naar gevraagt. Maar Quizlet wordt daar simpelweg te langzaam van. Daarbij is dit een soort van Verhalensite (was niet de oorspronkelijke bedoeling). Daar horen geen afbeeldingen, wel tekst :Y)


    Bored.

    Vind het niet zo leuk.


    The A, B, Claire!

    i don't like that


    We can only learn to love by loving.

    Dat gaat niet gebeuren. Daar is al vaker naar gevraagt. Maar Quizlet wordt daar simpelweg te langzaam van. Daarbij is dit een soort van Verhalensite (was niet de oorspronkelijke bedoeling). Daar horen geen afbeeldingen, wel tekst :Y)

    Inderdaad, wat Precious al zegt... :']

    x


    Tanya is de beste.

    (...)
    Inderdaad, wat Precious al zegt... :']

    x


    En daar sluit ik me ook bij aan. :Y)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    ik vind het een goed idee, maar kan kennelijk niet

    (...)

    En daar sluit ik me ook bij aan. :Y)

    en ik ook [/past niet bij het rijtje]

    Het is wel een leuk idee, maar ik weet niet als het veel zal gebruikt worden ..
    x


    ' Yes, music is the new religion_

    Zou wel leuk zijn, maar zou volgens mij wekenlang werk kosten voor Rutger, en die man is ocharme al zo druk voor ons bezig xD


    Groezrock was AWESOME! <3

    That's not gonna happen, hunn.


    Sing the song of the stars for me.

    ik vindt het wel een leuk idee :d