• Hooi! (:

    Ten eerste: Ik maak dit topic aan op mijn mobiel, dus mijn excuses voor eventuele spelfouten. Ik haal ze eruit zodra ik morgen achter de laptop zit. (:

    Maar goed. Ik wilde jullie om raad vragen. Het zit namelijk zo:

    Ik zit dus thuis en doe aan thuisstudie. Aangezien ik op mijn mobiel ben ga ik dit nu niet helemaal uitleggen, in een paar oude topics heb ik de omstandigheden uitgelegd, dus moet je daar maar even gaan kijken. (:
          Maar goed. Het is dus zo dat nu ik thuis zit, ik niet zo veel met leeftijdsgenoten omga. Toen ik nogbin de middelbare zat had ik wel een "vriendengroep". Maar na de middelbare zagen we elkaar alleen nog maar op elkaars verjaardag.
    Nu moeten jullie weten dat ik "vriendengroep" niet zomaar tussen aanhalingstekens schrijf. Van alle personen is er slechts 1 waarmee ik wek bevriend ben, maar helaas niet meer mee praat zoals vroeger nu ze een uur van me vandaan om kamers zit. We vertelden elkaar vroeger alles, en nu blijft het bij oppervlakkige gesprekkeb van een paar minuten eens in de zoveek tijd. :/
    De anderen zie ik eerder als kennissrn dan als vrienden. Ik spreek ze eigenlijk ook niet meer.
    Uberhaupt is het echt een groepje dat bij elkaar is gekomen doordat ze verder nergens bij pastten. Het groepje is dan ook op de middelbare ontstaan.

    Maar goed, op whatsapp werd ik toegevoegd in een groepchat. J stelde voor met het vriendengroepje aan sinterklaas te doen door voor elkaar surprises te maken enzo.
    Ik vond het leuk dat ik ook werd gevraagd, en doordat ik dus niet meer met zoveel leeftijdsgenoten omga stemde ik toe.
    We waren met zn allen aan het grappen en ik zei dat ik niet goed ben in knutselen en dat ze dus geen hoge verwachtingen moeten hebben van me (wat ook zo is.). Maar toen maakte J bot de opmerking van dat ik tijd zat heb een mooie surprise te maken, omdat ik toch de hele dag thuis zit.
    Like wtf? Ik studeer thuis! Zij gaan naar schook om te studeren, maar ik doe dat thuis. Ik studeer in ieder geval even veel als zij!
    Dus die opmerking kwam bij mij in het verkeerde keelgat, maar ik besloot er maar niets op te zeggen. Hoewel ik wel vermeld heb dat ik wel degelijk thuis aan de studie ben. Maar daar zei hij niets over.
          Daarna stelde J voor om dit weekend lootjes te trekken. Ik zei dat ik zaterdag sowieso niet kon, maar dat iknzondag wel kon. En toe zei M dat hij zondag ook wel kon, maar dat hij liever zaterdagmiddag had.
    Poef. Er is besloten dat er zaterdagmiddag lootjestrekken is. :/


    Dusjaaa... ik heb er eigenlijk nu niet veel zin meer in en wil graag jullie raad weten.
    Stel ik me nu echt zo aan en zal ik toch maar meedoen met dit surprise geval? Of zal ik ze vertellen dat ik níet meedoe? Zo ja, hoe moet ik dat dat brengen? Want ik weet zeker dat er dikke ruzie door zal ontstaan.. :/


    Bedankt alvast, en nogmaals sorry voor de eventuele spelfouten!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    Ik heb zojuist voorgesteld om dat lootjestrekken dan via het internet te doen, en iedereen vind dat een supertof idee. Mooi, scheelt weer, haha. (:

    Als ik mag vragen, hoe gaan jullie dat dan regelen? Zitten jullie bijvoorbeeld allemaal bij elkaar om het van eenieder te weten of regelt één persoon het van iedereen? Zo ja; wie is de aangewezen persoon en vinden jullie het niet erg dat degene alle loten dan weet?
    O, en hoe weten jullie dat het eerlijk gedaan is?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jazzie schreef:
    (...)
    Als ik mag vragen, hoe gaan jullie dat dan regelen? Zitten jullie bijvoorbeeld allemaal bij elkaar om het van eenieder te weten of regelt één persoon het van iedereen? Zo ja; wie is de aangewezen persoon en vinden jullie het niet erg dat degene alle loten dan weet?
    O, en hoe weten jullie dat het eerlijk gedaan is?


    Je hebt daar gewoon sites voor, zodat alles goed verloopt en je alleen zelf weet wie je hebt.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Jazzie schreef:
    (...)
    Als ik mag vragen, hoe gaan jullie dat dan regelen? Zitten jullie bijvoorbeeld allemaal bij elkaar om het van eenieder te weten of regelt één persoon het van iedereen? Zo ja; wie is de aangewezen persoon en vinden jullie het niet erg dat degene alle loten dan weet?
    O, en hoe weten jullie dat het eerlijk gedaan is?


    Er zijn daar sites voor. Je geeft je email en verlanglijstje op en dan ben je klaar.


    "Ignite, my love. Ignite."

    En dan heeft niemand dezelfde persoon als een ander?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jazzie schreef:
    En dan heeft niemand dezelfde persoon als een ander?


    Precies. Je moet alleen je email opgeven en dan zorgt die site er automatisch voor dat je een mailtje krijgt waarin staat wie jouw lootje is en iedereen krijgt dan via de email zijn of haar lootje, en niemand weet het van elkaar. (:
    Er is zojuist al besloten wie het dan gaat doen, dus vanavond krijgt iedereen een mailtje van welk lootje we hebben.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •