• IF WE BURN –– YOU BURN WITH US.


          Allerliefste Q'ers,

    Zoals de meeste personen wel weten – gaat op negentien november de derde film van de Hungergames triologie genaamd " Mockingjay Part I "
    in première in de Nederlandse bioscopen.
    Nu hebben Megan (Valois) en ik zojuist bedacht dat het ontzettend leuk zou zijn om met een groep users van Q. de film te gaan bekijken en te fangirlen over alle personages. Naast het gegeven dat er ontzettend veel Hungergames fans zijn, is het natuurlijk ook erg leuk om enkele users
    van Q. in het echt te ontmoeten en te leren kennen.

    Hoe?

    Wanneer we een lijst hebben van alle users die zeker weten mee willen – ga ik (Mirte / Unburnt) hoogstwaarschijnlijk de kaarten bestellen, die
    rond de €10,– zullen kosten. Hiervoor zal iedereen zijn/haar geld voor het kaartje naar mij over moeten maken aangezien ik niet voor iedereen voor kan schieten (ik ben en blijf een arme student).
          Het los en zelf bestellen van de kaarten is een optie voor de users die dit fijner vinden. Echter, dan moet er wel rekening gehouden worden met de vraag of we al dan niet bij elkaar zitten.
    Mochten er users zijn die het echt niet fijn vinden om geld naar mij over te maken, sta ik er altijd voor open om even contact te hebben met de ouders (Skype / telefoon / et cetera) om even te laten weten dat het allemaal betrouwbaar is.

    Waar?

    Alhoewel er altijd ruimte zal blijven voor inbreng van de users die mee willen – houden we in het begin de stad Rotterdam aan als plaats om af te spreken. Dit komt voornamelijk door het gegeven dat Megan hier zelf woont en het voor haar moeilijker is om een verre reis te maken in verband met haar krukken.
          Mochten er echt te veel users mee willen waarvoor het onmogelijk is om naar Rotterdam te komen dan kunnen we altijd kijken naar een alternatief.

    Wanneer?