• IF WE BURN –– YOU BURN WITH US.


          Allerliefste Q'ers,

    Zoals de meeste personen wel weten – gaat op negentien november de derde film van de Hungergames triologie genaamd " Mockingjay Part I "
    in première in de Nederlandse bioscopen.
    Nu hebben Megan (Valois) en ik zojuist bedacht dat het ontzettend leuk zou zijn om met een groep users van Q. de film te gaan bekijken en te fangirlen over alle personages. Naast het gegeven dat er ontzettend veel Hungergames fans zijn, is het natuurlijk ook erg leuk om enkele users
    van Q. in het echt te ontmoeten en te leren kennen.

    Hoe?

    Wanneer we een lijst hebben van alle users die zeker weten mee willen – ga ik (Mirte / Unburnt) hoogstwaarschijnlijk de kaarten bestellen, die
    rond de €10,– zullen kosten. Hiervoor zal iedereen zijn/haar geld voor het kaartje naar mij over moeten maken aangezien ik niet voor iedereen voor kan schieten (ik ben en blijf een arme student).
          Het los en zelf bestellen van de kaarten is een optie voor de users die dit fijner vinden. Echter, dan moet er wel rekening gehouden worden met de vraag of we al dan niet bij elkaar zitten.
    Mochten er users zijn die het echt niet fijn vinden om geld naar mij over te maken, sta ik er altijd voor open om even contact te hebben met de ouders (Skype / telefoon / et cetera) om even te laten weten dat het allemaal betrouwbaar is.

    Waar?

    Alhoewel er altijd ruimte zal blijven voor inbreng van de users die mee willen – houden we in het begin de stad Rotterdam aan als plaats om af te spreken. Dit komt voornamelijk door het gegeven dat Megan hier zelf woont en het voor haar moeilijker is om een verre reis te maken in verband met haar krukken.
          Mochten er echt te veel users mee willen waarvoor het onmogelijk is om naar Rotterdam te komen dan kunnen we altijd kijken naar een alternatief.

    Wanneer?

    De voorkeur gaat naar een doordeweekse dag, aangezien dit voor veel users handiger uit kan komen in verband met gratis reizen / met korting reizen. Wanneer alle users die mee willen dit hebben aangegeven – kan er een datumplannen gemaakt worden om de datum vast te leggen.
          Natuurlijk wordt er rekening gehouden met het gegeven dat er na de film terug naar huis gereisd moet worden door iedereen. Daarnaast is er altijd de mogelijkheid om samen te reizen zodat – mocht je niet met korting kunnen reizen – je goedkoper uit kan komen.

    Wie? * Naamsveranderingen doorgeven alsjeblieft
    • Zeker

    – Mirte / Unburnt || 21, Eindhoven
    – Megan / Valois || 16, Rotterdam

    • Misschien

    – Emma / Krull || 20
    – Amparo / Yuimara || 16, Rotterdam
    – Sarita / Buddy || 17, Raamdonksveer
    – Iris / Aiden || 16, Rotterdam
    – Iris / Donar || 22, Vlaardingen
    – Lisanne / Caesar || 15, Rotterdam
    – Saartje / NefiIibata || 16

    [ bericht aangepast op 27 okt 2014 - 16:20 ]


    Ik wil komen!
    Zet me maar op misschien =)

    Lijkt me tof!

    Zet me maar op misschien, ik kan nu nog niks zeker zeggen.

    Amparo 16, Rotterdam,

    [ bericht aangepast op 23 okt 2014 - 15:35 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lijkt me op zich wel leuk. Maar ik loop tegen twee problemen aan. 1) Het geld overmaken. Dat moet sowieso via mijn moeder. 2) Het doordeweekse reizen aangezien ik het doordeweeks heel druk heb. Dus zet mij maar op misschien.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hmpf. Ik heb al veelste veel gepland staan en mijn portomonnee laat het helaas niet toe om nóg meer meetings te plannen. Dus ik ga helaas niet komen. :/
    Veel plezier! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Omg dit is geweldig, Ik wil heel graag gaan. Hebben jullie enig idéé tot hoe laat de film duurt?


    Firm believer of all that is magic

    Je kan me op Misschien zetten.

    Aidan, 16 , Rotterdam


    Firm believer of all that is magic

    Aidan schreef:
    Omg dit is geweldig, Ik wil heel graag gaan. Hebben jullie enig idéé tot hoe laat de film duurt?


    Dat kunnen we pas zeggen als we een dag en tijd hebben uitgekozen (:


    Oh ik dacht dat jullie bedoelden om als allereerste naar de film te gaan, maar als het in het weekend is kan je mij meerekenen.


    Firm believer of all that is magic

    Aidan schreef:
    Oh ik dacht dat jullie bedoelden om als allereerste naar de film te gaan, maar als het in het weekend is kan je mij meerekenen.


    Nee, dat was niet het plan. Voorpremières zijn vaak 's avonds laat en ontzettend snel uitverkocht. Dat gaat hem helaas niet worden.

    De voorkeur gaat wel uit naar een doordeweekse dag. Maar misschien wordt het wel een vrijdag, komt dat uit voor je?


    Ik heb op vrijdag training tot 7 uur en zou dan met douchen en alles pas rond half 9 weer weg kunnen gaan.


    Firm believer of all that is magic

    zet mij maar opmisschien. gezien ik een vlaardinger ben en in de buurt zit


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Aidan schreef:
    Ik heb op vrijdag training tot 7 uur en zou dan met douchen en alles pas rond half 9 weer weg kunnen gaan.


    Ik laat je wel op misschien staan – dan kan je altijd kijken of je kan als we een datum gaan kiezen!


    Aw shor. Moest het in het weekend zijn had ik wellicht gekund, maar ik denk niet dat mijn ousers er zo om sraan te sprinfen dat ik na school even naar Rotterdam ga ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik zou wel willen, maar ik heb al andere mensen beloofd om mee te gaan naar die film. Ik wens jullie alvast heel veel plezier!


    Deep inside, I've never felt alive

    Rotterdam! Ik zit echt vijfentwintig minuten lopen van Schouwburgplein op school, dus qua afstand is het geen probleem voor me :') Ik ben echter vrij bezet ,dus misschien kan ik toch niet (omdat het niet uitkomt met schoolwerk of zo), maar je mag me op misschien zetten (:

    Lisanne, 15, Rotterdam


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.