• Hehe. Éindelijk is het me gelukt!
    Ik was al een tijdje aan het denken om mijn profiel hier op Q een pimp te geven, maar ik had no clue wat ik dan met mijn profiel wilde doen. Wat zou ik erin zetten, hoe wil ik het hebben etcetc. Maar nu had ik éindelijk een idee en heb mn profiel meteen gepimpt ^^
    Alleen jammer dat je niet meer dan 3 foto's op je profiel mag plaatsen haha;p En ik begrijp niet helemaal waarom mn foto's recht onder elkaar staan, en niet bijvoorbeeld een rechts ja ik ben wel zo slim geweest naar het uitlijnen te kijken. Maar boeje, ik ben tevreden over mijn nieuwe profiel C:

    So... Wat vinden jullie van mijn nieuw gepimpte profiel? c:
    En om dit topic verder nog wat nuttig te houden, hoe zijn jullie op het idee gekomen je profiel zo in te vullen zoals je het gedaan hebt?(:

    Én, omdat ik helemaal blij ben met mijn veranderde profiel, krijgt iedereen van mij een stukje taart ^^ :Y)
    Foto is zelfgemaakt, dus ja, ik heb ook alles geprobeerd ^^



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 okt 2014 - 0:01 ]


    Inspiration can hit you any time

    Leuke plaatjes!

    Voor m'n profiel had ik een beetje Halloween in m'n hoofd en ik moest denken aan de film The Nightmare Before Christmas, dus daar haalde ik m'n idee vandaan.


    16 - 09 - '17

    Dankje(:

    Leuk profiel trouwens, zo met het halloween thema(:


    Inspiration can hit you any time

    Constantine schreef:
    Dankje(:

    Leuk profiel trouwens, zo met het halloween thema(:


    Thanks!


    16 - 09 - '17

    Mooi gedaan. Het is simpel, maar leuk. Daar hou ik wel van. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Mooi gedaan. Het is simpel, maar leuk. Daar hou ik wel van. =)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik vraag me echt af hoe je de letters bijv links doet en de fotos rechts....mijn profiel heeft ook best wel een pimp nodig...

    Ik weet niet hoe het eruitziet op een computer, want ik bekijk je profiel vanaf mijn telefoon, maar ik vind hem er erg leuk uitzien!


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ik vind de foto's erg mooi, leuk profiel! Ik bekijk 'm straks nog eens op de computer, want ik zit nu op mijn mobiel.

    Mijn profiel is nogal simpel, maar daar ben ik wel tevreden mee. Hetis gewoon een plaatje met een stukje tekst uit een liedje onder.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    JeffreyWoods schreef:
    Ik vraag me echt af hoe je de letters bijv links doet en de fotos rechts....mijn profiel heeft ook best wel een pimp nodig...

    [columns]
    HIER JE TEKST
    [nextcol]
    HIER JE AFBEELDING
    [/columns]

    + Als je meer dan drie afbeeldingen op je profiel wilt, moet je de [img] in de codes veranderen door [IMG]. :3

    [ bericht aangepast op 26 okt 2014 - 9:32 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Wat leuk dat je je eigen foto's erop hebt gezet! ^^ Want dat zijn het toch, of niet?

    En tja, ik heb geen goede redenen voor hoe mijn profiel eruit ziet. Ik had letterlijk jarenlang dezelfde lay-out met alleen af en toe heel kleine veranderingen in de precieze inhoud, dus was ik begin dit jaar eens aan iets nieuws toe. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Novoselic schreef:
    (...)
    [columns]
    HIER JE TEKST
    [nextcol]
    HIER JE AFBEELDING
    [/columns]

    + Als je meer dan drie afbeeldingen op je profiel wilt, moet je de [img] in de codes veranderen door [IMG]. :3

    Ik snap t nog steeds niet, van die columns :') Maar ik ben zo ook tevreden over mn profiel c:

    Square schreef:
    Wat leuk dat je je eigen foto's erop hebt gezet! ^^ Want dat zijn het toch, of niet?

    En tja, ik heb geen goede redenen voor hoe mijn profiel eruit ziet. Ik had letterlijk jarenlang dezelfde lay-out met alleen af en toe heel kleine veranderingen in de precieze inhoud, dus was ik begin dit jaar eens aan iets nieuws toe. (:

    Jup, het zijn inderdaad mijn eigen foto's(: Zoals je kunt zien en lezen, ben ik gek op fotograferen, dus ik dacht, hoe leuk is het als ik een paar van mijn zelfgemaakte foto's op mijn profiel kan zetten c: De bovenste en onderste foto zijn gemaakt in Zwitserland, de middelste foto is genomen op de Nederlandse kust(:


    Inspiration can hit you any time

    Kan er nu niet veel van zeggen, want ik zit nu op mn mobiel, maar ik vind de foto's echt mooi gedaan.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    De foto's zijn echt prachtig!


    26 - 02 - '16

    Psychobat schreef:
    Kan er nu niet veel van zeggen, want ik zit nu op mn mobiel, maar ik vind de foto's echt mooi gedaan.


    Khamul schreef:
    De foto's zijn echt prachtig!


    Dankjulliewel! C:


    Inspiration can hit you any time