• IF WE BURN –– YOU BURN WITH US.


          Allerliefste Q'ers,

    Zoals de meeste personen wel weten – gaat op negentien november de derde film van de Hungergames triologie genaamd " Mockingjay Part I "
    in première in de Nederlandse bioscopen.
    Nu hebben Megan (Valois) en ik zojuist bedacht dat het ontzettend leuk zou zijn om met een groep users van Q. de film te gaan bekijken en te fangirlen over alle personages. Naast het gegeven dat er ontzettend veel Hungergames fans zijn, is het natuurlijk ook erg leuk om enkele users
    van Q. in het echt te ontmoeten en te leren kennen.

    Hoe?

    Wanneer we een lijst hebben van alle users die zeker weten mee willen – ga ik (Mirte / Unburnt) hoogstwaarschijnlijk de kaarten bestellen, die
    rond de €10,– zullen kosten. Hiervoor zal iedereen zijn/haar geld voor het kaartje naar mij over moeten maken aangezien ik niet voor iedereen voor kan schieten (ik ben en blijf een arme student).
          Het los en zelf bestellen van de kaarten is een optie voor de users die dit fijner vinden. Echter, dan moet er wel rekening gehouden worden met de vraag of we al dan niet bij elkaar zitten.
    Mochten er users zijn die het echt niet fijn vinden om geld naar mij over te maken, sta ik er altijd voor open om even contact te hebben met de ouders (Skype / telefoon / et cetera) om even te laten weten dat het allemaal betrouwbaar is.

    Waar?

    Alhoewel er altijd ruimte zal blijven voor inbreng van de users die mee willen – houden we in het begin de stad Rotterdam aan als plaats om af te spreken. Dit komt voornamelijk door het gegeven dat Megan hier zelf woont en het voor haar moeilijker is om een verre reis te maken in verband met haar krukken.
          Mochten er echt te veel users mee willen waarvoor het onmogelijk is om naar Rotterdam te komen dan kunnen we altijd kijken naar een alternatief.

    Wanneer?

    De voorkeur gaat naar een doordeweekse dag, aangezien dit voor veel users handiger uit kan komen in verband met gratis reizen / met korting reizen. Wanneer alle users die mee willen dit hebben aangegeven – kan er een datumplannen gemaakt worden om de datum vast te leggen.
          Natuurlijk wordt er rekening gehouden met het gegeven dat er na de film terug naar huis gereisd moet worden door iedereen. Daarnaast is er altijd de mogelijkheid om samen te reizen zodat – mocht je niet met korting kunnen reizen – je goedkoper uit kan komen.

    Wie? * Naamsveranderingen doorgeven alsjeblieft
    • Zeker

    – Mirte / Unburnt || 21, Eindhoven
    – Megan / Valois || 16, Rotterdam

    • Misschien

    – Emma / Krull || 20
    – Amparo / Yuimara || 16, Rotterdam
    – Sarita / Buddy || 17, Raamdonksveer
    – Iris / Aiden || 16, Rotterdam
    – Iris / Donar || 22, Vlaardingen
    – Lisanne / Caesar || 15, Rotterdam
    – Saartje / NefiIibata || 16

    [ bericht aangepast op 27 okt 2014 - 16:20 ]


    Goh – er wonen best veel personen in R'dam al ^^


    ik ben trouwens 22 haha


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Donar schreef:
    ik ben trouwens 22 haha


    Oh sorry – hahaha. Geen idee waarom ik dat fout heb neer gezet.


    Het lijkt me super duper leuk, Mirt! Ik wil dan ook gaan, maar een doordeweekse dag komt voor mij niet echt goed uit, tenzij vrijdag en mijn vriendin zal dan ook mee moeten gaan. Dus het is een misschien voor mij.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    NefeIibata schreef:
    Het lijkt me super duper leuk, Mirt! Ik wil dan ook gaan, maar een doordeweekse dag komt voor mij niet echt goed uit, tenzij vrijdag en mijn vriendin zal dan ook mee moeten gaan. Dus het is een misschien voor mij.


    Ik zet je bij misschien – het kan immers altijd vrijdag worden.


    Please_Charon -> Buddy en ik kom uit Raamsdonksveer


    "Ignite, my love. Ignite."

    Unburnt schreef:
    (...)

    Oh sorry – hahaha. Geen idee waarom ik dat fout heb neer gezet.
    geeft niet :p


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Zijn er nog meer mensen die misschien mee willen? :3


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik zou graag willen, maar voor mij is het praktisch onmogelijk om maar Rotterdam te gaan voor een middagje/avondje film :S
    Ik woon namelijk helemaal aan de andere kant van NL xd


    ~My Mind Is Free~

    Pientie schreef:
    Ik zou graag willen, maar voor mij is het praktisch onmogelijk om maar Rotterdam te gaan voor een middagje/avondje film :S
    Ik woon namelijk helemaal aan de andere kant van NL xd


    Oh - jammer!
    Als er meerdere mensen zijn met dit probleem willen we op zich wel kijken naar een andere locatie!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Als het in eindhoven zou zijn dan zou ik het wellicht nog redden, maar door de weeks maakt het mij wel lastig want ik zit op school.=') Tenzij het vrijdag is inderdaad.

    Ik zou eerst naar Maastricht moeten rijden, duurt ongeveer 40 minuten en daarna 3 uur en 16 minuten in de trein. Dat alleen als heen weg, daarna nog terug. Dus Rotterdam red ik gewoon weg niet want dan heb ik 8 uur aan het reizen en ongeveer drie uur daar.....dan moet ik al een vrije dag hebben.=p

    [ bericht aangepast op 26 okt 2014 - 17:22 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    hier in vlaardingen bij jt heb je voor 15 euro de marathon


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Donar schreef:
    hier in vlaardingen bij jt heb je voor 15 euro de marathon


    De marathon is helaas niet mogelijk, omdat die tot heel laat duurt en mensen dan niet meer terug kunnen naar huis.


    Derive schreef:
    (...)

    De marathon is helaas niet mogelijk, omdat die tot heel laat duurt en mensen dan niet meer terug kunnen naar huis.
    jammer (:


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Donar schreef:
    (...)jammer (:


    Jaa, echt balen dat die marathons altijd zo lang duren. + Ze zitten zo snel vol :/


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )