• Morgen (24 oktober) zouden we dus met een groepje van 4 naar walibi fright nights gaan. Nu hebben twee van het groepje besloten om het kaartje vandaag dus te kopen, en het was dus uitverkocht. (Super dom -,-)
    Ik weet dat ik via Quizlet niet mag vragen of hier nog tickets worden verkocht, maar misschien weten jullie sites waar ik mogelijk kaartjes zou kunnen krijgen? Op ticketswap staat niks meer.

    Ik ken die andere jongen die ook het kaartje heeft niet zo goed, dus het is een beetje awkward als ik alleen met hem heen ga.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik zeg het je als het uitverkocht is is het uitverkocht, Walibi heeft in 2012 al problemen gehad met te veel kaarten te verkopen. Je kan het proberen via facebook. Maar er is echt heel heel weinig kans dat je ze gewoon kan krijgen omdat ze sinds 2012 echt strenger geworden zijn ook I.V.M. veiligheid.

    WinnieThePooh schreef:
    Ik zeg het je als het uitverkocht is is het uitverkocht, Walibi heeft in 2012 al problemen gehad met te veel kaarten te verkopen. Je kan het proberen via facebook. Maar er is echt heel heel weinig kans dat je ze gewoon kan krijgen omdat ze sinds 2012 echt strenger geworden zijn ook I.V.M. veiligheid.


    Ja klopt, maar nu moeten wij ons kaartje maar verkopen.. Maar ik krijg mn ticket nu niet op ticketswap omdat t geen pdf bestand is...


    Alleen maar tranen van geluk

    Ives schreef:
    (...)

    Ja klopt, maar nu moeten wij ons kaartje maar verkopen.. Maar ik krijg mn ticket nu niet op ticketswap omdat t geen pdf bestand is...
    probeer via facebook want heel veel mensen willen ruilen.

    Het is al opgelost!


    Alleen maar tranen van geluk

    Heel veel plezier morgen. Ik heb er een trauma aan overgehouden...