• Mijn broer gaat begin januari voor een half jaar weg naar Curaçao. Nu wil ik naast foto's ook nog iets anders mee geven wat hij mee kan nemen als aandenken van mij of van het gezin. Het zal licht moeten zijn en niet te groot. Nu vroeg ik me af of jullie ideeën hadden.

    Daarbij nog een vraag betreft dit eiland. Ik ga in de meivakantie 2 weken naar hem toe met mijn ouders, hij is dan ook halfverwege van zijn stage. Is iemand daar al eens op vakantie geweest en weet hij of zij leuke plekjes waar je echt heen moet gaan. We hebben een huurauto van mijn broer ter beschikking voor de twee weken en we verblijven zoals het er nu naar uitziet in een huisje of appartement.

    Alvast bedankt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Forman schreef:
    ik ga om het jaar naar Curaçao, maar ik denk dat je al genoeg hulp hebt ^^
    Veel plezier trouwens!
    Dankje, Ik ben erg benieuwd. Zoals ik zei ik ben afgelopen week voor het eerst gevlogen naar Kos. We gaan nooit met een vliegtuig en nu ineens Poef twee maal.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik ben zelf nog maar 1 keer in Curacao geweest dus kan me er niet veel meer van herinneren, maar wat ik daar deed was met dolfijnen zwemmen wat echt een aanrader is. En we aten vaak in het restaurant De Kleine Wereld. De tafels en stoelen staan op strand zand en tussen palmbomen wat ik heel cool vond toen, oja, dat restaurant is van mijn oom, vandaar :Y) Maar ik wens je in ieder geval veel plezier!


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"