• Dag liefste users!

    Dit is het loterijtopic dat in thema staat van ons 10-jarig jubileum. Wil je meer weten over de andere acties? Neem dan zeker een kijkje in het nieuwe subforum!

    Om het 10-jarig bestaan te vieren, houden we een loterij onder alle users van Quizlet. Er zijn allerhande leuke prijzen te winnen en het enige dat je hoeft te doen is jezelf inschrijven in dit formulier. Geniet van onze vrijgevigheid en doe mee!

    Wat kan je winnen?
    - 3x een maand GM
    - 2x 20 credits
    - 2x 10 credits
    - 2x 1 item in de spotlight naar keuze
    - 1x 2 items naar keuze voor de nieuwsbrief

    Hoe doe ik mee?
    - Je schrijft je in op deze link voor 9 november 20.00u en dat is het!

    Natuurlijk zijn er ook enkele regeltjes om het loten eerlijk te laten verlopen:
    - Je mag maar 1 keer meedoen met de loterij. Indien je jezelf meerdere keren met jouw account inschrijft of met meerdere accounts inschrijft, zal je gediskwalificeerd worden en maak je geen kans meer op een van de prijzen.
    - Schrijf je in voor 9 november 20.00u. Alle inschrijvingen na dit uur worden gediskwalificeerd.
    - Indien je van naam veranderd bent nadat je jouw inschrijving al verstuurd hebt, meld je dat in dit topic. Zo kunnen wij er rekening mee houden.

    Heb je een vraag over de loterij? Aarzel dan niet om het in dit topic te vragen. ;)
    Alvast veel ‘gokplezier’ en veel plezier met de andere leuke acties tijdens deze feestdagen!

    Het feestcomité dankt u.

    Mogen crewleden ook meedoen met de loterij? -> Poll


    Iedereen die het forumulier heeft ingevuld, kwam op een lijst. Met 4 neutrale moderators hebben we deze lijst doorpluist op (per ongeluk) dubbele namen, op dubbelaccounts, op naamsveranderingen,... en we mogen jullie mededelen dat er welgeteld 233 users zich hebben ingeschreven voor onze jubileumloterij! Hieronder vinden jullie de lange lijst, die mede mogelijk gemaakt is door Gannicus, Junns, Inquisitor en Scandal.

    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    11
    12
    13
    14
    15
    16
    17
    18
    19
    20
    21
    22
    23
    24
    25
    26
    27
    28
    29
    30
    31
    32
    33
    34
    35
    36
    37
    38
    39
    40
    41
    42
    43
    44
    45
    46
    47
    48
    49
    50
    51
    52
    53
    54
    55
    56
    57
    58
    59
    60
    61
    62
    63
    64
    65
    66
    67
    68
    69
    70
    71
    72
    73
    74
    75
    76
    77
    78
    79
    80
    81
    82
    83
    84
    85
    86
    87
    88
    89
    90
    91
    92
    93
    94
    95
    96
    97
    98
    99
    100
    101
    102
    103
    104
    105
    106
    107
    108
    109
    110
    111
    112
    113
    114
    115
    116
    117
    118
    119
    120
    121
    122
    123
    124
    125
    126
    127
    128
    129
    130
    131
    132
    133
    134
    135
    136
    137
    138
    139
    140
    141
    142
    143
    144
    145
    146
    147
    148
    149
    150
    151
    152
    153
    154
    155
    156
    157
    158
    159
    160
    161
    162
    163
    164
    165
    166
    167
    168
    169
    170
    171
    172
    173
    174
    175
    176
    177
    178
    179
    180
    181
    182
    183
    184
    185
    186
    187
    188
    189
    190
    191
    192
    193
    194
    195
    196
    197
    198
    199
    200
    201
    202
    203
    204
    205
    206
    207
    208
    209
    210
    211
    212
    213
    214
    215
    216
    217
    218
    219
    220
    221
    222
    223
    224
    225
    226
    227
    228
    229
    230
    231
    232
    233
    Dauth
    Assassin
    Rotkat
    Bite
    Cenation
    LarryIsSoGay
    Gardenzio
    Floriale
    Debbaut
    Skeloutons
    Pulchre
    Eloquentiae
    sigil
    Donar
    SphinxX
    TomXSarah
    Californication
    zoekwoord
    Aire
    Fixit_FelixJr
    Nonno
    Buddy
    EdwardSheeran
    Draxler
    Khamul
    Valois
    Bonafonte
    Gally
    Nickelback
    Newyorker
    Overkill
    JoeyTribbiani
    MrsMessi
    XY390
    LTBL
    LittleBrego
    Maovesa
    rozannaa
    Wiarda
    Page394
    Elgort
    Saltzman
    JamesPotter
    Griffiths
    WillNotLearn
    SonOfGondor
    AloneWithMe
    Mundane
    girltough
    Croyance
    Mushrambo
    Euron
    Everdeen
    Elrohir
    Bat
    MrsSheen
    lukesirwin
    Fermosa
    Majikku
    Kanda
    Ampersand
    Faiding
    Klang
    Ryouta
    Seto
    Syeira
    Mulford
    xJelleke
    Tragically
    J4NOSKIANS
    poisonthorn
    PoliceSRU
    Ligustus
    Zabimaru
    Varius
    Oneira
    harrylouis
    OutlawQueen
    Chasing1D
    Vernon
    Nightbird
    Redbeard
    Aidan
    Salute
    Firenzee
    Durm
    Telcontar
    Lophos
    Insert_Name
    Dunk
    SPECS
    Illea
    Pippilotta
    HappyxDemon
    Commoncer
    Epps
    Canoodle
    nerveus
    Pseudos
    Scyther
    Cresseyde
    Fabrizio
    Ryess
    guswaters
    JeffreyWoods
    Rocket_Raccoon
    Svarog
    Javia
    Apofylliet
    Sierota
    Globe
    Monstrous
    Vinception
    Psychobat
    WhiteTiger
    Sketches
    Orichan
    Nestor
    Miss_Sangster
    Niniwa1
    Scribe
    Quill
    NatsuDragneel
    Caesar
    Lugano
    Aora
    Lizor
    IRVVIN
    Aliisaa
    Mylintis
    MayLynn
    Diaval
    lily_luna
    Firth
    Wichita
    WonderwaII
    Britsanity
    Wonderlie
    ChetUbetcha
    MusicAndPeace
    Sterben
    Tubbietoost
    Matsuoka
    Nadine23x
    Ives
    Inviolable
    YourWay
    Madel
    SummerxFall
    Blunt
    Auryon
    DontDropp
    Dysphoria
    Anakin
    CareFree
    xBooBear
    Armitage
    Spotgaai
    baixue
    Sucrose
    Holmcaster
    KnightofFlowers
    Drown
    lovelyreads
    freestyle
    Katl1
    Dahlias
    Frodo
    IrishNialler
    Quizslet
    Graceling
    Cheops
    Chandler
    dayxdreamer
    Piaffe
    BardTheBowman
    Katarina
    SecretKey
    Twelfth
    Andria
    Mad_Hatter
    Flowering
    Sucre
    Lorem_Ipsum
    Groot
    Forman
    Churchill
    Shiki
    DiNozzo
    sezeeshea
    Puff
    Vervain
    misslove88
    Aureolus
    Horlinson
    xHemmo
    RiannePaynex
    Bloodstreams
    KianLawley
    X_justme
    mysterieus
    zandkit
    Chuckles
    LaJoie
    strangexness
    Tethys
    Indila
    TeaParty
    Aldea
    AngelFox
    Mulleroni
    Dierickx
    Verityy
    Avarosa
    Sciathan
    RvanKuik
    OakenshieId
    Pantomime
    Derive
    jellzzz
    Olavu
    Prefect
    xijsbeertjex
    Sequens
    Aniston
    Vivir
    BelgianRedDevil
    Ahren
    SirenSinging
    fleur123
    Kauwgomjunky
    Constantine
    Phantasior


    De uitslag is bekend!


    Wij hebben jullie voor een vrij lange tijd in spanning moeten houden, maar nu is het moment van de uitslag eindelijk nabij. Nadat wij de gehele lijst hebben gecontroleerd, hebben wij in één keer tien getallen laten loten door gebruik te maken van deze site. Daarna hebben wij een screenshot van de winnende loten gemaakt, zodat jullie er zeker van kunnen zijn dat de moderators die hieraan hebben meegewerkt, ook via een neutrale positie hebben gehandeld.


    Bovenstaande foto is aanklikbaar, zodat de verkozen getallen beter te zien zijn.

    De winnende loten horen bij de volgende users:
    Klang
    Vernon
    Quizslet
    JamesPotter
    LittleBrego
    GusWaters
    Sucrose
    Kanda
    Armitage
    Oneira

    Gefeliciteerd! De prijzen zullen ook volgens bovenstaande volgorde worden uitgereikt.

    Wij willen alle users hartelijk bedanken voor het meedoen aan de loterij, en daarnaast hopen wij dat jullie het als een leuke activiteit hebben ervaren. Hopelijk zien we jullie weer terug op het volgende jubileum!

    [ bericht aangepast op 11 nov 2014 - 23:30 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 12 nov 2014 - 14:49 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik typ dit op mijn tablet, dus ik excuseer me alvast als er een spelfout in mijn tekst staat.

    Wij hebben de optie "nee" niet meer toegevoegd aan de poll, omdat wij het er al over eens waren dat de bèta's wel mochten deelnemen aan de loterij. De optie "nee" zou dus onlogisch zijn geweest, omdat wij al van mening waren dat de bèta-readers mee mochten doen. Jullie beslissende mening draaide dus om de overige crewleden, en vooral om de moderators. Dit kun je tevens teruglezen in de poll:

    Wij, de moderators, vragen jullie hulp bij deze vraag. Onze meningen zijn te verdeeld en daarom dat jullie een handje mogen helpen.
    Voor ons telt vooral of de moderators zelf mee mogen doen. Want enerzijds zijn we ook maar gewoon users, is het voor ons ook 10 jaar Quizlet en als de rest van de crew mag, waarom onszelf dan discrimineren , maar anderzijds vragen we ons ook af of jullie het nog eerlijk vinden als er mods mee doen (moderators die meedoen zouden zich wel terugtrekken uit helpen bij de uitslag).


    Zoals jullie ook al in de uitslag hebben kunnen zien, was het overduidelijke merendeel van de users van mening dat de gehele crew mee mocht doen aan de loterij, dus de uitslag zou amper beïnvloed zijn geworden als de optie "nee" erbij had gestaan. Men had tevens een reactie mogen achterlaten waarin werd gezegd dat de gehele crew niet mee mocht doen. Er zijn namelijk ook users geweest die een reactie hebben achtergelaten waarin nadrukkelijk werd vermeld dat de crew neutraal moet blijven bij de uitslag van de loterij, en hier zullen wij als vanzelfsprekend ook op letten. De moderators die ook mee zullen doen aan de loterij, hebben natuurlijk ook geen enkele invloed op de uitslag van de loterij.

    Ik kan me wel in het feit vinden dat de titel van de poll een tikkeltje misleidend is, en dat geef ik ook eerlijk toe, maar de uitleg in de poll geeft wel weer waar wij precies op doelden met deze poll.

    Ik hoop dat dit een duidelijke uitleg is. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik heb mezelf ingeschreven. *O*


    Pretty is just a pretty word.

    dArtagnan -> Ampersand


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    "Wij hebben de optie "nee" niet meer toegevoegd aan de poll, omdat wij het er al over eens waren dat de bèta's wel mochten deelnemen aan de loterij."
    Khamul had eveneens vermeldt dat die optie er niet bijstond, waar erop gereageerd werd dat het inderdaad niet zo handig was. Als jullie de keuze al hadden gemaakt dat de Bèta's sowieso al mee mochten doen, waarom is dat niet gemeld of die optie eruit gelaten? Waarom niet enkel een poll over de Moderators als het voor de anderen al besloten was?
    Het spijt me zeer, maar ik vind het alsnog niet kloppen. Wanneer jullie zoiets overlegd hadden om uiteindelijk daarop te komen, lijkt het mij toch wel dat dit eveneens naar de users gemeld wordt. Het klinkt nogal vreemd in mijn oren nu.

    [ bericht aangepast op 5 nov 2014 - 14:40 ]


    [ heaven knows ]

    Ik denk dat de beta's sowieso mogen meedoen omdat zij niet echt rechtstreeks in contact zijn gekomen met de organisatie. De bemiddelaars waren van het hele gedoe op de hoogte omdat ze toegang hebben tot het modforum. De beta's hebben dat niet. Indien er iets zou verkeerd lopen, hebben zij er niks mee te maken. (Niet dat ik hiermee zeg, dat de loting oneerlijk zou verlopen, maar je snapt vast wel wat ik bedoel) Ik vind het eigenlijk een beetje jammer dat sommige mensen ons dit niet gunnen. Ik was ontzettend enthousiast toen de ideeën aan boord kwamen en ging van het principe uit dat de prijzen eens meer dan anders mochten zijn, want dat zouden de gewone users appreciëren, zeker nu je niet meer via SMS aan credits kan geraken. Uiteindelijk vieren we dit feestje toch samen? Buiten de gratis GM, krijgen wij ook niks extra's voor alle duidelijkheid. Het is jammer dat het voor sommige weer uitdraait op competitie ipv een leuke verrassing/extra. Nouja goed. Als het echt nog een probleem is, dan heb ik liever dat ze mijn naam er uit halen, want ik wil namelijk geen verwijten krijgen als mijn naam er uit komt omdat ik crew ben. Dat heb ik er niet echt voor over.

    [ bericht aangepast op 5 nov 2014 - 15:49 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    WinnieThePooh is veranderd naar MrsSheen (aangezien de naam november rain bezet was -.-)

    Ontzettend leuk idee! (:


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Eonni schreef:
    "Wij hebben de optie "nee" niet meer toegevoegd aan de poll, omdat wij het er al over eens waren dat de bèta's wel mochten deelnemen aan de loterij."
    Khamul had eveneens vermeldt dat die optie er niet bijstond, waar erop gereageerd werd dat het inderdaad niet zo handig was. Als jullie de keuze al hadden gemaakt dat de Bèta's sowieso al mee mochten doen, waarom is dat niet gemeld of die optie eruit gelaten? Waarom niet enkel een poll over de Moderators als het voor de anderen al besloten was?
    Het spijt me zeer, maar ik vind het alsnog niet kloppen. Wanneer jullie zoiets overlegd hadden om uiteindelijk daarop te komen, lijkt het mij toch wel dat dit eveneens naar de users gemeld wordt. Het klinkt nogal vreemd in mijn oren nu.

    Ik weet het, ik ben een zeur.
    Ik vind het jammer dat dit zo afgeschilderd wordt. Nadat die moderator dat hier gezegd had, plaatste ze dit ook op ons forum, maar toen bleek dat ze eigenlijk te snel gereageerd had omdat het ergens een bewuste keuze was geweest. Dus toen is er bij ons ook nog gezegd geweest dat het daarom ook niet extra toegevoegd wordt.

    Ik vind het nu gewoon jammer dat jullie een stem van ons krijgen en dat het nu opeens oneerlijk verlopen blijkt te zijn. Dat waren de opties waaruit je kon kiezen, niet meer. Waarom wordt er dan zo'n groot probleem van gemaakt? Ik vind het nu gewoon even heel hard een domper op de feestvreugde dat een gegeven paard in de mond wordt gekeken. En ik word hier oprecht depri van omdat ik het net zo leuk vonden dat jullie een stem krijgen en dan is het nog niet goed.

    Ik ben er zelfs zo slecht van dat ik niet eens boos kan zijn.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Ik weet het, ik ben een zeur.
    Ik vind het jammer dat dit zo afgeschilderd wordt. Nadat die moderator dat hier gezegd had, plaatste ze dit ook op ons forum, maar toen bleek dat ze eigenlijk te snel gereageerd had omdat het ergens een bewuste keuze was geweest. Dus toen is er bij ons ook nog gezegd geweest dat het daarom ook niet extra toegevoegd wordt.

    Ik vind het nu gewoon jammer dat jullie een stem van ons krijgen en dat het nu opeens oneerlijk verlopen blijkt te zijn. Dat waren de opties waaruit je kon kiezen, niet meer. Waarom wordt er dan zo'n groot probleem van gemaakt? Ik vind het nu gewoon even heel hard een domper op de feestvreugde dat een gegeven paard in de mond wordt gekeken. En ik word hier oprecht depri van omdat ik het net zo leuk vonden dat jullie een stem krijgen en dan is het nog niet goed.

    Ik ben er zelfs zo slecht van dat ik niet eens boos kan zijn.

    Het maakt mij niet uit dat er moderators meedoen, hoor. Het gaat nu om de communicatie tussen moderators en users, gezien het dus niet duidelijk genoeg was. Althans, voor mij niet. Wanneer jullie besloten hadden dat de béta's sowieso mee mochten doen en (bijvoorbeeld) die uitkomst duidelijk meerdere stemmen had gekregen, dan had het dus eigenlijk geen zin meer. Jullie waren het daar al over eens immers.
    Ik bedoel er geen kwaad mee hoor, maar het is simpelweg iets dat me even voorbij gaat. Het aankaarten en ernaar vragen, lijkt mij toch geen ongepaste zaak.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Van mij mag iedereen gerust meedoen, maar ik vind wel dat de mods/andere crewleden die mee doen aan de loterij niet mee mogen bepalen/doen/betrokken zijn met de uitslag voordat de 'normale' users dit ook weten.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Psychobat schreef:
    (...)
    Klopt. Als je het echt eerlijk wilde laten verlopen, stond die 'nee' erbij.
    Ik was van plan om op 'nee' te stemmen, vanwege de reden dat jullie het meeste hebben wat er te winnen valt en ik het gevoel had dat het niet eerlijk zou gaan.
    Even later bedacht ik me, omdat ik me afvroeg waarom jullie niet mee mochten doen. Jullie hebben het georganiseerd. Ik heb mijn stem dus laten vallen, maar Erieka heeft een punt.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik ben het ermee eens dat het niet helemaal logisch is verlopen, maar het is uiteindelijk niet meer belangrijk, omdat de optie 'nee' écht niet de meeste stemmen had opgeleverd en gezien iedereen vond dat de crewleden mee mogen doen (inclusief de bèta's), is er nou toch geen probleem meer? Ik denk dat het voor de mods wel duidelijk is nu dat ze de volgende keer even net iets beter op dit soort kleine dingetjes letten en wat mij betreft laten we het nu weer rusten, want ik vind het een ontzettend leuk initiatief die nu toch een kleine rare bijsmaak heeft gekregen.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ik heb me ingeschreven^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jazzie schreef:
    (...)
    Het maakt mij niet uit dat er moderators meedoen, hoor. Het gaat nu om de communicatie tussen moderators en users, gezien het dus niet duidelijk genoeg was. Althans, voor mij niet. Wanneer jullie besloten hadden dat de béta's sowieso mee mochten doen en (bijvoorbeeld) die uitkomst duidelijk meerdere stemmen had gekregen, dan had het dus eigenlijk geen zin meer. Jullie waren het daar al over eens immers.
    Ik bedoel er geen kwaad mee hoor, maar het is simpelweg iets dat me even voorbij gaat. Het aankaarten en ernaar vragen, lijkt mij toch geen ongepaste zaak.

    Er stond duidelijk in de omschrijving dat we jullie mening vooral wilden horen over de mods. Daar kan je al uit afleiden dat we dus hulp nodig hebben bij de mods.

    Van mij mag je er ook naar vragen en aankaarten, maar hoe het dan weer naar boven komt, vind ik gewoonweg schandalig. Opeens meerdere wijsende vingers terwijl er naar mijn mening helemaal niets is om naar te wijzen. Dat rakelt dan gewoon weer het gevoel van vorige keren naar boven. Iedere keer dat we users vragen om ergens bij te helpen, loopt het slecht af of reageren jullie niet (ik veralgemeen jullie). En dan heb ik iedere keer het gevoel: dan geef je inspraak en dan laten ze het aan hun neus voorbijgaan. Ze willen inspraak, maar wanneer puntje bij paaltje komt,... Dus ik ben dat getouwtrek beu. Ik heb me er toch al lang bij neergelegd dat het een neverending story is en toch ben ik altijd van de eersten weer die zegt: zullen we de users er niet bij betrekken. Ik snap mezelf gewoon niet.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    @Scandal. Ik snap dat het ontzettend vervelend is om steeds 'kritiek' te ontvangen wanneer jullie er users bij betrekken, maar er zijn volgens mij maar drie users die er werkelijk iets over zeggen. Trek er lering uit: de titel van de poll was nu eenmaal enigszins misleidend. Dat is het hele punt.
    Probeer het niet op alle users te betrekken, want er zijn er meer dan genoeg die hebben geroepen dat ze dit alles een geweldig initiatief vinden, evenals het feit dat hun mening gevraagd wordt en het zou niet moeten dat zoiets ondersneeuwt door een paar wat minder positieve reacties. Want echt, dat zijn er maar een paar en de rest is ontzettend blij met wat jullie allemaal voor ons doen. :)

    [ bericht aangepast op 6 nov 2014 - 10:31 ]


    Every villain is a hero in his own mind.