• Hellow :)
    Ik moet voor een opdracht van Nederlands morgen een debat over kinderarbeid houden. Ik ben tegen. Ik heb al wat 'onderzoek' gedaan naar argumenten. Maar nu was mijn vraag of jullie toevallig ook nog wat argumenten weten?
    Alvast bedankt
    xx


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Wat heb je al?
    Ik bedoel, kinderen moeten natuurlijk niet de kostwinners zijn, ze moeten naar school kunnen en ze moeten tijd hebben om te spelen, maar dat ligt allemaal een beetje voor de hand, denk ik. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Je kunt economische argumenten aandragen. Zo blijven kinderen die werken ook arm, terwijl kinderen die onderwijs krijgen, kansen krijgen. Zo kun je een heel land verbeteren.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Je kunt ook overbevolking gebruiken in je argunentatie. In landen waar kinderen meer opbrengen dan ze kosten (dat is in de landen waar kinderarbeid toegestaan is) nemen ouders zoveel mogelijk kinderen, waardoor het bevolkingsaantal blijft groeien.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Okk bedankt xx


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Wat ben je geweest?

    Dat wil zeggen, natuurlijk, de kinderen niet had mogen zijn van de aanbieders, ze moeten het vermogen om te gaan naar de klas te hebben en ze hebben tijd nodig om te spelen, maar dat is allemaal een beetje vanzelfsprekend, denk ik. ^^


    http://pass4-sure.ws

    [ bericht aangepast op 6 dec 2014 - 13:00 ]

    Dank je voor de info, maar ik ben ondertussen al geweest


    Music is my escape from Bullshit in life <3