• Nu wil ik al een tijdje een topic aanmaken over dit onderwerp, maar ik vergat het telkens, dus hier is 'ie dan uiteindelijk.
          Ik vroeg me af of jullie bepaalde RPG - ships hebben (van jezelf en / of iemand anders)? En voor de personen die niet RPG'en: wat zijn jullie favoriete ships van series / boeken?


    RPG |
    Henry / Vaille
    Kathryn / Phelan
    Chrissie / Derrick
    Scarlett / Alec

    Boeken • TV |
    Piper / Leo (Charmed)
    Prue / Andy (Charmed)
    Bones / Booth (Bones)
    Angela / Hodgins (Bones)
    Nana / Ren (Anime)
    Magnus / Alec (TMI)

    [ bericht aangepast op 17 dec 2014 - 1:06 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    RPG's –Neo & Mortefiscera / Judith & Jeremiah / Camille & Michelangelo


    •

    Ik doe niet echt aan RPG's, maar ik heb wel ships uit mijn eigen verhalen. Telt dat ook? :'D

    Mijn favoriete ships uit series/boeken/films zijn op dit moment waarschijnlijk Steve/Bucky (Captain America), Kieren/Simon (In the Flesh) en zoals altijd Percy/Oliver (Harry Potter). Ik heb er wel meer, maar ik zal het voor de verandering een keer kort houden. ^^'


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    @ Square: Natuurlijk, dat maakt niet uit. Zelfs al is het van een ander verhaal, of wat dan ook. Ik ben gewoon benieuwd naar jullie ships. ^^


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mijn ships zijn vooral uit Supernatural. :3 Sam/Gabriel, Dean/Castiel, Sam/Lucifer, Dean/Lisa, Dean/Jo, Anna/Ruby. [Ja, één persoon zit drie keer in de ships, shhh]


    comfort in c h a o s

    Ik heb best veel ships, maar niet uit rpg's.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Emily/Rodey uit één van de MSV's waaraan ik meedoe, al begint die wat af te zakken (en niemand kent ze haha). En uit mijn eigen verhaal Bram en Rianne, al kennen jullie die ook niet xD.

    En dan heb je de standaard ship van Ross en Rachel van Friends, Ron en Hermelien van Harry Potter, en Peyton en Lucas van One Tree Hill. En niet te vergeten Meredith en Derek van Grey's Anatomy!


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Niet echt RPG ships. Uit series telt ook wel want dan komt nu mijne uit Teen Wolf :Y)

    Scott & Allison
    Stiles & Lydia
    Jackson & Allison
    Derek & Danny --dit zal nooit gebeuren lijkt me, maar Danny --hij komt er weinig in voor i know- is cute als hij stiekem Derek knap vindt :Y)-

    Uit Castle:
    Richard & Kate c:

    En verder gewoon veel meer ships uit films en boeken. Alleen ga ik dat hier niet allemaal neer gooien c:


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    RPG's - Sharya • Fredelynn • Thaya
    Series - Oliver & Felicity • Barry & Felicity • Lydia & Stiles • Caroline & Stefan
    Boeken - Adrian & Sydney • June & Day • Ever & Roman • America & Maxon • Sloane & James

    [ bericht aangepast op 2 nov 2014 - 14:17 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mijn favo ship blijft Larry Stylinson en misschien wordt het nog echt ook ;)


    Firm believer of all that is magic

    Oke – ik heb m'n lijstje helemaal aan kunnen vullen met films/series et cetera.

    Films – Kili & Thauriel
    RPG's – Caleb & Raelin / Judith & Jeremiah / Embry & Jezebel / Neo & Mortefiscera / Camille & Michelangelo
    Series – Carol & Daryl / Lydia & Stiles / Drogo & Daenerys
    Boeken – Arya & Gendry / Clary & Simon / Tonks & Remus / Peeta & Katniss


    •

    @ Oneira: Volgens mij ben ik één van de weinigen op Q. die geen Teen Wolf kijkt, dus geen flauw idee wie die personen zijn haha.
    Maar als jij die ships leuk vindt, zou ik het vooral niet veranderen. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Geen RPG's, maar ships uit boeken ASOIAF:
    Jon & Val, Tyrion & Tysha, Jaime & Brienne, Rhaegar & Lyanna, Duncan the Tall & Old Nan.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    RPG's: Thayne, Fiver, Jodmund, Shakespeare, Ashcas & Chrisson Al kent maar een ander iemand deze ships
    Boeken: Jily en er zijn er vast nog wel meer, maar daar kom ik nu even niet op xd


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik heb niet zozeer Ships in mijn roleplays, maar wel dat ik denk "Oh, die zouden goed bij elkaar passen", of "Die twee bij elkaar zouden een goed experiment zijn". Maar niet met twee specifieke personen.


    Tijd voor koffie.

    JamesPotter schreef:
    RPG's: Thayne, Fiver, Jodmund, Shakespeare, Ashcas & Chrisson Al kent maar een ander iemand deze ships
    Boeken: Jily en er zijn er vast nog wel meer, maar daar kom ik nu even niet op xd


    Okay... *takes a deep breath:
    RPG's:
    - Thayne (ADORABLE)
    - Fiver (asdfghjkl)
    - Jodmund (they just are too much I just omfg)
    - Shakespeare
    - Ashcas
    - Chrisson
    - Flawn (@Starlord)

    Bekend:
    - Morganders (Morgan/Greg - CSI). Ik zoek nog steeds andere shippers hier op Q!!
    - Wolfstar (Sirius/Remus - HP)
    - Rumbelle (OUAT)
    - Snowing (OUAT)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel