• Goed, mijn vriend vroeg me dus een aantal foto's te maken zodat 'ie daar inspiratie uit kan halen voor een opdracht voor school. Houdingen om te tekenen etc.

    Well, de eerste is wel leuk:
    Een gehurkte houding.



    Maar de tweede echter... ik wilde een soort liggende houding maken en toen was de timer bijna over dus trok ik maar een of andere gekke bek met rare houding. (Lijkt wel of ik uit een of andere horrorfilm kom gestapt tho) Nu kwam dit eruit en nu heb ik 'm inspiratie gegeven. Echter niet voor de opdracht, maar voor een tekening in vrije tijd :'D



    Over de onderste foto gesproken. Hebben jullie wel eens een random foto gemaakt omdat je timer bijna over was, of omdat je daar gewoon zin in had?
    Post 'm dan gewoon lekker, hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Eeeh.. Ik heb een foto van een jaar geleden waar ik er echt op uitzie als een klein kindje? x]
    Die met de roos is erg mooi :Y) En die tweede uit de beginpost is echt perfect voor photoshopprojecten x'D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Inquisitor schreef:
    Eeeh.. Ik heb een foto van een jaar geleden waar ik er echt op uitzie als een klein kindje? x]
    Die met de roos is erg mooi :Y) En die tweede uit de beginpost is echt perfect voor photoshopprojecten x'D


    Als je wilt mag je photoshoppen hoor :'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb ook wel gekke foto's haha :')

    Van sommige wist ik niet dat ze gemaakt werden, andere waren gewoon 'selfies' of andere foto's haha.

    Ik had nog wel 1tje die een beetje erg is, weet niet of ik die kan vinden hahahahahahaha maar dan vergaat wel mijn hele reputatie, voor zover ik die had.

    Gekke foto's die niet zo heel gek zijn:


    Eh ja, ik was appel aan het eten uit de cakemixbeslagbak en toen zei een vriendin "ER WORDEN FOTO'S GEMAAKT!" en toen dacht ik "wtf" en ja..


    Chips eten in de trein wantja yolo


    Deze is echt heel sexy U_U


    Duitsland supporteren... Ze speelden toen tegen Brazilië en het was heel lastig om een selfie te maken als je beide handen in de lucht houdt haha.


    Tijdens een voetbalwedstrijd. Ja serieus, tijdens een voetbalwedstrijd. Sexyyyyyyyy.




    Goed, ik heb die gestoorde foto zelf al een keer verwijderd, ik hoop dat een van mijn vriendinnen hem nog heeft, dan deel ik hem haha.
    Het was iets met poffertjes en een pedoface. Ja. (nu zijn jullie vast heel benieuwd :') )


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Vinception schreef:
    Ik heb ook wel gekke foto's haha :')

    Van sommige wist ik niet dat ze gemaakt werden, andere waren gewoon 'selfies' of andere foto's haha.

    Ik had nog wel 1tje die een beetje erg is, weet niet of ik die kan vinden hahahahahahaha maar dan vergaat wel mijn hele reputatie, voor zover ik die had.

    Gekke foto's die niet zo heel gek zijn:


    Eh ja, ik was appel aan het eten uit de cakemixbeslagbak en toen zei een vriendin "ER WORDEN FOTO'S GEMAAKT!" en toen dacht ik "wtf" en ja..


    Chips eten in de trein wantja yolo


    Deze is echt heel sexy U_U


    Duitsland supporteren... Ze speelden toen tegen Brazilië en het was heel lastig om een selfie te maken als je beide handen in de lucht houdt haha.


    Tijdens een voetbalwedstrijd. Ja serieus, tijdens een voetbalwedstrijd. Sexyyyyyyyy.




    Goed, ik heb die gestoorde foto zelf al een keer verwijderd, ik hoop dat een van mijn vriendinnen hem nog heeft, dan deel ik hem haha.
    Het was iets met poffertjes en een pedoface. Ja. (nu zijn jullie vast heel benieuwd :') )


    HAHAHA. Die laatste. Wat was daar de bedoeling van? :'D


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]