• De uitleg heb ik overgenomen van Yoru uit het eerste topic van Camp NaNoWriMo ~ Camp april. De Credits gaan dus naar Yoru.


    De site




    Voor degene die niet weten wat Camp NaNoWriMo is:
    Je stelt zeg maar je eigen doel - dit kan vanaf 10K (10.000) woorden tot 999,999K - en dit probeer je in één maand te schrijven, aan 1 verhaal. Het is een soort van wedstrijd met jezelf. Op de site kan je aangeven dat je in een Cabin wilt en dan kan je 'eisen' stellen - genre, leeftijd, wordgoal - en dan wordt je in een Cabin geplaatst. Deze mensen kan je om hulp vragen, maar dat kan hier - op Quizlet - dus ook.

    Wil je meedoen? Zeg dit dan en als je al een account op NaNoWriMo hebt, geef de username van dit account dan ook op als je dit wil. Titel en wordgoal mag ook ^-^

    Deelnemers:
    Username Q | Username NaNoWriMo | Storytitle
    Wordgoal

    Lizor | Lizor | Amphora Cordi
    40K

    Scribe | Vipera | Dwarrelende veren
    50K

    Square | Squares | Patchwork Souls
    50K

    Buddy | Sushita | The Ereption
    50K

    Diaval | Diaval | Descandens of my imagination
    ?K

    SPECS | ? | Balance - Seth Clearwater
    20K

    Burkhardt | Constante | Unforgettable
    50K

    Dunedain | FlyingBird | ?
    50K

    Mulford | GreyWolfMoon | Elemental
    50K

    Overkill | Chanice | Limbo
    ?K

    Cenation | xSunhineee | Zwarte Dagen
    25K

    Reid | JanaAusten | The Secret Side of Me
    50K

    Wiarda | Wiarda | Als oktoberwind vervlogen
    25K

    Eloquentiae | Vivant | Scars On The Young Men
    50K

    Seto | Lazuliss | Draken Leerling
    25K

    Derek_Hale | Eruditie | Levensgevaarlijke gave
    ?K

    Corday | Peblesse | Enlightened & Siren
    50K

    Mylintis | Demesio | ?
    10K/20K

    Yayde | Yadinn | Waar de vlinders niet sterven
    ?K

    alae | Sugarflake | ?
    ?K

    Requille | Vaitille | Waves of Bonny
    ?K

    Katl1 | Katl1 | De andere geestmeester
    50K

    Maovesa | ElfCitadel | Pack
    50K

    lukesirwin | Onenatascha | Everything I didn't say
    50K

    Sovereign | ? | Porcelain
    25K

    Goner | falahee | Trees
    25K

    Ampersand | Antithese | De stilte van een eiland
    50K

    Sablier | EmptyStairs | Toren van Illusie - verdieping -22
    50K

    Khamul | Rebirthing | The Truth About Love & Hatefully
    ?K

    Heisuke | Kardia | Sin Angels
    50K

    Aldea | ? | Wereld zonder geluid
    ?K

    Achlys | Lestrange | The Doll Maker
    15K

    Jaeger | Kreszenz | The Off
    20K

    Cesaria | Nemhain | ?
    50K

    Starlord | Asmodom | The Mystery Behind the Mask
    50K

    XY390 | Dream Always | Because I'm not losing again
    50K

    Phrasa | Phrese | Falling In Pieces
    50K

    Quill | Dubio | Rescuing Jamie
    50K


    Word Wars:
    Doordeweeks:
    16:30 - 17:30
    18:30 - 19:30
    20:00 - 21:00

    's Weekends:
    9:00 - 10:00 (voor de vroege vogels)
    10:00 - 11:00
    11:30 - 12:30
    13:00 - 14:00
    15:00 - 16:00
    19:00 - 20:00
    21:00 - 22:00
    22:30 - 23:30

    Je kan zelf ook altijd in het topic vragen of iemand zin heeft in een Word War. Je hoeft natuurlijk ook niet het hele uur te schrijven.

    NaNoWriMo Adoption Centrum

    Topics
    123

    [ bericht aangepast op 9 nov 2014 - 12:25 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Er is alleen wel uno problemo. Ik ben bang dat als mijn hoofdpersoon dwing zich te bemoeien met bepaalde dingen, dat ik dan te snel door mijn verhaallijn heenga. Want ik heb niet echt ideeen meer :')


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Eloquentiae schreef:
    Er is alleen wel uno problemo. Ik ben bang dat als mijn hoofdpersoon dwing zich te bemoeien met bepaalde dingen, dat ik dan te snel door mijn verhaallijn heenga. Want ik heb niet echt ideeen meer :')

    Dat is lastig haha, ik heb mijn verhaallijn al uitgeschreven per hoofdstuk dus daar heb ik niet zoveel lastig van, maar ik moet de hoofdstukken op sommige plekken nu heel erg opvullen xc

    Misschien kan je hoofdpersonage een klein probleem geven om op te lossen idk haha, ik weet niet waar je verhaal over gaat.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Mijn topics


    Happy Birthday my Potter!

    Lizor schreef:
    (...)
    Dat is lastig haha, ik heb mijn verhaallijn al uitgeschreven per hoofdstuk dus daar heb ik niet zoveel lastig van, maar ik moet de hoofdstukken op sommige plekken nu heel erg opvullen xc

    Misschien kan je hoofdpersonage een klein probleem geven om op te lossen idk haha, ik weet niet waar je verhaal over gaat.


    Haha, dat is ook nog lastig. Momenteel zijn mijn overgangen nog heel slecht, dus dat komt ook vooral in het editen enzo.

    Naja, ik heb wel een paar dingen staan, maar ik wil gewoon niet dat ik op 40K zit en dat het verhaal dan al afgelopen is :')


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Eloquentiae schreef:
    (...)

    Haha, dat is ook nog lastig. Momenteel zijn mijn overgangen nog heel slecht, dus dat komt ook vooral in het editen enzo.

    Naja, ik heb wel een paar dingen staan, maar ik wil gewoon niet dat ik op 40K zit en dat het verhaal dan al afgelopen is :')

    Ja dat moet ik ook nu doen, het gaat nu vooral om het schrijven en straks ga ik het allemaal doorlezen en verbeteren en zo en oh ja dat snap ik wel haha

    11.30, succes!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Mijn topics.

    Ugh. Ik moet kiezen welk van mijn twee personages ik moet laten sterven, maar ik wil gewoon geen van beide dood. Het staat wel in mijn plot en het moét gebeuren maar, ugh. (':


    comfort in c h a o s

    Eloquentiae schreef:
    Er is alleen wel uno problemo. Ik ben bang dat als mijn hoofdpersoon dwing zich te bemoeien met bepaalde dingen, dat ik dan te snel door mijn verhaallijn heenga. Want ik heb niet echt ideeen meer :')


    Ik ben nu ook even ideeloos. Ik wil graag de 20k bereiken, voordat de vluchtelingen erin komen. Nu wil ik eerst de hoofdpersonen goed neerzetten.
    Stiekem moet ik ook glimlachen om mijn statistieken. Ik haal ze steeds net op het randje. ;D


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    (...)

    Ik ben nu ook even ideeloos. Ik wil graag de 20k bereiken, voordat de vluchtelingen erin komen. Nu wil ik eerst de hoofdpersonen goed neerzetten.
    Stiekem moet ik ook glimlachen om mijn statistieken. Ik haal ze steeds net op het randje. ;D



    Haha, ik zit er ook steeds een beetje langs, maar nu loop ik wel echt 2,5K achter :')

    Ik zit nu op het punt dat mijn hoofdpersoon al soort van erin zit - hij weet meer dan gemiddeld, wordt als bedreiging gezien en is al bedreigd. Maar hij weet niet dat de bad guy van alles weet over hem en zijn moeder. Dus dan kunnen er een aantal dingen gebeuren, waarvan ik niet weet welke het beste is


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Reid schreef:
    Mijn topics.

    Ugh. Ik moet kiezen welk van mijn twee personages ik moet laten sterven, maar ik wil gewoon geen van beide dood. Het staat wel in mijn plot en het moét gebeuren maar, ugh. (':



    Schrijf de namen op een briefje, verfrommel ze (schud ze door elkaar heen) en gooi ze weg. Die je pakt moet je laten sterven.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik begin nu pas - moest nog een preview screenshot nemen - voor een kwartiertje.


    Ex astris, sciencia

    Eloquentiae schreef:
    (...)

    Haha, ik zit er ook steeds een beetje langs, maar nu loop ik wel echt 2,5K achter :')

    Ik zit nu op het punt dat mijn hoofdpersoon al soort van erin zit - hij weet meer dan gemiddeld, wordt als bedreiging gezien en is al bedreigd. Maar hij weet niet dat de bad guy van alles weet over hem en zijn moeder. Dus dan kunnen er een aantal dingen gebeuren, waarvan ik niet weet welke het beste is


    Wat voor gebeurtenissen zijn het? Misschien kunnen wij je helpen. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Starlord schreef:
    Mijn topics


    16 - 09 - '17

    Scribe schreef:
    (...)

    Schrijf de namen op een briefje, verfrommel ze (schud ze door elkaar heen) en gooi ze weg. Die je pakt moet je laten sterven.

    Thanks for the tip. [: Aangezien ik twee keer dezelfde naam getrokken heb (vier briefjes - 2 namen) neem ik aan dat Sam Winchester gedoemd is om te sterven. Nu kan ik weer verder. n.n


    comfort in c h a o s

    Reid schreef:
    (...)
    Thanks for the tip. [: Aangezien ik twee keer dezelfde naam getrokken heb (vier briefjes - 2 namen) neem ik aan dat Sam Winchester gedoemd is om te sterven. Nu kan ik weer verder. n.n

    Whuuut? Why Sam? *sobs* leeft Dean nog wel?

    500 woorden erbij! Ik ga weer verder want ik moet vandaag tot de 15K zien te komen en ik zit nog niet eens op 13K xd


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Scribe schreef:
    (...)

    Wat voor gebeurtenissen zijn het? Misschien kunnen wij je helpen. (:


    - Dochter van die criminele vader kan hem bellen en vertellen dat ze een dossier heeft gevonden met daarin vreemde dingen over zijn moeder.
    - als een soort opvulmomentje kan op dat moment de vader thuiskomen met het nieuws dat hij een belangrijke rechtszaak aangewezen heeft gekregen (belangrijk voor later)
    - Hij gaat naar het huis van die dochter om te vertellen dat hij toch wil helpen en komen daar achter de criminele zaken (dan komt dat met die moeder later)


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman