• Een 1 of andere kunstenaar heeft een schokkende, en eng beeld gemaakt van pino (Sesamstraat), Dit beeld heeft kleine kinderen traumas gegeven! Ik vind dit gewoon belachelijk!


    Waar heb je dat gelezen? ;o

    Ik moet bekennen dat ik dit niet door de beugel vind kunnen. Kunst is oké, meer dan oké zelfs, vind ik, maar die kinderen zijn echt nog niet in een stadium dat ze dat begrijpen.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik begrijp hieruit dat die kunstenaar wilt dat mensen beter opletten achter het stuur, oke, heel goed van hem. Maar pak dan inderdaad geen pino, kinderen rijden geen auto dus laat hen dan niet nadenken over dit soort dingen. Richt je aandacht op volwassene..


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Lekker luguber. Hoewel ik wel eventjes moest lachen om het plaatje :'D

    Maar nee, ik vind het ook niet echt kunnen. Kinderen schrikken zich te pletter als ze dit zouden zien. Ze kunnen beter een personage uit een bekende serie of film gebruiken waar kinderen niet naar kijken, of een gamekarakter. Maar een vogel uit een kinderserie, nee.

    Maar, niet om het een of ander. Ik vind het wel mooi gedaan! Lijkt net echt!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hij heeft vermoedelijk Pino gekozen juist omdát dat mensen extra zou schokken. Niet dat dat betekent dat ik dit een goed idee vind - een icoon uit kindertelevisie gebruiken voor shockvalue is nogal goedkoop en erg ondoordacht, want inderdaad, je wilt absoluut niet dat kinderen dit zien. Het schijnt dat dit ergens in het openbaar ligt als kunstwerk? Dat je met kunst alle kanten uit kúnt gaan, wil niet zeggen dat je dat per se altijd ook echt moet doen. Het zou op z'n minst op een plek tentoongesteld moeten worden waar de kans erg klein is dat een kind dit ziet.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Lol, dit was in mei 2013, anderhalf jaar na dato is het niet bepaald handig om zoiets te posten x] Daarnaast was het een statement werk:

    "In dit werk is de enige vogel ter wereld die van een verschrikkelijk einde gevrijwaard wordt geacht, zojuist gesneuveld op de vluchtstrook van de oprukkende beschaving."

    Lijkt me zeer geslaagd. Daarnaast weet ik niet hoeveel mensen hun kinderen meenemen naar een show waarbij ik weet niet hoeveel opgezette dieren zijn, maar dat is een tweede.

    Voor de mensen die van bronnen houden.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2014 - 18:16 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Edit: Nvm. Ik lees zojuist de reactie van Inquisitor. Mijn reactie sloeg daardoor direct nergens op. x)

    [ bericht aangepast op 6 nov 2014 - 18:19 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Inquisitor schreef:
    Lol, dit was in mei 2013, anderhalf jaar na dato is het niet bepaald handig om zoiets te posten x] Daarnaast was het een statement werk:

    "In dit werk is de enige vogel ter wereld die van een verschrikkelijk einde gevrijwaard wordt geacht, zojuist gesneuveld op de vluchtstrook van de oprukkende beschaving."

    Lijkt me zeer geslaagd.

    Voor de mensen die van bronnen houden.


    Ik dacht al dat ik hier ooit al eens iets over had gehoord! Omdat het oud nieuws is, dus. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Croyance schreef:
    Ik begrijp hieruit dat die kunstenaar wilt dat mensen beter opletten achter het stuur, oke, heel goed van hem. Maar pak dan inderdaad geen pino, kinderen rijden geen auto dus laat hen dan niet nadenken over dit soort dingen. Richt je aandacht op volwassene..


    26 - 02 - '16

    Ik vind het wel grappig. Niet voor kinderen, maar wel creatief bedacht met Pino.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik vind het ook wel grappig, maar er waren al berichten over kinderen die bang en getraumatiseerd waren, en DAT vind ik niet kunnen.

    Ben ik de enige die het ergens wel logisch vind dat juist Pino hiervoor gebruikt wordt?:x

    Buiten dat snap ik wel dat dit niet echt geweldig is als je kinderen bij hebt.


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Ben ik de enige die het ergens wel logisch vind dat juist Pino hiervoor gebruikt wordt?:x

    Buiten dat snap ik wel dat dit niet echt geweldig is als je kinderen bij hebt.


    wat was dit ookalweer

    Zolang het op een plek is waar niet al te jonge kinderen komen, vind ik het een goed idee, op zich. Het laat mensen wel nadenken. Maar niet op die plek, omdat daar volgens mij ook wel kinderen komen en kwamen.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    ahw... arme pino :(

    Wow da vind ik nie kunnen. Welke idioot heeft da gemaakt... Belachelijk!


    ~ Tame the ghosts in my head, that run wild en wish me dead ~