• Jup, dit idee is waarschijnlijk al meerdere keren gelanceerd en er bestaan vast al veel stories die over Quizlet gaan, maar ik zit eigenlijk al een tijdje met dit idee en het lijkt me leuk om te vragen of hier interesse voor is. ^^

    Goed, ik wil dus een story over Quizlet beginnen. Hierin zullen twintig of dertig mensen, die - lijkt me wel vanzelfsprekend - ook echt op Quizlet zitten (ik weet nog niet precies hoe ik dit doe, maar waarschijnlijk gaan ze zich hier zelf wel aanmelden, Quizlet kennende :'D), meedoen. Het verhaal speelt zich af in 2015. Op dat moment ontstaat er een grote rel op de site, waarna alle crewleden uit hun functie worden gezet en Quizlet in twee groepen van zeven of tien mensen wordt verdeeld, de Zwarten en de Witten, die geheel willekeurig door Rutger werden gekozen nadat de crew uit elkaar viel. Deze twee groepen hebben de macht over de rest van Quizlet, maar ze maken constant ruzie en er ontstaat heel wat rivaliteit tussen de groepen. Ondertussen hebben de leden van de groepen zelf echter niet door dat ze steeds radicaler over de users beginnen te regeren. Maar dan grijpen zes of tien (weer afhankelijk van het aantal users dat mee zal doen in het verhaal) "normale" users in omdat ze vinden dat de macht van de Zwarten en de Witten en hun vijandigheid tegenover elkaar veel te ver gaat en gaan ze in opstand tegen hun tirannen.


    Wat vinden jullie van mijn idee voor een verhaal over Quizlet? Weten jullie een titel voor het verhaal? En zouden jullie zelf eventueel mee willen doen in het verhaal en informatie (zoals naam, leeftijd, geslacht, positieve en negatieve eigenschappen, foto van jezelf/uiterlijk, interesses, overige dingen) willen geven? Of vinden jullie dit een vreselijk en nutteloos idee? Alvast bedankt voor jullie reacties. :'D

    Mensen die mee willen doen:
    (Vol – wil je een kleinere rol hebben, dan kan dat natuurlijk wel, maar daarvoor hoef je je niet aan te melden.)

    • Debbaut // Jarne
    • Pseudos // Nancy
    • Aldea // Gail
    • Cenation // Sylvie
    • JoeyTribbiani // Marjanne
    • Insert_Name // Sophie
    • Klang // Nori
    • Denys // Demi
    • Wiarda // Jip
    • Dierickx // Leah
    • Griffiths // Evi
    • Epps // Saartje
    • Buddy // Sarita
    • Twisty // Michelle
    • Ampersand // Margot
    • Khamul // Erieka
    • KnightofFlowers // Anne
    • Aidan // Iris
    • Sangster // Marie

    Kleinere rollen:

    • Frodo // Bes
    • Rotkat // Eva
    • Scribe // Tialda
    • JeffreyWoods // Cheyenne
    • Aidan // Iris
    • Jensen // Marthe
    • Patholoog // Manon
    • Fabrizio // Tamara
    • Zabimaru // Tesla

    [ bericht aangepast op 9 nov 2014 - 16:33 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Klinkt gaaf!


    take me back to the basics and the simple life

    Het zou alle kanten op kunnen gaan. Het ligt er helemaal aan hoe je schrijft en hoe je het verhaal laat verlopen, maar dat is natuurlijk met ieder verhaal zo :').

    Ik vind het wel een leuk idee!


    16 - 09 - '17

    Klinkt leuk! Ik geef me al op.^^

    Naam: Jarne

    Leeftijd: 15

    Geslacht: man

    Positief: Optimistisch, spraakzaam, gezellig, niet snel somber

    Negatief: Opvliegend, vergeetachtig, ik kan ook niet goed het verschil tussen serieus en sarcasme merken, ik maak moeilijk contact buiten het internet.

    Foto: Je kent me al langer dan vandaag om te weten dat je al blij mag zijn dat ik openbaar mijn naam geeft.(cat)
    Ik wil wel m'n beschrijving geven, maar je hebt me al vaker gezien, dus zeg maar als je het nodig vind!^^

    Interesse: WOII, pretparken, atletiek, Harry Potter en Flikken Gent.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2014 - 20:22 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Een heel goed idee voor een verhaal. Je kunt er echter wel beter een "mensen" verhaal van maken want die zwarten en witten zouden de gewone mensen kunnen kicken enzo.

    I like it!
    Ik zou zelf wel mee willen doen. (;

    Efkes invullen;

    Naam: Nancy.

    Leeftijd: 13.

    Geslacht: Vrouw.

    Positief: Euhm...

    Negatief: Euhm...

    Foto: You know hoe ik eruit zie, en gebruik die foto's niet, hé. Ik wil en hoef mezelf niet op 't internet te zien.

    Interesse: Euhm...

    Overige dingen: I don't know, weet niets te bedenken nu...

    [ bericht aangepast op 7 nov 2014 - 20:27 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    BlogBlogBlogger schreef:
    Een heel goed idee voor een verhaal. Je kunt er echter wel beter een "mensen" verhaal van maken want die zwarten en witten zouden de gewone mensen kunnen kicken enzo.

    Hoe bedoel je precies? Dat het voor echte rivaliteit zou kunnen zorgen, of zo? Ik denk dat dat wel mee zal vallen, eigenlijk, maar misschien heb je wel gelijk. ;s


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Klinkt leuk! Volgens mij was er inderdaad iets in de zin van 'the war of Quizlet', of zoiets dergelijks.


    Tijd voor koffie.

    Mijn hart brak net. (no_chears)

    Okay, kidding natuurlijk :W Hhaha, maar het lijkt me wel een leuk idee. Ik denk niet dat er een kans is dat ik een rol krijgt, maar niet geschoten is altijd mis, right?

    Naam: Gail
    Leeftijd: 18
    Geslacht: Vrouw
    Negatieve eigenschap: Ongeduldig
    Foto van mezelf: - Sorry, ik haat het om foto's van mezelf online zetten. Ik vind het echt een creepy idee dat vreemden naar me kijken zonder dat ik het weet. *rilt*
    Interesse: Quizlet, lezen, films en series. (en dan vooral mysterieuze en crime series.)
    Overige dingens: Ik kan niet zo 1,2,3 op een idee komen.


    -

    Insert_Name schreef:
    Klinkt leuk! Volgens mij was er inderdaad iets in de zin van 'the war of Quizlet', of zoiets dergelijks.

    Maar die ging toch over mods die over heel Q overnamen en users die om hun rechten ofzo gingen vechten?


    -

    Ik vind het wel interessant en kan later wel lijstje met informatie bijvoegen(:


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Aldea schreef:
    Mijn hart brak net. (no_chears)

    Okay, kidding natuurlijk :W Hhaha, maar het lijkt me wel een leuk idee. Ik denk niet dat er een kans is dat ik een rol krijgt, maar niet geschoten is altijd mis, right?

    Naam: Gail
    Leeftijd: 18
    Geslacht: Vrouw
    Negatieve eigenschap: Ongeduldig
    Foto van mezelf: - Sorry, ik haat het om foto's van mezelf online zetten. Ik vind het echt een creepy idee dat vreemden naar me kijken zonder dat ik het weet. *rilt*
    Interesse: Quizlet, lezen, films en series. (en dan vooral mysterieuze en crime series.)
    Overige dingens: Ik kan niet zo 1,2,3 op een idee komen.

    Waarom zou jij geen rol krijgen? Als er echt genoeg interesse voor is, dan neem ik sowieso de eerste mensen die eraan mee wilden doen. :3


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Aldea schreef:
    (...)
    Maar die ging toch over mods die over heel Q overnamen en users die om hun rechten ofzo gingen vechten?

    Ja, zoiets ja. Ik vind dit zwart/wit kamp
    een erg leuk idee (:

    [ bericht aangepast op 7 nov 2014 - 20:31 ]


    Tijd voor koffie.

    Even invullen (:

    Naam: Sylvie
    Leeftijd: 20
    Geslacht: Vrouw
    Positieve eigenschappen: Luisterend oor, behulpzaam, sociaal, leergierig, gevoel voor humor
    Negatieve eigenschappen: Snel jaloers, af en toe eens snel op de tenen getrapt, koppig
    Foto van jezelf: Sorry, ik deel deze liever niet overal. Je weet wel hoe ik eruit zie, toch?
    Interesses: Dansen, schrijven, gamen, lezen, films en series kijken
    Overige dingen: /

    [ bericht aangepast op 7 nov 2014 - 20:35 ]


    16 - 09 - '17

    Bat schreef:
    (...)
    Waarom zou jij geen rol krijgen? Als er echt genoeg interesse voor is, dan neem ik sowieso de eerste mensen die eraan mee wilden doen. :3
    Oewh, I like it nu nog meer (omdat Aldea dan ook mee doet! En Debbaut, hehehe.
    En Cenation, whiehooo!!)

    [ bericht aangepast op 7 nov 2014 - 20:31 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.