• Jup, dit idee is waarschijnlijk al meerdere keren gelanceerd en er bestaan vast al veel stories die over Quizlet gaan, maar ik zit eigenlijk al een tijdje met dit idee en het lijkt me leuk om te vragen of hier interesse voor is. ^^

    Goed, ik wil dus een story over Quizlet beginnen. Hierin zullen twintig of dertig mensen, die - lijkt me wel vanzelfsprekend - ook echt op Quizlet zitten (ik weet nog niet precies hoe ik dit doe, maar waarschijnlijk gaan ze zich hier zelf wel aanmelden, Quizlet kennende :'D), meedoen. Het verhaal speelt zich af in 2015. Op dat moment ontstaat er een grote rel op de site, waarna alle crewleden uit hun functie worden gezet en Quizlet in twee groepen van zeven of tien mensen wordt verdeeld, de Zwarten en de Witten, die geheel willekeurig door Rutger werden gekozen nadat de crew uit elkaar viel. Deze twee groepen hebben de macht over de rest van Quizlet, maar ze maken constant ruzie en er ontstaat heel wat rivaliteit tussen de groepen. Ondertussen hebben de leden van de groepen zelf echter niet door dat ze steeds radicaler over de users beginnen te regeren. Maar dan grijpen zes of tien (weer afhankelijk van het aantal users dat mee zal doen in het verhaal) "normale" users in omdat ze vinden dat de macht van de Zwarten en de Witten en hun vijandigheid tegenover elkaar veel te ver gaat en gaan ze in opstand tegen hun tirannen.


    Wat vinden jullie van mijn idee voor een verhaal over Quizlet? Weten jullie een titel voor het verhaal? En zouden jullie zelf eventueel mee willen doen in het verhaal en informatie (zoals naam, leeftijd, geslacht, positieve en negatieve eigenschappen, foto van jezelf/uiterlijk, interesses, overige dingen) willen geven? Of vinden jullie dit een vreselijk en nutteloos idee? Alvast bedankt voor jullie reacties. :'D

    Mensen die mee willen doen:
    (Vol – wil je een kleinere rol hebben, dan kan dat natuurlijk wel, maar daarvoor hoef je je niet aan te melden.)

    • Debbaut // Jarne
    • Pseudos // Nancy
    • Aldea // Gail
    • Cenation // Sylvie
    • JoeyTribbiani // Marjanne
    • Insert_Name // Sophie
    • Klang // Nori
    • Denys // Demi
    • Wiarda // Jip
    • Dierickx // Leah
    • Griffiths // Evi
    • Epps // Saartje
    • Buddy // Sarita
    • Twisty // Michelle
    • Ampersand // Margot
    • Khamul // Erieka
    • KnightofFlowers // Anne
    • Aidan // Iris
    • Sangster // Marie

    Kleinere rollen:

    • Frodo // Bes
    • Rotkat // Eva
    • Scribe // Tialda
    • JeffreyWoods // Cheyenne
    • Aidan // Iris
    • Jensen // Marthe
    • Patholoog // Manon
    • Fabrizio // Tamara
    • Zabimaru // Tesla

    [ bericht aangepast op 9 nov 2014 - 16:33 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Nou... Laat ik maar meedoen (mag het zonder foto?) (:

    Naam = Marjanne
    leeftijd = 18
    geslacht = vrouw
    negatief/positief = Lastig, lastig.
    foto van jezelf/uiterlijk = Blonde krullen, groene ogen... Einde..? :P
    interesses: Korfbal, tennis, schrijven


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Dit wordt echt top! :Y)


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Naam: Sophie
    Leeftijd: 17 jaar
    Positief: Aardig, sarcastisch, humoristisch (soms wel een beetje donker), enthousiast, optimistisch.
    Negatief: Grappen op de verkeerde momenten, heel sarcastisch, duistere/droge humor, klunzig, verschrikkelijk eigenwijs.
    Interesses: Piano, lezen, tekenen, schrijven, rennen.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2014 - 0:26 ]


    Tijd voor koffie.

    Oehh, awesome!
    Naam: Nori ^^
    Leeftijd: 13, yay.
    Geslacht: :Y)
    Negatieve eigenschappen: opvliegend, eigenwijs, etc.
    Positieve eigenschappen: veel te droge humor, luistered oor, gezellig (?)
    Foto van mezelf: je weet hoe ik eruit zie. :Y)
    Interesses: handbal, tekenen, lezen, schrijven, gamen, series kijken.
    Verder: ehhh, I don't know. :Y)

    [ bericht aangepast op 7 nov 2014 - 20:55 ]


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Ik wil t ook wel hoor :Y)

    Naam: Tamara
    Leeftijd: 13
    Geslacht: Meisje
    Positief: Volgens sommige grappig?, aardig, meelevend, meestal een goede luisteraar
    Negatief: Soms nogal bot, te perv, ongeduldig, onzeker
    Foto: Ik vraag me af of mensen er blij van worden... Maar oke


    Interesses: Gitaren (basgitaren vooral, idk), Leonardo DiCaprio, psychologie, rechten.


    wat was dit ookalweer

    Fabrizio schreef:
    Ik wil t ook wel hoor :Y)

    Naam: Tamara
    Leeftijd: 13
    Geslacht: Meisje
    Positief: Volgens sommige grappig?, aardig, meelevend, meestal een goede luisteraar
    Negatief: Soms nogal bot, te perv, ongeduldig, onzeker
    Foto: Ik vraag me af of mensen er blij van worden... Maar oke


    Interesses: Gitaren (basgitaren vooral, idk), Leonardo DiCaprio, psychologie, rechten.
    *happy*
    YAAAAY, dit word een feestje!!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Oooh, ik vind van dat soort verhalen altijd zo leuk. Het is alleen wel jammer dat de meeste die ik ervan gezien heb na een hoofdstuk of 3 stopten. :/ Dus als je hier serieus over bent, lees ik in ieder geval!

    En wil ik stiekem ook een rolletje, heh.

    Naam: Jip
    Leeftijd: 15, bijna 16 inmiddels
    Geslacht: vrouw
    Positieve eigenschappen: is heel goed in eindeloos praten over dingen die ik grappig vind. :'D En zelf suffe grapjes maken. Verder weet ik het niet echt. Misschien dat lang zijn een positieve eigenschap is? Als dat het geval is, lang zijn.
    Negatieve eigenschappen: ik ga mensen negeren als ik kwaad op ze ben, maak zelden af waar ik mee bezig ben omdat ik vind dat niks al die moeite waard is, ben op ironische wijze de uitspraak 'no hetero' gaan gebruiken als tegenreactie op no homo en omdat ik gewoonweg op meiden val en nu betrap ik mezelf erop dat ik het steeds vaker op compleet serieuze, niet-ironische manier in mijn hoofd hoor. :/
    Interesses: schrijven, wow, wat een shock :') en zingen (vooral koormuziek, houd niet van pop/jazz), mijn tijd verspillen door over vanalles en nog wat te filosoferen maar er nooit iets over op te schrijven en tv shows kijken. c:

    De foto komt iets later, ik moet hem eerst nog in mijn folders vinden. :')



    Deze is van een paar maanden geleden, dus inmiddels is mijn haar alweer een stukje langer, maar nog steeds niet langer dan 4/5 cm. Verder is mijn een beetje krom en ben ik dus best lang (1.80 m). O, en er zit een puntje op het puntje van mijn neus. Dat is ook heel zichtbaar op de foto, maar het is het favoriete deel van mijn lichaam by far, dus wilde ik het nog een keer zeggen. x)

    [ bericht aangepast op 7 nov 2014 - 21:30 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik wil ook wel meedoen! Hier m'n lijstje. (:

    Naam: Leah
    Leeftijd: Veertien
    Geslacht: Vrouw
    Positieve eigenschappen: Ze me in voor dingen die me interesseren, kom op voor mezelf en anderen.
    Negatieve eigenschappen: Koppig, kan mensen serieus kwaad maken door te blijven doorzagen.
    Foto:


    Interesses/hobby's: Acteren, schrijven, piano spelen, talen, psychologie, criminologie en rechten.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2014 - 22:51 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik wil trouwens ook wel een rolletje als dat mag (;

    Naam: Evi
    Leeftijd: 14
    Geslacht: "Vrouw" :')
    Positieve eigenschappen: Geduldig, zelfstandig
    Negatieve eigenschappen: Pessimistisch, sociaal onhandig
    Foto:


    Links, uiteraard. Mijn haar is lang met een beetje krul.

    Interesses: Schrijven, fotografie, reizen

    Waarom niet? : D

    Naam: Saartje
    Leeftijd: 16
    Geslacht: Vrouw
    Positieve eigenschappen: behulpzaam, optimistisch, inlevingsvermogen, enthousiast, perfectionistisch
    Negatieve eigenschappen: Perfectionistisch, snel jaloers, soms té enthousiast. kan ongeduldig zijn
    Foto van jezelf: De foto komt, mijn internet gaat te sloom om er nu een te zoeken. :')
    Interesses: Zingen, schrijven, lezen, piano spelen, dansen, series kijken.
    Overige dingen: /

    [ bericht aangepast op 7 nov 2014 - 22:07 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Doet me denken aan mijn eigen verhaal. Maar dat was crew tegen user.
    Leuk idee! Ik wil best een rol maar wilde net gaan afsluiten dus dan wordt het morgen pas wanneer ik dat lijstje in kan vullen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wauw, ik had niet verwacht dat er zoveel mensen wilden meedoen. Ik heb onder een spoiler bijgehouden wie een rol wil, maar ik zit nog altijd met het probleem dat ik nog geen titel weet, haha. Heeft iemand ideeën? :'D

    En Jip, ik ga mijn uiterste best doen om het verhaal langer dan drie hoofdstukken te laten duren. Dat vind ik persoonlijk ook maar irritant, ook al heb ik ook al veel verhalen gehad die op een flop uitdraaiden. :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Gewoon Black & White?


    -

    Wiarda schreef:
    (...)



    Deze is van een paar maanden geleden, dus inmiddels is mijn haar alweer een stukje langer, maar nog steeds niet langer dan 4/5 cm. Verder is mijn een beetje krom en ben ik dus best lang (1.80 m). O, en er zit een puntje op het puntje van mijn neus. Dat is ook heel zichtbaar op de foto, maar het is het favoriete deel van mijn lichaam by far, dus wilde ik het nog een keer zeggen. x)[/spoiler]


    Jij bent soo knap en stoer!! Je ogen en haar zijn gaaf:3


    ~My Mind Is Free~

    Of black VS white?


    Queer zijn is gewoon alles