• Er is een jongen, laat ik hem maar even M noemen.
    En ik hij zit nu al 5 jaar bij mij op school, maar op een of andere manier, merk ik hem nu pas op. Het begon toen onze ogen voor de eerste keer kruisden. Gewoon alsof ik hem voor het eerst zag. Ik had hem daarvoor natuurlijk duizend keer gezien, maar was nooit bij hem stilgestaan. En nu lijkt het wel alsof ik 'niet door kan lopen'. Ik denk echt de hele tijd aan hem. Maar er zijn heel veel meisjes in onze jaarlaag, die heb een heel erg mooie jongen vinden, en die aandacht van hem vragen. Hij is dan wel zo iemand die niet elk meisje dan vervolgens aandacht gaat geven. Hij gaat vrijwel alleen om met zijn drie vrienden. Die echt altijd een 'groepje' zijn zeg maar. Ze zijn niet te scheiden.
    Gelukkig - i think -, zit ik met 2 van die vrienden in de klas, en schiet ik heel erg goed met ze op. Voor eentje, genaamd R, misschien wel te goed. Want het blijkt dus dat hij me heel erg leuk vind. Dit heb ik alleen niet van hem gehoord.. Maar van zijn andere 3 vrienden, waaronder ook M (de jongen die ik leuk vind). Zij zeiden, dat als ik hem niet leuk vond, rustig wat contact moest afbouwen. En niet direct moest boycotten, aangezien R dat dan heel erg zou vinden.
    Ik ben bang dat M, nu vanwege R al helemaal geen kans meer in mij ziet. Ik weet ook niet hoe ik M moet laten zien dat ik hém juist leuk vind..
    Ik praat wel met hem in het echt, en als hij me ziet dan glimlacht hij en zegt hij even mijn naam, of geeft me een duwtje. Maar dat doen al zijn vrienden. Dus ik weet niet of ik dat als iets bijzonders moet zien..
    Weten jullie misschien iets dat ik kan doen?..


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Kun je niet eens alleen met hem praten of afspreken?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik zou er op het begin niet veel van denken en gewoon even rustig een praatje met hem maken.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    das wel lastig. ook voor R want stel je voor dat je iemand leuk vind en diegene dan op je beste vriend valt dan heb je toch zoiets van: bro nee.
    nouja probeer M eerst goed te leren kennen voordat je te snel gaat zeggen dat je echte gevoelens voor m hebt enzo zou ik zeggen.. en zorg dat je niet te flirterig overkomt naar R of zegmaar hem (onbedoeld) het idee geeft dat het wat gaat worden tussen jullie


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Ik zou eerst even wachten tot R jou echt niet meer leuk leuk vind. Want het is best kut als het meisje waar je verliefd op bent er met je beste vriend vandoor gaat (;
    Praat af en toe als je alleen bent met M. En doe het rustig aan (:
    Succes !

    OOOOH MIJN GOOOD. Waarom is liefde toch zo moeilijk? Ik begrijp je helemaal soms weet je niet of je iets goed interpreteert en dan kun je jezelf soms voor het hoofd slaan omdat je een rare reactie geeft. En in je hoofd zit je dan gewoon met jezelf te bekvechten over hoe chickenshit je wel niet bent omdat je geen move kunt maken.


    Happiness is the best revenge