• Kijken jullie secret story zoja wie is je favoriet en zou je zelf mee willen doen ben benieuwd naar jullie menining


    Mijn geheim is geheim

    Ik vind 't echt een verschrikkelijk saai programma :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik wou het ooit gaan kijken, maar ik snapte er geen bal van en het was niet interessant genoeg om naar te blijven kijken 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    (6) t is gwn een leuk programma!!!!


    what isss thisss

    Ik houd van Secret story. :3 En ik vind Gerard de beste, want hij is het meeste met het spel bezig, maar Servio en Guido staan ook hoog op mijn lijstje. : D Ik kijk heel vaak naar de 24/7 zender, op een of andere manier vind ik het vet interessant haha. : )

    [ bericht aangepast op 3 maart 2011 - 15:34 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Avery schreef:
    Ik vind 't echt een verschrikkelijk saai programma :'D

    Ik kijk het niet(cat)


    Whoe 1000en post(krul)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Die reclames alleen al zijn al saai. No way dat ik dan ook dat programma ga kijken.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Funeral schreef:
    Ik heb zo'n zender waar dat 24/7 op is, als er niks anders op is kijk ik dat altijd. :3


    Ik ook ;x,
    maar ik vind er echt geen hol aan. -.-


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Ik kijk het.
    EDIT; Ik vind Sofia en Maik wel leuk.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2011 - 17:09 ]

    Dat is zooooooooooooo saai


    "Ignite, my love. Ignite."

    ok ik vind et dus wel leuk XD alleen ik kijk et niet elke dag ;P

    mijn favoriet... ehm.. heb ik niet XD de 1 is nog irritanter dan de ander XD en zeker nadat ik die coctail party heb gezien

    & zeker toen dingetje met dingetje zoende o-O

    die vrouw zat bij die gast op schoot.. ze zat er echt heletijd van; ik wil hier weg o-O
    en die gast heletijd aandringen met zoenen enzo STOM DRONKEN o-O
    en zij heletijd zitten [ook dronken i gues] van ik wil weg hier o-O
    en na die zoen zit ze zo te kijken van; fck wat deed ik


    [mja die ene slaapwandelaar vind ik wel geniaal ;D iedereen weet dat ze et doet ;D niemand weet dat dat haar geheim is ;D]

    [ bericht aangepast op 26 feb 2011 - 17:17 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Speaker schreef:
    Ik wou het ooit gaan kijken, maar ik snapte er geen bal van en het was niet interessant genoeg om naar te blijven kijken 8D

    Incognito schreef:
    ok ik vind et dus wel leuk XD alleen ik kijk et niet elke dag ;P

    mijn favoriet... ehm.. heb ik niet XD de 1 is nog irritanter dan de ander XD en zeker nadat ik die coctail party heb gezien

    & zeker toen dingetje met dingetje zoende o-O

    die vrouw zat bij die gast op schoot.. ze zat er echt heletijd van; ik wil hier weg o-O
    en die gast heletijd aandringen met zoenen enzo STOM DRONKEN o-O
    en zij heletijd zitten [ook dronken i gues] van ik wil weg hier o-O
    en na die zoen zit ze zo te kijken van; fck wat deed ik


    [mja die ene slaapwandelaar vind ik wel geniaal ;D iedereen weet dat ze et doet ;D niemand weet dat dat haar geheim is ;D]

    Dat waren volgens mij Maik en Monique

    Saffier schreef:
    (...)
    Dat waren volgens mij Maik en Monique


    Geloof et wel was ff de namen kwijt..

    Maar serieus ik walg daarvan hea o-O me ma ook toen ze et zag; dan zal je als ouder toch kapot schamen als het je kind was XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik kijk het niet. Maar er is wel zo een zender waar dat 24/7 op komt, en ik vraag me echt af wat je daar nou mee moet. Meestal gebeurt er toch helemaal niks. O.o


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan