• Hey aardlingen van Quizlet,

    Aangezien ik na enkele jaren weer schrijfkriebels heb, wil ik beginnen aan een verhaal.
    De hele verhaallijn zit al in mijn hoofd, maar ik zou graag nog een mooie cover willen hebben.
    Indien er mensen zijn die me willen helpen, kunnen ze hieronder enkele details lezen voor de cover:

    Ik geef jullie alle vrijheid om de cover te maken, het enige dat ik graag wil is dat deze foto er in verwerkt wordt.
    Het liefst ook als blikvanger.

    Ook dacht ik aan een sobere sfeer, een beetje dramatisch...
    Jullie mogen er van mij gerust nog andere gezichten aan toevoegen, zo lang het maar in dezelfde stijl is als de vrouw zelf aangezien het zich rond 1400 - 1500 afspeelt.
    Als titel had ik graag "Een adellijke strijd" gehad.


    Alvast bedankt iedereen die een poging wil wagen. ^^

    [ bericht aangepast op 10 nov 2014 - 17:15 ]

    Welke titel klinkt het beste?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Haerolin schreef:
    Het is al niet slecht, maar nog altijd niet echt wat ik zoek.
    Misschien helpt het een beetje als ik wat ideetjes geef die eventueel kunnen helpen.
    Dan denk ik aan afbeeldingen zoals: 1, 2, 3 en 4.
    Ik wil zeg maar een beetje in een donkere stijl gaan maar dan met die vrouw als lichtpunt...Als dat logisch klinkt? :')

    Nu zou de derde foto wel moeten werken.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ohnee, Ik heb er "De adellijke strijd" van gemaakt, ik hoop dat dat niet zo erg is :#

    Hier zijn mijn twee creaties..



    Okey en deze voldoet niet helemaal aan de eisen, but ik vond die kroon zo gaaf :3


    ~My Mind Is Free~

    Ik zal vandaag of morgen nog wel iets proberen, trouwens (:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Deze is wel moeilijk joh :'p


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    even bij mijn topics zetten. Ik ga morgen even kijken of ik iets voor je kan maken, maar weet nog niet zeker of ik daar tijd voor heb.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik kon niet kiezen welk lettertype :'p
    Als je een ander lettertype wilt of andere veranderingen, zeg het maar. Ik sta voor alles open ^^

    Zonder Lettertype


    Eerste Cover


    Tweede Cover


    Derde Cover


    Vierde Cover


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Als ik vanmiddag thuis ben ga ik ook even knutselen, wie weet kom ik op wat leuks! Misschien enig idee over het lettertype?


    Het kan zijn dat-ie fel is, want mijn laptop weergeeft dat op de één of andere manier minder.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2014 - 16:40 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Euron schreef:


    Het kan zijn dat-ie fel is, want mijn laptop weergeeft dat op de één of andere manier minder.


    Oke, laat maar, ik geef het op! Deze is top, ik kan gewoon niet beter dan dat... Wauw, complimentjes vanaf hier! :)

    Niet jaloers hoor.... Tsss... ;)

    [ bericht aangepast op 13 nov 2014 - 16:47 ]

    Euron schreef:


    Het kan zijn dat-ie fel is, want mijn laptop weergeeft dat op de één of andere manier minder.


    Ik blijf bewondering hebben voor jou dat jij zulke prachtige covers kan maken. Echt schitterend!


    26 - 02 - '16

    Euron schreef:


    Het kan zijn dat-ie fel is, want mijn laptop weergeeft dat op de één of andere manier minder.


    Fock joe. Ik wil ook zo goed kunnen fotoshoppen D:
    Dat is een compliment.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Dankjulliewel. :3

    Ik heb 'm even wat aangepast, want hij was niet zo netjes afgewerkt.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Die is inderdaad heel leuk.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik wil het wel proberen. ^^
    Mijn Topics


    "Can a man still be brave if he's afraid?" -"That is the only time a man can be brave."

    Ik heb het geprobeerd:

    Cover 1:





    Cover 2:





    Cover 3:





    Cover 4:





    Cover 5:




    I hope u like it *-*


    "Can a man still be brave if he's afraid?" -"That is the only time a man can be brave."