• Hallo allemaal!

    Ik heb van mezelf nogal brede bovenbenen en een dikke kont <-- wist niet hoe ik het anders moest verwoorden :'D
    Nou zou ik hier dus graag wat aan doen omdat mijn taille (dat is toch bij je buik en zo?) smal is in vergelijking. Ik zou dus best wel wat tips willen van de Quizletters hier, hoe jullie te werk gaan om dat overbodige been,- en bibs vet kwijt te raken.

    Dus heb je tips, ervaringen die je wilt delen of zo iets van; mijn topics want ik heb er zelf ook last van. Laat dan een reactie achter!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Voor je bovenbenen kan je mss fietsen? Tenminste, dat wordt mij verteld. Voor jouw billen weet ik echt geen beweging. xD


    -

    Dat is eigenlijk zo goed als onmogelijk, aangezien je lichaam kiest waar het vet verbrand wordt. Je kan natuurlijk wel proberen om je algehele vetpercentage naar beneden te krijgen door gezond te eten en te bewegen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Dat is eigenlijk zo goed als onmogelijk, aangezien je lichaam kiest waar het vet verbrand wordt. Je kan natuurlijk wel proberen om je algehele vetpercentage naar beneden te krijgen door gezond te eten en te bewegen.


    Dus eigenlijk is de enige optie, om het echt weg weg te krijgen, een operatie? d:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Squat-challenge?
    Maar als dat nu eenmaal jouw figuur is, zal je toch altijd daar wat breder blijven.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Majikku schreef:
    (...)

    Dus eigenlijk is de enige optie, om het echt weg weg te krijgen, een operatie? d:


    Nee, gewoon sporten helpt ook, hoor. Daarmee krijg je je vetpercentage naar beneden en verbrand je het, je kan alleen niet kiezen waar je het van verbrand. Oefeningen in je benen zorgen er alleen voor dat je spieren sterker worden, niet dat je daar vet verbrand.


    Your make-up is terrible

    Je zou inderdaad squats kunnen proberen, gewoon een vast aantal per dag en dat voor een aantal maanden volhouden, kijken wat het met je figuur doet. Door een blessure moet ik squats doen om spieren te trainen, wat eigenlijk wel gunstig is voor mijn kont. :')


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Assassin schreef:
    Dat is eigenlijk zo goed als onmogelijk, aangezien je lichaam kiest waar het vet verbrand wordt. Je kan natuurlijk wel proberen om je algehele vetpercentage naar beneden te krijgen door gezond te eten en te bewegen.

    Dit inderdaad. Toen ik begon met meer bewegen en minder eten (ik at namelijk teveel, dus ik ben niet te weinig gaan eten), ging als eerste rond mijn buik en armen en het vocht in mijn gezicht weg. Pas daarna is het bij mijn billen en benen weggegaan. Je kunt wel bijvoorbeeld gaan hardlopen of gaan fietsen, maar het enige wat je dan eigenlijk doet is spieren opbouwen in de plaats van dat vet. Je ziet er dan wel gezonder uit, omdat het geen vet is, maar dan blijf je die dikke benen en billen houden. En als je dat niet wilt, is de combi gezonder eten en meer bewegen perfect.


    Deep inside, I've never felt alive

    Oké, bedankt voor de tips alvast! (:

    Sowieso ga ik mijn eetgewoonte aanpassen, dat was ik al van plan (:

    [ bericht aangepast op 9 nov 2014 - 21:47 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ah, ik heb dit ook. Mijn gewicht en taille zijn gewoon goed, alleen zijn mijn benen en kont vettig in vergelijking. Ik sport gewoon goed en eet gezond. Verder weet ik ook niet echt wat ik er tegen zou moeten doen.
    Ik zelf zou nooit zo'n operatie doen. Komt het dan niet gewoon net zo snel weer terug?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Geef maar wat aan mij. Ik heb 't nodig :').


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Psychobat schreef:
    Geef maar wat aan mij. Ik heb 't nodig :').


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Link

    Ik had laatst zoiets als onder de link ergens gelezen. Het schijnt dus onderbewust aantrekkelijker te zijn als je een smalle taille en brede heupen hebt :3


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Zabimaru schreef:
    Link

    Ik had laatst zoiets als onder de link ergens gelezen. Het schijnt dus onderbewust aantrekkelijker te zijn als je een smalle taille en brede heupen hebt :3


    Ja. Haha. Dan zie je er vruchtbaarder uit, had ik ergens gelezen.
    Maar het blijkt ook dat als je een kuiltje in je bovenlip hebt, je 12x meer kans hebt op een orgasme tijdens geslachtsgemeenschap dan vrouwen met een rechte bovenlip.

    Dus ik twijfel nogal over de betrouwbaarheid van dit soort dingen, aangezien het laatst genoemde mij nogal onwerkelijk lijkt :'p


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Misschien is het gewoon je lichaamsbouw dat je wat stevigere bovenbenen en kont hebt. Dat heb ik -helaas. Ik ben 1.78 heb een goed gewicht en ben slank alleen jeez... die bovenbenen! Ik ben zo jaloers op de mensen met lange slanke benen (huil).
    Je kan vet niet plaatselijk verbranden daarom moet je over het algemeen wat afvallen.
    Zelf hardloop ik sinds kort met een beginnersgroep bij een atletiek vereniging. Je benen worden er strakker van én je slankt af als je ook gezond erbij eet (:
    En ik kan het langer volhouden dan dat ik in mijn eentje ga hardlopen. Dan kan je ook zeggen: hmm ik heb geen zin doe ik 'morgen' wel.

    Kortom;
    Veel bewegen & gezond eten (zoals iedereen zegt)

    Klik oefeningen

    [ bericht aangepast op 10 nov 2014 - 0:55 ]

    Ik heb hetzelfde probleem en de laatste tijd ga ik 3 à 4 keer in de week een kwartier lopen. Dat helpt wel, als je dan gewoon een klein beetje op je eten let (:


    Fire and Blood