• Lieke - Sierota - 8 maart | 17
    BEEST - Vernon - 5 maart | 15
    Gabriëla - Durm - 29 december | 17
    Aniek - Memoria - 24 december | 15
    Melissa - Nickelback - 22 januari | 16
    Marlijn - Mallory - 24 december | 15
    Noek - Tethys - 27 juni | 15
    Marie - Sangster - 3 juni | 14
    Aline - Aniston - 14 maart | 14
    Eva - Irmings - 30 maart | 14
    Demi - Denys - 24 september | 15
    Eddie - eddiefohnen - 4 juni | 12
    Marleen - Faiding - 24 september | 15
    Esmee - Tylian - 18 oktober | 16
    Ruth - Laurentius - 31 augustus | 21
    Meike - ambidexter - 9 augustus | 17
    Crystal - Sciathan - 25 november | 12

    [ bericht aangepast op 17 nov 2014 - 19:18 ]

    Ruth van Quizlet is:


    'Darling, just hold on'

    Memoria schreef:
    (...)
    Het komt allemaal goed, Gabsie. Waarom woon ik zo ver weg. :c


    :c


    Danmarks Dynamite.

    I need some help. ^^


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    With what?


    Danmarks Dynamite.

    Ik wil niet meer leren.(kitty)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    (huil)


    Danmarks Dynamite.

    Met iets voor een verhaal. Meh, ik hoop dat jullie/iemand zo weer online komen/komt. :'D
    Ik zoek een manier (de enige manier/manieren) waarop een magisch wezen kan worden gedood. Als dat te moeilijk is mag het ook iets zijn wat het wezen erg verzwakt.
    En ik zoek een manier/plek waar(op) de hoofdpersoon dit wezen(het wezen is half menselijk) ontmoet. Want ik zit nu met een beeld als Twilight in mijn hoofd maar ik wil niet dat het daar veel op gaat lijken, haha. :')


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Vernon schreef:
    Met iets voor een verhaal. Meh, ik hoop dat jullie/iemand zo weer online komen/komt. :'D
    Ik zoek een manier (de enige manier/manieren) waarop een magisch wezen kan worden gedood. Als dat te moeilijk is mag het ook iets zijn wat het wezen erg verzwakt.
    En ik zoek een manier/plek waar(op) de hoofdpersoon dit wezen(het wezen is half menselijk) ontmoet. Want ik zit nu met een beeld als Twilight in mijn hoofd maar ik wil niet dat het daar veel op gaat lijken, haha. :')


    Denk aan Harry Potter, bij mij kwam meteen die tand van de Basilisk (of hoe je het schrijft) in mijn hoofd en de 10 Gruzelementen? Dus iets wat dicht bij het wezen staat, dat je kan verwoesten?
    En nouja, het ligt eraan waar het zich afspeelt sowieso?


    Danmarks Dynamite.

    Durm schreef:
    (...)

    Denk aan Harry Potter, bij mij kwam meteen die tand van de Basilisk (of hoe je het schrijft) in mijn hoofd en de 10 Gruzelementen? Dus iets wat dicht bij het wezen staat, dat je kan verwoesten?
    En nouja, het ligt eraan waar het zich afspeelt sowieso?

    Oeh dat is een goeie. Iets wat er dichtbij staat.
    Nouja, gewoon in een stad eigenlijk. Maar ze moeten elkaar wel vaker tegenkomen. En bij mij kwam dus gelijk naar boven: school. Maar dat ligt te voor de hand. Iemand anders zei: een gemeenschappelijk activiteit (dat wekelijks is bijv.), maar wat voor één?


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Vernon schreef:
    (...)
    Oeh dat is een goeie. Iets wat er dichtbij staat.
    Nouja, gewoon in een stad eigenlijk. Maar ze moeten elkaar wel vaker tegenkomen. En bij mij kwam dus gelijk naar boven: school. Maar dat ligt te voor de hand. Iemand anders zei: een gemeenschappelijk activiteit (dat wekelijks is bijv.), maar wat voor één?


    School kan opzich wel, maar ja.. Ik zit na te denken, even denken. Misschien in een bibliotheek? Want daar is iedereen individueel weetjewel. Of uhm, een studiegroep. Ik heb ook geen idee eigenlijk. :'D


    Danmarks Dynamite.


    Danmarks Dynamite.

    Meh oke ik ga nadenken en googlen. :'D


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.


    Danmarks Dynamite.


    Danmarks Dynamite.

    Zayn jajzs <3

    Ik vind Louis er echt heel slecht uitzien de laatste tijd..


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."