• • Schrijvers ID van Wallen/Xantha •



    Hallo! Ik ben - zoals je wellicht aan de titel kan zien - Xantha, op dit moment Wallen. Ik ben veertien jaar en zit in mijn derde jaar Mavo. Ik heb niet veel hobby's, behalve schrijven, voetballen en gamen. Ik zit nu al een jaar op Q, een plek die snel veel voor mij is gaan betekenen. Ik schrijf op dit moment veel fan-fiction, maar ik vind het ook leuk om OP Fantasy te schrijven. Dit is een overzicht van al mijn verhalen hier op Q.




    • Lopend •
    Exchange • The Avengers - Fan-fiction, komedie, actie - LINK
    Nyssa Byrnes is een normaal tienermeisje. Al vanaf ze klein was, draagt ze een ketting bij zich. Maar als ze op een dag fictieve mensen begint te zien, gebeurt er iets wat ze nooit had verwacht, en waar elke fan van droomt...

    "Be careful with what you wish.
    One wrong step, and two universes will snap.
    And then, there is no way back." - Unknown

    "I can say without any doubt that there are an infinite number of universes. Some are just like our own... But for one or two significant events, exactly the same." - Lex Luthor in Injustice: Gods Among Us.


    __________________________________________________

    • In ontwikkeling •
    Dead Skin • OP, Fantasy
    Ferrer is de zoon van de man die de koning is van de doden. Zijn vader is bekent als Hades, de duivel, diablo en nog tientallen andere namen. Voor Ferrer staat hij echter bekent als Vader, of, Black. Ferrer is al ruim 500 jaar aan het wachten op zijn troon (okay zijn toekomstige troon, maar who cares?), en hij verveelt zich letterlijk dood. Als zijn vader hem dan ook iets wil leren over de mensenwereld, grijpt hij de kans direct aan, niet nadenkend over waarom zijn vader hier nu over begint...

    __________________________________________________

    • Gepland •
    "Silent." • OP, Fantasy
    Er is oorlog op komst. Er gaan geruchten over een krijger die niet spreekt in het oosten van Elgycia. Een huurling moet in opdracht van de koning deze krijger vinden.
          Kygan is een jongen van zeventien die bij zijn oom en nicht is opgegroeid. Uit pure verveling heeft hij zichzelf leren zwaardvechten, en lacht graag de troepen van koning Michaël uit als hij ze verslagen heeft in een duel. Maar als de huurling van de koning het vermoeden heeft dat Kygan de krijger is die hij zoekt. Zo raakt Kygan door misschien pure toeval verwikkeld in een strijd die alleen hij zou kunnen stoppen...

    _________________________________________________

    S.H.I.E.L.D. Avengers Academy • Marvel • Fan-fiction, Drama, Komedie
    Ergens in de bossen van Amerika ligt een school. Een doodnormale school, zoals iedereen denkt, maar als je eenmaal binnen bent blijkt het toch een heel andere school te zijn dan je op het eerste gezicht denkt. Het is namelijk S.H.I.E.L.D. Academy, een school voor beginnende superhelden tussen de 16 en 26 jaar. Ze worden gerekruteerd en als ze al door de testen heen komen, staat er drie jaar lang zware training op het programma. Ze krijgen verschillende lessen van verschillende docenten, en vanaf dit nieuwe schooljaar worden er speciale lessen ingevoerd, die gegeven worden door nieuwe docenten, niemand minder dan The Avengers, de bekende heldengroep.
          Fallyn "Fall" Webster is negentien jaar en een gloednieuwe studente aan deze bijzondere school. Haar kracht? Simpele regeneratie. Geboren als de dochter in een bloedlijn huur/sluipmoordenaars heeft haar een zware jeugd van zware trainingen opgeleverd. Het lijkt een normaal, maar veel belovend nieuw schooljaar te zijn. Maar niets is wat het lijkt...

    _________________________________________________

    Cold Blood • NCIS Los Angeles • Fan-fiction, actie, komedie
    During one case, Callen and his team are challenged to find yet another murderer. But when two Private Investigators are mixed into the storyline, things change quickly.
          The Pi's are two mysterious people, who are like ghosts to the NCIS team. But as always, nothing is as it seems, and there'll be even more secrets than usual...

    _________________________________________________


    Lost memories • Star Wars • Fan-fiction, Fantasy, Actie
    Wanneer een jonge vrouw genaamd Auryon wakker wordt, kan ze zich niets herinneren. Ze vindt zichzelf zwaar bewapent, gewond in een schip. Wanneer ze landt op een planeet om haar wonden te verzorgen, raakt ze in gesprek met twee mannen die zichzelf een 'Jedi' en 'Padawan' noemen.
    Na een korte flashback raakt ze vastbesloten om haar roots uit te zoeken. De twee mannen besluiten haar te helpen, maar wat als blijkt dat Auryons verleden gevaarlijker is dan ze zelf denkt? En wie is dat geheimzinnige persoon die Auryon steeds tegenkomt? Weet hij soms meer over haar verleden?

    [ bericht aangepast op 23 jan 2016 - 23:38 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    23/1/2016
    Ik heb Dead Skin onder het kopje in ontwikkeling toegevoegd.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."